Jokaisella niitä on. Varmasti teini-iässä niitä puhkesi kuin finnejä konsanaan. Usein ne vaihtuivat nopean kyllästymisen johdosta tiuhaan. Keitä sinulla oli?
Radiossa tuli tänään samalla teemalla ohjelma. Osuivat pirulaiset heti oikeaan, kun aloittivat puheensa Rooman sheriffin ihkusta punapäästä, Lauren Hollystä. Ei se isäntäperheen tytärkään toki huono ollut
En mä muista televisiosta muutaQ Carmenin, mutta Skeittijengin näkemisen jälkeen rakastuin palavasti Slateriin ja vielä enemmän Heathersin jälkeen. Nyt en tosin ole enää häneen loveentunut.
joskus 80-luvun alussa olin aivan rakastunu sami aaltoseen, kun se oli jossain lauantaiaamun lastenohjelmassa - oiskohan mulla ollu ikää 3 tai 4..
siis täytyy painottaa että tykästyin häneen ensisijaisesti pitkähköjen hiuksiensa ansiosta.
ennen sitä myös se maalimainoksissa esiintynyt tyyppi oli mieleen, tosin sit kun siitä tuli ns. aikuinen, ei se enää niin kiinnostavalta vaikuttanutkaan.
ja sama pätee tuohon ensinmainittuun myös.
En nyt oo ihan varma oliko tää eka, mut tuli mieleen Cosby Shown uusinnoista että Vanessa oli aika hottis, eikä tuo kovin pahaan suuntaan oo menny vieläkään...
Kotimaisista Jaana Pelkonen on henk koht ykkönen ja Heidi Suomi oli uutisiin tullessaan oikein mukava uusi ilmestys. Ja Taru Valkeapää tietty Hugossa, siinoli ohjelma jossa oli ajateltu sekä poikaa että isiä. Hameensa olivat nimittäin kohtuullisen lyhyitä.
Mutta ihan lapsuuesta ei nyt äkkiseltään muistu mieleen mitään. Kyllä mää muistan, että Riika Sillanpäätä mielellään katteli ohjelmien välissä. Pysyihän se ihan samannäköisenäkin varmaan 30 vuotta.
- Roger Moore siinä 60-luvun sarjassa "Pyhimys". Niitä tuli uusintoina joskus 80-luvulla. Todella komea. Tulee kylmiä väreitä jo sen sarjan tunnarista
- Pirkka-Pekka Petelius sarjassa "Velipuolikuu". Siinä lopussa, kun hän lauloi "Muistan sua, Elaine".... ne sen silmäniskut kameralle ja se flirtti... uuuh
- Bruce Willis sarjassa "Konnankoukkuja kahdelle". Tykkäsin Brucen (Davidin) rennosta huumorista.
Kaikista näyttelijäihastuksista suvereeni ykkönen on kuitenkin Ralph Fiennes elokuvassa "Englantilainen potilas". Siitä ei enää mies seksikkäämmäksi tule. Siinä onkin mahdollisimman täydellinen visio mun unelmamiehestä. Sen kun sais suomalaisena reaalimaailman versiona....
Jaana Matthes, joku homo nai sen..
Ainiin teini idoli? ei mulla ollu..tai.. Joanna Lumley
pikkuego kirjoitti:En nyt oo ihan varma oliko tää eka, mut tuli mieleen Cosby Shown uusinnoista että Vanessa oli aika hottis, eikä tuo kovin pahaan suuntaan oo menny vieläkään...