http://feikkiprofiilit.blogspot.com/Aito_Johanna kirjoitti:Hesarissa oli tänään noista juttu, siitä ainakin saattoi päätellä, että olivat oikeasti Facebookissa.
Vai että olivat facebookissa?
A_J --> OWNED
http://feikkiprofiilit.blogspot.com/Aito_Johanna kirjoitti:Hesarissa oli tänään noista juttu, siitä ainakin saattoi päätellä, että olivat oikeasti Facebookissa.
1108 kirjoitti:http://feikkiprofiilit.blogspot.com/Aito_Johanna kirjoitti:Hesarissa oli tänään noista juttu, siitä ainakin saattoi päätellä, että olivat oikeasti Facebookissa.
Vai että olivat facebookissa?
A_J --> OWNED
Tökkää takas!Xiberia kirjoitti:Mitä mun nyt kuuluu tehdä? Ääää-äääää-äääää! Iiiii-iiii-iiiiiiiii!
No häää, jos se kerran oli ihastuttavan näköinen, niin toki poketat takas.Xiberia kirjoitti:Äh, pelottavaa tämä virtuaalielämä. Satuin törmäämään TYKSin kellareissa sellaiseen trukkipoitsuun tallustellessani kaverini kanssa kohti työmaata. Mies oli tämän kaverini kaveri, ja he jäivät toviksi juttelemaan. Jatkettuamme matkaa sanoin kaverille, että olipas ihastuttavan näköinen ukkeli. Noh, virtuaalielämässä nimeltä Facebook tämä ystäväni käynnisti sitten mittavan paritusoperaation ja kertoi, että Xib on rakastunut sinuun. Ja nyt tuli sitten "You were poked by Tunnelikuski." Mikä vitun poke? Mitä mun nyt kuuluu tehdä? Ääää-äääää-äääää! Iiiii-iiii-iiiiiiiii!
Se on niinku, että "Hei mää oon täällläääää!!!!!! En jaksa itte kirjottaa mitään viestiä, mutta kai sää jaksat kun huomaat että tökkääääääään!"Xiberia kirjoitti:Mitä sellanen tökkiminen tarkoittaa? Pitääkö mun tökätä sitä tosielämässä tuolla tunneleissakin? Vai liftata kyytiä? Oon ihan pihalla.
Jotain tollasta ajattelinkin :Dbedlam kirjoitti:Se on niinku, että "Hei mää oon täällläääää!!!!!! En jaksa itte kirjottaa mitään viestiä, mutta kai sää jaksat kun huomaat että tökkääääääään!"
Oi aikoja, oi paikkoja. Ennen muinoin nuoret miehet tökki nuoria naisia ihan muilla keinoin ja se tehtiin kasvotuksin, ei feisbuukissa. Aika usein ne tökkimiset johtivat vielä vihille ja lastenlapsiinkin, kun joku tökki liian innokkaasti ja väärään aikaan kuusta.Xiberia kirjoitti:Jotain tollasta ajattelinkinbedlam kirjoitti:Se on niinku, että "Hei mää oon täällläääää!!!!!! En jaksa itte kirjottaa mitään viestiä, mutta kai sää jaksat kun huomaat että tökkääääääään!"
Tällasia olisikin sitten hyvä lapsenlapsille kertoa. "Mummi, missä sä tapasit ukin?" "No me tavattiin tuolla Facebookissa! Veijo-Elmeri tökkäsi mua ja minä tökkäsin takas, ja siitä se sitten lähti."
Joo mut tässähän kokeillaan vaan varovasti sormella, ei siitä ennenkään oo vihille joutunu.Tix kirjoitti:Oi aikoja, oi paikkoja. Ennen muinoin nuoret miehet tökki nuoria naisia ihan muilla keinoin ja se tehtiin kasvotuksin, ei feisbuukissa. Aika usein ne tökkimiset johtivat vielä vihille ja lastenlapsiinkin, kun joku tökki liian innokkaasti ja väärään aikaan kuusta.
No ei sitä tiedä, kaiken maailman nettiseksit, eLiitot ja eErot.. kaipa sitä kohta on jo eLektroniset häätkin edessä.pikkuego kirjoitti:Joo mut tässähän kokeillaan vaan varovasti sormella, ei siitä ennenkään oo vihille joutunu.Tix kirjoitti:Oi aikoja, oi paikkoja. Ennen muinoin nuoret miehet tökki nuoria naisia ihan muilla keinoin ja se tehtiin kasvotuksin, ei feisbuukissa. Aika usein ne tökkimiset johtivat vielä vihille ja lastenlapsiinkin, kun joku tökki liian innokkaasti ja väärään aikaan kuusta.
eHää oo...Tix kirjoitti:No ei sitä tiedä, kaiken maailman nettiseksit, eLiitot ja eErot.. kaipa sitä kohta on jo eLektroniset häätkin edessä.
Mikä grooppi?! Miksen minä ole sellaisessa??? Olenko epämiellyttävä, haisenko pahalle?! Nyyhkis nyyh.McJanne kirjoitti:Jäsenöidyin, miten pääsee grouppii
Oikeat tyypit ei vaan tunne meitäKreitsu kirjoitti:Mikä grooppi?! Miksen minä ole sellaisessa??? Olenko epämiellyttävä, haisenko pahalle?! Nyyhkis nyyh.McJanne kirjoitti:Jäsenöidyin, miten pääsee grouppii
Kreitsu on jo inside-porukassapikkuego kirjoitti:Oikeat tyypit ei vaan tunne meitäKreitsu kirjoitti:Mikä grooppi?! Miksen minä ole sellaisessa??? Olenko epämiellyttävä, haisenko pahalle?! Nyyhkis nyyh.McJanne kirjoitti:Jäsenöidyin, miten pääsee grouppii
PerkeleBliss kirjoitti:Kreitsu on jo inside-porukassapikkuego kirjoitti:Oikeat tyypit ei vaan tunne meitäKreitsu kirjoitti:
Mikä grooppi?! Miksen minä ole sellaisessa??? Olenko epämiellyttävä, haisenko pahalle?! Nyyhkis nyyh.
Olisin mä voinu lähettää kutsun, mutta sä et oo mun facebook-kaveripikkuego kirjoitti: Perkele
Bliss kirjoitti:Olisin mä voinu lähettää kutsun, mutta sä et oo mun facebook-kaveripikkuego kirjoitti: Perkele