Mutta:
Jos olet menossa lyhyellekin vierailulle paikkaan, jossa asustaa valkoinen, pitkäkarvainen koira, ÄLÄ IKINÄ pukeudu mustaan villakangastakkiin.
Vttu mä olen tunnin nyppinyt karvoja takista teipin avulla

TiedänVaola kirjoitti: Aaargh! Teippi on villakangastakin vihollinen
Opettelin kantapään kautta saman asian siskon saksanpaimenkoiran opastuksella.Bliss kirjoitti: Jos olet menossa lyhyellekin vierailulle paikkaan, jossa asustaa valkoinen, pitkäkarvainen koira, ÄLÄ IKINÄ pukeudu mustaan villakangastakkiin.
Viime viikolla ex vieraili unessa pitkästä aikaa. Oli pulskistunut aika lailla. Onnitellessani perheenlisäyksen johdosta tuli murhaava vastaus "en minä ole raskaana"Riemumieli kirjoitti:Sano työpaikalla pulskistuneelle naiselle, että onneksi olkoon tulevan perheenlisäyksen johdosta. Onneksi en itse syyllisty tällaisiin, mutta sivusta tilannetta seuranneena se naurattaa aina.
Muutama tulee mieleen:Bliss kirjoitti:Jos olet menossa lyhyellekin vierailulle paikkaan, jossa asustaa valkoinen, pitkäkarvainen koira, ÄLÄ IKINÄ pukeudu mustaan villakangastakkiin.
Bliss kirjoitti:.... mustaan villakangastakkiin.
Kannattaapas, aina. Jos se on molemminpuolista, on kivaa, ja sydänsurut taas jalostavat ajattelua sellaisiin huippusuorituksiin, joihin ilman niitä ei ikinä pääsisi.BettyB. kirjoitti:Ei kannata rakastua.
Mitäköhän Freud siitä sanoisi, että luin tuon muodossa verisiä irtojäniksiä?Suvinen kirjoitti:näkevinäni verisiä irtojäseniä
Että sinulla on lukihärö?prosessi kirjoitti:Mitäköhän Freud siitä sanoisi, että luin tuon muodossa verisiä irtojäniksiä?Suvinen kirjoitti:näkevinäni verisiä irtojäseniä
Freud ei uskonu lukihäröön.Tix kirjoitti:Että sinulla on lukihärö?prosessi kirjoitti:Mitäköhän Freud siitä sanoisi, että luin tuon muodossa verisiä irtojäniksiä?Suvinen kirjoitti:näkevinäni verisiä irtojäseniä
Freud ei myöskään lueskellut netin keskustelupalstoja.prosessi kirjoitti:Freud ei uskonu lukihäröön.
Ei, mutta sillä oli Teoria lukihäröistä silti. Lukihäröjä kun esiintyy muuallakin kuin netissä, esiintyi jo Freudin aikoina.Tix kirjoitti:Freud ei myöskään lueskellut netin keskustelupalstoja.prosessi kirjoitti:Freud ei uskonu lukihäröön.
Bernadottet on vähän sellasii, rutseja.nowaysis kirjoitti:Rutsin kuninkaalaki o sellaine.