Huumoritopiikki

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Bluntly
Kitisijä

Re: Huumoritopiikki

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Elppis
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Elppis »

The great club outshines the individual, always and forever.
NuoriDaavid

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Teraslilja_m
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Teraslilja_m »

10 Weird Psychology Studies
8. Does Semen Have Antidepressant Properties?
If there was ever research guaranteed to make women suspicious of male researcher's motivations it's this one. This study tests the idea that prostaglandins, a component of semen, may actually be useful in treating depression.
Life is complex, it has real and imaginary parts.
Teraslilja_m
Kitisijä

FCC ja muut kontrolliviranomaiset ovat yleensä ns tiukkapipoja.
Mutta tämä FCC:n edustaja puhuukin asiaa ;-)

FCC Okays Nudity On TV If It’s Alyson Hannigan

Edit: 21.9 MB
Bluntly
Kitisijä

Bluntly
Kitisijä

Teraslilja_m
Kitisijä

Mitä naapurin sedän vaatteiden alta löytyy? :oops:

"Röntgen katse" vihdoinkin ...

Kamera jolla nähdään vaatteiden alle
Vihtahousu

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Elppis
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Vihtahousu kirjoitti:Death Metal Dog :D
Voi ei :D Päivän parhaat naurut, kiitos!
The great club outshines the individual, always and forever.
Bluntly
Kitisijä

Bhven

Viesti Kirjoittaja Bhven »

A guy leaves his house in the morning to find his car has been stolen off the drive.

He phones the Police and reports it stolen.

Later that day he returns from work to find his car parked a few hundred feet from his house.

There are two tickets to a live theatre performance and a note of apology stating the person who took the vehicle was dreadfully sorry but claimed he had no choice because his heavily pregnant wife had suddenly gone into premature labour and he had to get her to hospital as quickly as possible.

He called the local Police and they sent an officer round to tie up the loose paperwork.

The car owner insisted on withdrawing his complaint and the Officer in his eternal wisdom never thought of asking to see the tickets, there date, venue etc.

Two weekends later the vehicle owner took his wife to the free show and upon his return, his house had been burgled.

He once again rang the Police and this time complained most robustly that his misfortune should have been foreseeable by the Police Officer who took the initial stolen vehicle report.

The said Officer was lucky not to be disciplined.
Bhven

Viesti Kirjoittaja Bhven »

ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Bluntly
Kitisijä

Herra Manala

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Hmm. Miks mulle tulee mieleen Geetzu...
NuoriDaavid

Muropaketin keskustelu wincapita-pyramidihuijauksesta

Alkaa viime kesästä, jolloin osalla porukasta usko on vahva.

Yli 700 (Sic!) sivua suuria haaveita, vittuilua ja katkeraa tilitystä.

There's a sucker born every minute.
Tix

Viesti Kirjoittaja Tix »

McJanne kirjoitti:*yawn* eikö ihmiset jo väsy, kyllä minä pitäsin kitani kiinni jos minua olisi nussittu halavalla :>
Niin. Toiset mielummin selvityttää kun joutuvat petosrikoksen kohteeksi.
Tix

Viesti Kirjoittaja Tix »

McJanne kirjoitti:...sanoi rehellinen lakimies ja taputti SUURIA karvaisiä käsiään.
Hehe. Enpä ole koskaan ansainnut euroakaan epärehellisellä tai edes moraalisesti arveluttavalla tavalla. Ja olen siitä melkoisen ylpeä, toisin kuin ne joiden mielestä on hienoa ottaa rahat pois tyhmiltä.

Tiesitkö, että sun kissaskin häpee sua?
huima
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja huima »

McJanne kirjoitti: tajusin juuri epärehellisyyden multihuipentuman kiteytyvän jälleen kerran tosiasiaan että taas on tuomio luettu ennen oikeudenkäyntiä, häpeäisit nyt sinäkin iso ihminen, eikö suomessa pitäisi olla toisinpäin; syytön kunnes toisin todistetaan?
En nyt oikein ymmärrä vedättääkö McJanne vai onko hän nyt tosissaan. Toki vaihtoehtona on, että kieron palstalaisen ulosanti on niin kieroutunutta, että olemme ymmärtäneet kaiken väärin.

