Mitä Ostit?
-
- Kitisijä
Re: Mitä Ostit?
Takin. Aikaa kului kaupan ovesta sisään- ja uloskulkujen välillä noin viisi minuuttia.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
-
- Kitisijä
Muovikassillisen kirjoja Pelastusarmeijan kirpputorilta, vaan 21,50 yhteensä! Bookcrossingiin menee kaikki lukemisen jälkeen.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
-
- Kitisijä
Tyylikkäitä läppärilaukkuja järjelliseen hintaan ei oikein löydy. Osta mieluumin koneelle skini, johdoille joku pussukka ja laukuksi ihan mikä tahansa sopivan kokoinen.BettyB. kirjoitti:Uuden läppärilaukun tarvitsisin ihan oikeasti, mutten ole löytänyt ihan sopivaa. Oliskohan Guessilla sellasta ;)
-
- Kitinän uhri
ellokselta violetin samettisen päiväpeiton parisänkyyn
violetin hameen
violetin hameen
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
Uusin miehen Aku Ankka tilauksen ja itseäni hemmottelin Historia lehden ja TK Historia lehden tilauksilla.
-
- Kitisijä
Mä otin meille uudestaan National GeographicinRouva Pupu kirjoitti:Uusin miehen Aku Ankka tilauksen ja itseäni hemmottelin Historia lehden ja TK Historia lehden tilauksilla.

The great club outshines the individual, always and forever.
Joo, tuota olen myös harkinnut, samoin TK:ta. Tällä hetkellä taitaa tulla yhdeksän lehteä+kolme työn puolesta. Olen myös kova irtsareitten ostelija. Hmm, missäköhän vaiheessa kerkiän lukea.Elppis kirjoitti:Mä otin meille uudestaan National GeographicinRouva Pupu kirjoitti:Uusin miehen Aku Ankka tilauksen ja itseäni hemmottelin Historia lehden ja TK Historia lehden tilauksilla.
Näin tein, mutta ostin kyllä myös läppärilaukun, sellasen reppumallisen. Molemmille käyttöä eri tilanteissa <3sivustahuutaja kirjoitti:Osta mieluumin koneelle skini
Molemmat suomalaista designia eli Gollaa.
Niin ja ostinhan mä myös kameralaukun.
Uh, tarjoustalossa oli Liven hiusväritarjous 1€ siis niitä semmosia värejä mitä ei tartte sekotella vaan lättäsee päähän vaan. Ostin 5kpl punaselle tukalle ja säilöön mustaa tukkaa varten 5kpl. Semmoset yleensä maksaa nelisen euroo kipale. Ihanaa!
Niin ja sitten 4 kpl piskusia kaktuksia.
Niin ja sitten 4 kpl piskusia kaktuksia.
-
- Kitisijä
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
-
- Kitisijä
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Sunnuntaishoppailun tuloksia:
DVD:t
Twin Peaks Definitive Gold Box Edition
Twin Peaks - Fire Walk With Me
Fast Show, 1. tuotantokausi
Ja Riikka Pulkkisen "Raja" kirjan pokkariversio.
DVD:t
Twin Peaks Definitive Gold Box Edition
Twin Peaks - Fire Walk With Me
Fast Show, 1. tuotantokausi
Ja Riikka Pulkkisen "Raja" kirjan pokkariversio.
Tigin shampoo, hoitoaine ja hiuslakka. Näillä mennään taas muutama kuukausi. Kivan riittävät pakkaukset, ei tee pahaa maksaa suolasta hintaa.
-
- Kitinän väärinkäyttäjä
punaset converset 

Bossin digiraiturin kun Zoomi otti ja levisi. Piti saaha sellanen, missä voi tehrä rummut itte piiseihin, jotta pystyy demoamaan kunnolla viisut puolivalmiiksi asti. Enää ei jaksa päässä ja paperilla kaikkee miettiä. Tai ei muisti pelaa enää kai ja laiskottaakin.

-
- Kitisijä
Pajero?masa kirjoitti:Nelivetoisen hinaajan.
The great club outshines the individual, always and forever.
-
- Kitisijä
Eilen ostin hameen vitosella ja kolmet mikskä-niitä-sanotaan capri-mittaiset legginsit 3 euroa kpl. Prismasta!
Elppis kirjoitti:Pajero?masa kirjoitti:Nelivetoisen hinaajan.
Pajero on runkkari.