Kerro vaivasta

Painaako joku mieltä? Haluatko purkaa sydäntäsi? Jos ei apu löydy, niin ainakin kuuntelevia korvia.
VAIN ASIALLISET KOMMENTIT! Kuri on kova.
aimohaiku

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

McJanne kirjoitti:
aimohaiku kirjoitti:Iik, näin unta työkaverista. Mitä se tarkoittaa?
Latenttia homoseksuaalisuutta?
En hyväksy selitystä, koska työkaveri oli nainen. :)
aimohaiku

McJanne kirjoitti:
aimohaiku kirjoitti:
McJanne kirjoitti:
Latenttia homoseksuaalisuutta?
En hyväksy selitystä, koska työkaveri oli nainen. :)
Latentti identiteettikriisi?
Itse epäilen hetkellistä ja ohimenevää "Ihmisen ikävä toisen luo" -syndroomaa. Minulla on silmälasitkin, mutta ei kitaraa, eikä julkaistua kantrituotantoa.

Sitä paitsi tyttö on ihan söpö, enpä ole ennen tullut ajatelleeksikaan. ;)
Elppis
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Heikotus, läähätys, velttous, vitutus... Heti kun heräsin oli tällainen olo. Puurostakin tuli ruokalusikallinen ulos äsken :roll:
The great club outshines the individual, always and forever.
Edith

Viesti Kirjoittaja Edith »

Nenä alkoi vuotaa verta juuri, kun olisi pitänyt lähteä oppitunnille. Hätäisesti tyrehdyttelin sitä ja lähetin vararehtorin kertomaan oppilaille, että olin kyllä tulossa. Sitten kun pääsin luokkaan, se alkoi uudestaan. Oppituntini oli surkea. Äiti lahjoitti mulle kyllä eilen Berocca-poretabletteja ja kehoitti ottamaan niitä aamuisin, mutta en tod. ala aamuisin varaan ylimääräistä aikaa mihkään poreiluun. Otan iltaisin ja toivon merkittävää lisää jaksamiseeni silti.

Lisäksi minusta tuntuu, että kevään allergiakausi on alkanut. Silmiä kutittaa.
Bluntly
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

J06.9
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Elppis
Kitisijä

KOKO maha hirmu kipeä :( Otin rennietä, josko olis suurempaa närästystä, join melkein litran, josko olis ollut nestehukasta johtuvaa.. Kohta menen sänkyyn, sohvalla istuminenkin sattuu.

Jos olis suppareita, niin varmaan loppuis tää kipu jossain vaiheessa, edes hetkeksi. Tyyppi kylläkin potkii ihan onnessaan..
aimohaiku

Ikävä. Hevi ja viinakaan eivät auta. Kai se joskus lakkaa. :(
Bliss

Viesti Kirjoittaja Bliss »

aimohaiku kirjoitti:Ikävä...Kai se joskus lakkaa. :(
Jep. Ei aikaakaan, kun tulee se aamu, jolloin tajuat ettet ole ajatellut ikävän kohdetta ainakaan viikkoon - tai ehkä kahteen. Ja sitten kun yrität, et enää kunnolla muista miltä se näytti tai kuulosti. Ja silleen.
Stinky

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Tää stanan selkä. Yli kaksi viikkoa nyt ollut kipee ja jumissa. Tutkimuksiin sain ajan vasta 14.4. Tosi nastaa.
Venyttely kait auttais muttakun en taivu. Tai taipuisin mutta se tarkottais myös armotonta kipua. Argh.
Elppis
Kitisijä

Stinky kirjoitti:Tää stanan selkä. Yli kaksi viikkoa nyt ollut kipee ja jumissa. Tutkimuksiin sain ajan vasta 14.4. Tosi nastaa.
Venyttely kait auttais muttakun en taivu. Tai taipuisin mutta se tarkottais myös armotonta kipua. Argh.
Mä suosittelen tota vesijumppaa, oikeasti.

Mulla oli muutaman päivän ajan hartiat niin jumissa ja kun mies hieroi, niin naksuminen vaan kuului kun lihas pomppi.. Tän päivän jumpan jälkeen olo on niin vetreä eikä satu ollenkaan liikutella päätä puolelta toiselle. Vesijumpassa hyvä juttu on se, että voit itse säädellä sitä, kuinka "rankasti" osallistut liikesarjoihin, koska haluat levähtää ja minkä liikkeen haluat tehdä.
Lolita
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Elppis kirjoitti:
Stinky kirjoitti:Tää stanan selkä. Yli kaksi viikkoa nyt ollut kipee ja jumissa. Tutkimuksiin sain ajan vasta 14.4. Tosi nastaa.
Mä suosittelen tota vesijumppaa, oikeasti.
Juu, mukaan vaan! Ne on jotenkin niin pehmeitä ne liikkeet, että jaksaa paremmin kuin tavallisessa jumpassa eikä ota kipeisiin hartioihinkaan samalla tavalla. Mutta tuntuu!
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
BettyB.

