Raittius on

Kauankos olet skebaa skulannut?1108 kirjoitti: Tuleva rakkaani...
Odotitko Onnelasta jotain muuta?Elppis kirjoitti:*Elppiksella käy flaksi*
En. Piti käydä nopeasti moikkaamassa kavereita. En ole ennen ko. paikassa käynyt. Pöydät on onneksi kestäviä vaikka kuinka koroilla tamppais, nimim. kokeiltu eilen.tuulenpuiska kirjoitti:Odotitko Onnelasta jotain muuta?Elppis kirjoitti:*Elppiksella käy flaksi*
ryhti suoraan!irmelianneli kirjoitti:Harmaata ja ankeeta. Alavireisyyttäni pääsin sängystä ylös vasta puoli kahdeltatoista, mikä on kyllä aika ennenkuulumatonta. Kello oli soimassa 8.30. Salilla kävin sentään, ja kaupassa. Jaksaako tässä ees suihkuun mennä, tai noita pyykkejä laittaa. Mitä turhaa. Paskaa.
En vuosiin koskenutkaan kitaraan. Mutta ajattelin aloittaa perseelleen soittelun uudestaan... Ei se taito, vaan tyyli ja into!Starflare kirjoitti:Kauankos olet skebaa skulannut?
Soittase mulle illalla jos haluut, olen liikenteessä!irmelianneli kirjoitti:Paskaa.
Voi kun kiva. Mulla vaan 3,60e rahaa, että taitaa olla paras pysytellä 4seinän sisällä toistaiseksi..Nowaysis kirjoitti:Soittase mulle illalla jos haluut, olen liikenteessä!irmelianneli kirjoitti:Paskaa.
Ha! minähän pohjaan ihan samaan! tosin kurkullani vain1108 kirjoitti:Ei se taito, vaan tyyli ja into!Starflare kirjoitti:Kauankos olet skebaa skulannut?
Miehen puhetta.Bluntly kirjoitti:Hyi hemmetti. Suussa aivan käsittämättömän paha maku. Joko syyllinen on eilen nautittu 0.5dl pahaa "siideriä" tai erään kitystä muka poistuneen onnettoman runkkarin lempijuoma.
Mahakin paisunut sen näköiseksi kuin olisin pamauttamassa maailmaan keskikokoisen kerrostalon äpäräkakruja. Jos vaikka sauna, terva ja valkosipuli auttaisi asiaan, viinaa sisältyy noihin kaikkiin kolmeen.
Lyö nyt lyötyä...tonttu8 kirjoitti:Sauna tekee terää!(sori muru.)