Lukemaani olen ymmärtänyt seuraavalla tavalla:

1) McJanne on ollut osallinen WinClubissa

2) McJanne on onnistunut kotiuttamaan merkittävi summia 'tuottoja'

3) McJanne on kommentoinut kieroa mielenlaatuaan ja että talousrikollisuus on ok, jopa tietyillä aloilla tapa. Ja jeesustelijat itsekin veisivät rahoja tyhmiltä, jos osaisivat

4) McJannella on kontakteja WinClubin muihin tekijöihin

5) McJanne on tiennyt että järjestelmässä ei ole kyse sijoittamisesta, vaan 'pelistä' tai meidän muiden näkökulmasta huijauksesta

6) McJanne on sitä mieltä, että todellista vääryyttä ei ole tapahtunut ja mahdollisella oikeudessa keplottelulla pinteestä ilman ongelmia selviävät tekijät ovat oikeasti hyviä jätkiä, jotka vaan osaavat paremmin kuin muut

*sigh*
Tix

Viesti Kirjoittaja Tix »

McJanne kirjoitti:...sanoi Pinokkio ja nenä venyi toiset 10cm.
Niinhän sinä toivoisit. Mutta kaikki eivät ui samassa paskassa kuin sinä.
edit: tajusin juuri epärehellisyyden multihuipentuman kiteytyvän jälleen kerran tosiasiaan että taas on tuomio luettu ennen oikeudenkäyntiä, häpeäisit nyt sinäkin iso ihminen, eikö suomessa pitäisi olla toisinpäin; syytön kunnes toisin todistetaan?
Mitä tekemistä sinun moraalittomalla heikompien ja/tai hyväuskoisten hyväksikäyttöfilosofiallasi on rikosoikeudellisen syyllisyyden tai oikeudenkäyntien kanssa? Sinä olet osoittanut olevasi syyllinen kusipäisyyteen ja siitä tuomion julistajaksi riittää kuka tahansa joka on sitä mieltä. Minä olen. Live with it.
Tix

Viesti Kirjoittaja Tix »

McJanne kirjoitti:Paljonko kärsit tappioita kun nakertaa?
En ole moiseen höpsötykseen osallistunut eikä sen paremmin tietääkseni kukaan tuttuni. Ei minun tarvitse tuntea jotain hyväksikäytettyä ollakseni hänen puolellaan. Tässä on kyse vain sinun asenteestasi ihmisten hyväksikäyttämisen suhteen, ei kenestäkään yksittäisestä tappion kärsijästä. Kuvittelisin, että tuon homman keksineet kusettajat sentään mieltävät tehneensä väärin, mutta eivät vain välitä. Sinä et edes miellä sitä, että tuossa hommassa olisi jotain väärin, mikä tietysti osoittaa jonkinasteista heikkolahjaisuutta ja/tai moraalista selkärangattomuutta.
mutta kun Tixiä katsoo silmiin, niin siellä se näkyy kun kusi virtaa ja paska tekee patoja.
Enpä usko että olen sinua koskaan silmiin tuijotellut. Taisit katsella peiliin. Hellyyttävän omaperäistä ja runollistakin tuo sinun sanataiteesi, keksitkö ihan itse vai auttoiko emäntä?
prosessi

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Tix kirjoitti:
McJanne kirjoitti:mutta kun Tixiä katsoo silmiin, niin siellä se näkyy kun kusi virtaa ja paska tekee patoja.
Enpä usko että olen sinua koskaan silmiin tuijotellut. Taisit katsella peiliin. Hellyyttävän omaperäistä ja runollistakin tuo sinun sanataiteesi, keksitkö ihan itse vai auttoiko emäntä?
Eiku se varasti sen 50-luvun kalliolaislapsilta...
NuoriDaavid

Turha Jannen on pyristellä irti siitä, että hän on vähintäänkin myötävaikuttanut rikokseen, koska omien sanojensa mukaan on tiennyt, että kyse on petoksesta, mutta antanut sen tapahtua. Lisäksi Janne tyhmyyksissään laittoi uutisketjuun (nyttemmin poistetun) kuvakaappauksen sisäpiiriläisen kanssa käymästään FB-keskustelusta.

Voittoakin on tullut joko ensin niin paljon, että suunnitteli eläköityvänsä 40-vuotiaana, nyt myöhemmin, kun jännäkakka tuli housuun, on juttu muuttunut niin, että omat vain otettiin takaisin.

LOL. Uskooko joku, että huijauksessa tietoisesti mukana oleva ottaisi vain omansa takaisin?

Ennustus: kohta Jannea alkaa jänskättää niin paljon, että hän ensin deletoi kaikki asiaan koskevat viestinsä (esimerkkejä löytyy tuolta murostakin) ja sitten tekee exitin.
aasi
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja aasi »

Tix kirjoitti:En ole moiseen höpsötykseen osallistunut eikä sen paremmin tietääkseni kukaan tuttuni. Ei minun tarvitse tuntea jotain hyväksikäytettyä ollakseni hänen puolellaan.
Tunnen yhden rahansa menettäneen, eikä hän oikein ansaitse puolustelua - huijarin ja huijatun raja on aika häilyvä.
Tasan ei mene muumit kanootissa.