McJanne kirjoitti:Täytyy kyllä sanoa että sinun tulisi vielä ammattitaitoasi kehittääksesi harjoiteltava tuota sanailua tovi jos toinenkin.

McJanne kirjoitti:Täytyy kyllä sanoa että sinun tulisi vielä ammattitaitoasi kehittääksesi harjoiteltava tuota sanailua tovi jos toinenkin.
Älä suotta loukkaa itseäsi. Setä ja Intternetti auttavat - täältä käyttökelpoisia phfraaseja!BettyB. kirjoitti:Männöö kieli solmuun.
Siis, tuota noin, hottius siis ilmenee siine, että tytär vonkaa isiltään, eli, öh, sinulta?killkill kirjoitti:Esimerkiksi sen, että ikääntymisestäni huolimatta olen/olisin edelleen "kuumaa kamaa" nuorten naisten silmissä.Vadim kirjoitti:Ihan uteliaisuudesta - minkähän vertauskuvaksi tätä toivot?
(huh, keksinpäs suunnilleen poliittisesti korrektin vastauksen. Hetken jo hieman hirvitti..)
Vetoan bipolaariseen mielialahäiriöön ja dyslexiaan, teidän armonne!Vadim kirjoitti:Olipas todella poliittisesti korrektisti pantu!
Mä vetoan ADHD:hen ja OCD:hen. En tosin tiedä, miten tää nyt liittyy poliittisesti panemiseen.killkill kirjoitti:Vetoan bipolaariseen mielialahäiriöön ja dyslexiaan, teidän armonne!Vadim kirjoitti:Olipas todella poliittisesti korrektisti pantu!
Minkälaista onkaan poliittinen paneminen?sipsi kirjoitti:En tosin tiedä, miten tää nyt liittyy poliittisesti panemiseen.
En keksi tähän(kään) mitään hauskaa tai oivaltavaa sanottavaa, joten annan puheenvuoron seuraavalle.sipsi kirjoitti:En tosin tiedä, miten tää nyt liittyy poliittisesti panemiseen.
No, just rupesin miettimään samaa, mut ei kyllä oikein löydy oikeaa vastausta apteekin hyllyltä. Aika pahalta se kuitenkin kuulostaa.prosessi kirjoitti:
Minkälaista onkaan poliittinen paneminen?
Obamasipsi kirjoitti:No, just rupesin miettimään samaa, mut ei kyllä oikein löydy oikeaa vastausta apteekin hyllyltä. Aika pahalta se kuitenkin kuulostaa.prosessi kirjoitti:Minkälaista onkaan poliittinen paneminen?
Joo, kato ei se haittaa. En itekään ihan hiffaa näitä mun läppiä tänään.killkill kirjoitti:
En keksi tähän(kään) mitään hauskaa tai oivaltavaa sanottavaa, joten annan puheenvuoron seuraavalle.
Mitä? Onks niillä suhe? Miksei kukaan oo kertonu mulle mitään? Tää on aika tärkeä asia kuitenkin.prosessi kirjoitti:
ObamaHillary ?
Ei niillä kai vielä oo, mut maailmanpolitiikan nimissä niillä kyllä pitäisi olla! Poliittista panemista kehiin, kato.sipsi kirjoitti:Mitä? Onks niillä suhe? Miksei kukaan oo kertonu mulle mitään? Tää on aika tärkeä asia kuitenkin.prosessi kirjoitti:ObamaHillary ?
McJanne kirjoitti:Niin notta tehrään näin, sovitaan että sinä voitit.
Mäkin olen flunssassa, byyh.Edith kirjoitti:Mullakin on taas vähän kurkku karhee, eikä mulla ees oo viinaa. Ei töissä eikä kotona.
Amerikassa jaettiin sellaisia oppaita, joilla vältettiin ikävät hyväksikäyttö- ja raiskaustapaukset. Niinpä edettäessä rastilta A rastille B oli aina kysyttävä lupaa.killkill kirjoitti:En keksi tähän(kään) mitään hauskaa tai oivaltavaa sanottavaa, joten annan puheenvuoron seuraavalle.sipsi kirjoitti:En tosin tiedä, miten tää nyt liittyy poliittisesti panemiseen.
Kuulostaa suorastaan meditatiiviselta, jos piti.Vadim kirjoitti:Tarina ei kerro, pitikö joka työnnöllä kysyä uudestaan, mutta tässäpä tosiaan esimerkki poliittisesti korrektista panemisesta.
Zeb kirjoitti:McJanne kirjoitti:Niin notta tehrään näin, sovitaan että sinä voitit.![]()
En ymmärrä lainkaan mitä tarkoitat, mutta jatka toki puhumista, vaikutat onnelliselta.
Kiits mukavasta palautteesta!Stadinarska kirjoitti:Moi Zeb, rauhankumppani!
Mitäs sinulle nykyään kuuluu?
Minullahan elämään on tullut myös oma kultanen, johon koetan energiani kohdistaa.
Kunhan suodattaa muutaman jutun pois, niin helpostihan tää menee...aasi kirjoitti:Oottepa taas kirjoittaneet perkeleesti. Kuka hullu näitä jaksaa lukea?