Minkälaista puhelinta kityn viisaat suosittelisivat? Puhelimen tulisi kestää kovaakin käsittelyä (kun tekevälle sattuu

mä en osaa neuvoa muuta kuin että valitse nokia. tein harharetken motorlaan tossa männä talvena. aivan paska. nöyrästi palasin kotimaiseen luuriin ja jälleennäkemisen riemu oli suuri.Starflare kirjoitti:Nyt alkaa pahasti vaikuttamaan siltä että armas Nokia 6150 puhelimeni alkaa vaatia eläkkeelle pääsyä ihan tosissaan, puhelut katkeavat nykyään satunnaisesti kesken kaiken ja tämä aiheuttaa pään suonien pullistelua.
Minkälaista puhelinta kityn viisaat suosittelisivat? Puhelimen tulisi kestää kovaakin käsittelyä (kun tekevälle sattuu) ja kulutusta, mitään kameraa tms. ekstroja en tarvitse, ihan vain puhelimen, ja mielellään halvan sellaisen.
Komppaan. Käytin samsungia ja se ei toimi millään logiigalla.KGrilli kirjoitti:
mä en osaa neuvoa muuta kuin että valitse nokia..
JA PASKAT.ninnithequeen kirjoitti:Jatketaan komppaamista.
Nokia on se ainoa oikea.
Ehdoton nöy nöy, en tahdo puhelimeeni kameraa enkä mitään soitinta, minulla on jo erikseen kamera ja moposoitin. Hintakin on aika kamala.1108 kirjoitti:JA PASKAT.ninnithequeen kirjoitti:Jatketaan komppaamista.
Nokia on se ainoa oikea.
Kun viimein Nokiasta luovuin niin ei tee yhtään mieli kyseisen paskalafkan luureja.
Sony Ericsson W800i tähän itse päädyin ja en ole katunut hetkeäkään. Puhelimessa on näppäriä toimintoja vaikka muille antaa ja kameran kuvanlaatu on hyvä. Mp3 soittimen ääni on mahtava ja mukana tulevien kuulokkeiden laatu kanssa hyvä, lisäksi niiden tilalle voi vaihtaa mitkä vaan itse haluaa. Suosittelen varauksetta. Loisto luuri.
Nokia 1100. http://www.nokia.fi/puhelimet/puhelinmallit/1100/Starflare kirjoitti:Nokiaa olen kyllä näin oletusarvoisesti hankkimassa, ja juurikin jotain tuollaista martan mainitsemaa perusmallia ilman kameraa, fikkaria, linkkaria ja sontikkaa.
5140i on tosiaan hinta/laatusuhteella paras myynnissä olevan perusluuri Nokialta.Starflare kirjoitti:nokian 5140i
Melkoiset hintaerot paikoissa nykyään, puhelinkioskista tuo irtoaisi parilla sadalla, ja netanttilasta sitten 250€.
Hintaeroa n. +/- 2-4e Giganttiin.1108 kirjoitti:Puhelinkioski tuolta olen ostanut muutaman puhelimen itselleni ja suosittelen kyllä. Palvelu on ollut hyvää ja nopeaa. Hinnat ovat vielä kohdallaan.
Luetaanpa niitä postauksia, tuo on ihan hyvä paikka, ja hinnatkin ovat kohdillaan, mutta eivät myy osamaksulla.1108 kirjoitti:Puhelinkioski tuolta olen ostanut muutaman puhelimen itselleni ja suosittelen kyllä. Palvelu on ollut hyvää ja nopeaa. Hinnat ovat vielä kohdallaan.
Ja mitä vitun väliä sillä on millä tavalla kukin luurinsa maksaa? Jos ei haitta maksaa hiukan enemmän yhteensa, ja ottaa mielummin muutaman pienen kirpaisun ku yhden ison niin antaa nyt ihmisten niin tehdä.Herra Manala kirjoitti:Jumaliste. Kyllä puhelin ostetaan kertamaksulla. Ei paahtoleipääkään osteta viipaleina. Jos haluaa ostaa 200 euron puhelimen niin silloin säästetään 200 euroa ja palataan sitten asiaan.
Kyllä, tuokin on ihan varteenotettava vaihtoehto. Mutta aina ei tuo kärsivällisyys meinaa riittääHerra Manala kirjoitti:Jumaliste. Kyllä puhelin ostetaan kertamaksulla. Ei paahtoleipääkään osteta viipaleina. Jos haluaa ostaa 200 euron puhelimen niin silloin säästetään 200 euroa ja palataan sitten asiaan.
Jeh! Paitsi jos on kesällä käynyt neljillä festareilla ja tuhonnut ainoan kapulansa näytön vikoilla niistä. Budjetti myös näytti miinusmerkkiä noin parin tonnin edestä. Jotenkin onnistuin sitten kiccailemaan kiristä/lainaa/lahjo/venkuloi-tekniikoillani n. 350e kasaan ja ostin kapulani ilman osamaksuja, mutta toki olisin voinut ottaa myös pätkällä jos jostain olisin löytänyt.Herra Manala kirjoitti:Jumaliste. Kyllä puhelin ostetaan kertamaksulla. Ei paahtoleipääkään osteta viipaleina. Jos haluaa ostaa 200 euron puhelimen niin silloin säästetään 200 euroa ja palataan sitten asiaan.