Rikon rauhanne avaamalla jälleen viikonpäiväketjun. Smashing Pumpkins, täältä tullaan.

Oho, aika kivasti tehtyBliss kirjoitti:Ilmoittauduin tuossa taannoin SPR:n ystäväpalveluun yksinäisten vanhusten ystäväksi. Tänään mulla olis ensimmäinen "keikka"
Bliss kirjoitti:Ilmoittauduin tuossa taannoin SPR:n ystäväpalveluun yksinäisten vanhusten ystäväksi. Tänään mulla olis ensimmäinen "keikka"
Hienosti toimittu.Bliss kirjoitti:Ilmoittauduin tuossa taannoin SPR:n ystäväpalveluun yksinäisten vanhusten ystäväksi. Tänään mulla olis ensimmäinen "keikka"
Juu, voi olla. Se edellinen televisiopsykka, Ben Furman. Kumma kun se Furman kirjoittaa kivasti ja napakasti lyhytterapiasta, mutta televisiossa ulosanti oli lässynläätä.Zeb kirjoitti:Argh, siis voiko olla teennäisempää hölöttäjää kuin tuo psykotäti Ilona Rauhala TV1:llä just nyt?!
Odottelen, että nyt joku Kitinää seuraavista aikamiespojista ilmoittautuu SPR:lle "vanhukseksi" ja pyytää: "Lähettäkää tänne se näpsäkkä blondi miehen iltojen iloksi".Bliss kirjoitti:Ilmoittauduin tuossa taannoin SPR:n ystäväpalveluun yksinäisten vanhusten ystäväksi. Tänään mulla olis ensimmäinen "keikka"
BuahRahkapussi kirjoitti:Odottelen, että nyt joku Kitinää seuraavista aikamiespojista ilmoittautuu SPR:lle "vanhukseksi" ja pyytää: "Lähettäkää tänne se näpsäkkä blondi miehen iltojen iloksi".Bliss kirjoitti:Ilmoittauduin tuossa taannoin SPR:n ystäväpalveluun yksinäisten vanhusten ystäväksi. Tänään mulla olis ensimmäinen "keikka"
Hei eihän se kaupunki ole niin kaukana. Edes Varkaudesta.Bliss kirjoitti: Buah![]()
Niiden pitäis ensin muuttaa tämän kaupungin vanhuksiksi, jota tuskin tulee tapahtumaan.
huima kirjoitti:Hei eihän se kaupunki ole niin kaukana. Edes Varkaudesta.Bliss kirjoitti: Buah![]()
Niiden pitäis ensin muuttaa tämän kaupungin vanhuksiksi, jota tuskin tulee tapahtumaan.
Tuo on varmasti hyvin palkitsevaa hommaa puolin ja toisin. Äitini teki tuota ajan, mutta valitettavasti mummo joutui palvelutaloon pahenevan dementian myötä.Bliss kirjoitti:Mahdollisesti pitäydyn vain mummojen ystävänä ja jätän papat muille. Teidän vika.
Muista oikea annostelu, sinä kuoleman lähettiläs!Bliss kirjoitti:Ilmoittauduin tuossa taannoin SPR:n ystäväpalveluun yksinäisten vanhusten ystäväksi. Tänään mulla olis ensimmäinen "keikka"
Nyt ei kyllä sulle yhtään keikkaa pukkaa?Rahkapussi kirjoitti:Odottelen, että nyt joku Kitinää seuraavista aikamiespojista ilmoittautuu SPR:lle "vanhukseksi" ja pyytää: "Lähettäkää tänne se näpsäkkä blondi miehen iltojen iloksi".Bliss kirjoitti:Ilmoittauduin tuossa taannoin SPR:n ystäväpalveluun yksinäisten vanhusten ystäväksi. Tänään mulla olis ensimmäinen "keikka"
Se ois sit niinku perjantaina taas.Elppis kirjoitti:Lolitalle terveisiä että tuli lupa, jopa kehoitus jaktaa vesijumppaa niin pitkälle kuin jaksan!
Elppis kirjoitti: Totaalisen äippääntynyt Elppis