Aika jännä tapa kelata omaa elämää taaksepäin; oon näköjään säästänyt kaikki saamani laskut syksystä 2003 eteenpäin. Tylsää on näköjään ollut, vain muutama sakko ja poliklinikkamaksu.
No on, jos sen aikoo pelkällä lainarahalla maksaa.
Taitaa kyllä pankinjohtajakin jo sanoa siihen jotain. Kiva asunto. Olen vain kateellinen.
Nää hinnat on sitä luokkaa, että siinä vaiheessa kun rahastan tämän kämpän pois - on suunta ulkomaille. Perkele ei Helsinki ole mikään Lontoo tai New York.
Älä ole, mä en voi muuttaa pois täältä nykyisestä ennen vuotta 2010 tai 2011, tuo tuskin on enää silloin myynnissä
(Tai ei sen puoleen mikään muukaan kaikista kivoista löydöistäni)
Aika kertova tilanne tämänhetkinen. Katselen perheemme ainoasta töllöstä Täydelliset Naiset-sarjaa. Tabun aseman elämässäni jo hyvin varhain saavuttanut Urheiluruutu näkyi huushollissamme tänään(kin) kaikki kaksi ja puoli minuuttia. Kahta televisiota emme kuulemma hanki
Voihan berberi.
Työvuoroja valitessa voisi tietysti käyttää aivojaan, ettei joutuisi maanantaina 4h koulupäivän jälkeen jumittamaan 6h töissä yhtä soittoa.
Nyt pitäisi sitten pyöräyttää viikon koulutehtävät ja siivota kämppä viikonlopun jäljiltä.
Miten perseen pyörittäminen P. Diddyn uusimman kertakäyttösinglen tahtiin tuntuu paljon houkuttelevammalta vaihtoehdolta?
Tai huominen ilta poikaystävän ja suklaajäätelön kanssa...
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
Pyry-Matias kirjoitti:Aika kertova tilanne tämänhetkinen. Katselen perheemme ainoasta töllöstä Täydelliset Naiset-sarjaa. Tabun aseman elämässäni jo hyvin varhain saavuttanut Urheiluruutu näkyi huushollissamme tänään(kin) kaikki kaksi ja puoli minuuttia. Kahta televisiota emme kuulemma hanki
Perheemme miesyksilö ilmoitti tuntevansa tuskasi ja samaistuvansa vahvasti.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Pyry-Matias kirjoitti:Aika kertova tilanne tämänhetkinen. Katselen perheemme ainoasta töllöstä Täydelliset Naiset-sarjaa. Tabun aseman elämässäni jo hyvin varhain saavuttanut Urheiluruutu näkyi huushollissamme tänään(kin) kaikki kaksi ja puoli minuuttia. Kahta televisiota emme kuulemma hanki
Kyllä se siitä.
Tää vanha taas ... Parempi tossun alla kuin taivasalla. (boxi missä kovalevy varmaan auttaa)
^^^ On meillä tallentava poksi, mutta Urheiluruudun sisältö happanee nopiaan. Ja sillä on omalla paikallaan pääuutisten jälkeen oma tärkeä roolinsa...vaikea selittää. Mut en mä sitä viitsi nauhoittaa, kun tuleehan noita muitakin urheilukoosteita, vaikkei ne sama asia olekaan.
Pyry-Matias kirjoitti:^^^ On meillä tallentava poksi, mutta Urheiluruudun sisältö happanee nopiaan. Ja sillä on omalla paikallaan pääuutisten jälkeen oma tärkeä roolinsa...vaikea selittää. Mut en mä sitä viitsi nauhoittaa, kun tuleehan noita muitakin urheilukoosteita, vaikkei ne sama asia olekaan.
Täyskärit on hyvä ohjelma. Aina katsotaan yhdessä sohvalla ja mussutetaan karkkia.
BettyB. kirjoitti:^^ No eiks voi nauhottaa niitä Täyskäreitä? Ja sitten vaikka alottaa kattominen heti Urhiksen jälkeen? Älkää ny pliis tehkö tästä liian vaikeeta!
Meillä katotaan yhteisymmärryksessä Num3rot.
The great club outshines the individual, always and forever.
Pyry-Matias kirjoitti:Aika kertova tilanne tämänhetkinen. Kahta televisiota emme kuulemma hanki
Eikös se dooris asu sun luona sun asunnossa tällä hetkellä?
Oletko ND vai Pyris? Pyris menee kauppaan ja hankii makkariin 37 tuumaisen litttutöllön seinälle kysymättä doorikselta mitään. Jos et nyt sitä tee, odottaa sinua ND:n kohtalo.
Pyry-Matias kirjoitti:Aika kertova tilanne tämänhetkinen. Kahta televisiota emme kuulemma hanki
Oletko ND vai Pyris? Pyris menee kauppaan ja hankii makkariin 37 tuumaisen litttutöllön seinälle kysymättä doorikselta mitään. Jos et nyt sitä tee, odottaa sinua ND:n kohtalo.
Se olin muuten minä joka halusi toisen television ja mies sitä vastaan (hetken). Pyris, nyt vielä kun suhde on "tuore", niin kannattaa se töllö hankkia, keksi vaikka tekosyynä että kaveri luopui ilmaiseksi.. Ei sitä todellistä hintaa tartte kertoa Vähän myöhemmin sua vaan rupee oikeasti vituttamaan kun et saa katsoa mitä haluat, et saa pelailla (jos sellaista harrastat). Tai no, riippuu tietty naisestas, sehän voi olla kuinka cool policewuman tahansa, en mä vaan tiiä.
The great club outshines the individual, always and forever.