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Mä suosittelen ylipäätään säännöllistä liikuntaa ja kropan huoltoa (hieronnat ja venyttelyt).
Stinky

Mä liikunkin säännöllisesti sillon kun ei selkä ole paskana. Kaks kolme kertaa viikossa kuntosali ja kerran kaks viikossa kävely/sauvakävely/hölkkä.
En mä jaksa aina tonne urheiluketjuun päivittää mutta liikuntaa harrastan kyllä.
Edith

Viesti Kirjoittaja Edith »

^ Vain se, mikä on kirjoitettu Kitinään, on todellista!

Tosin minunkin mielestäni jokaisen aktiviteettinsa raportoiminen urheiluosastoketjuun olisi perseestä.
BettyB.

Onko noi parhaat mahdolliset lajit ja onko niissä tekniikka hallussa? Siskollani nimittäin on suuria hartiaongelmia, ja ongelmia aiheutti lisää väärä uintitekniikka ja tekniikan puute sauvakävelyssä. Nyt molemmat ongelmat on korjattu (no, se uintitekniikka ratkastiin lopettamalla uinti) ja niska/hartiaseutu voi paremmin.
Sai muuten myös lähetteen rintojen pienennykseen ja kunhan käy konsultaatiossa ja kertoo mulla faktat, teen oman päätökseni.
NegaDuck

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

BettyB. kirjoitti:Sai muuten myös lähetteen rintojen pienennykseen ja kunhan käy konsultaatiossa ja kertoo mulla faktat, teen oman päätökseni.
Tissimiehenä täytyy tietenkin tulla tähän väliin. Meinaan se että isot tissit aiheuttaa niskakipuja ei välttämättä johdu tissien painosta vaan siitä että nainen alitajuisesti häpeää tissejään ja seisoo lysyssä piilottaakseen ne, jolloin niskakivut johtuvatkin huonosta ryhdistä eikä tissien painosta. Pienennysleikkaus korjaa asian - välillisesti - mutta tissimiehet kautta maailman voihkaisevat.

Also spracht Lorna Morgan.
Tix

Viesti Kirjoittaja Tix »

NegaDuck kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:Sai muuten myös lähetteen rintojen pienennykseen ja kunhan käy konsultaatiossa ja kertoo mulla faktat, teen oman päätökseni.
Tissimiehenä täytyy tietenkin tulla tähän väliin. Meinaan se että isot tissit aiheuttaa niskakipuja ei välttämättä johdu tissien painosta vaan siitä että nainen alitajuisesti häpeää tissejään ja seisoo lysyssä piilottaakseen ne, jolloin niskakivut johtuvatkin huonosta ryhdistä eikä tissien painosta. Pienennysleikkaus korjaa asian - välillisesti - mutta tissimiehet kautta maailman voihkaisevat.

Also spracht Lorna Morgan.
Söpöä toi sun huolesi :D
NegaDuck

Tix kirjoitti:Söpöä toi sun huolesi :D
Joo, tosi...

En tietenkään ole nähnyt enkä tunne tapausta joten olen jäävi tekemään muuta kuin mutuilemaan.
Geep

Viesti Kirjoittaja Geep »

Mä ainakin oletan, että ennen leikkaukseen menoa kaikki muu on jo tehty eli selkää treenattu ja ryhtiä oiottu. Ärsyttää jotenkin sun kommentit, NegaDuck. Sori. :D
Stinky

BettyB. kirjoitti:Onko noi parhaat mahdolliset lajit ja onko niissä tekniikka hallussa?
Salilla tehtiin yhdessä ohjaajan kanssa ohjelma ja kerroin tosta selästä. Jätetiin kaikki kiertoliikkeet esim. pois (Siellä on ihana henkilökunta, aina voi kysyä jos epäilyttää et teenkö liikkeen oikein yms.). Sauvakävelyn tekniikka saattaa olla päin pyllyä, sen myönnän. Mutta pelkkä kävely on kyllä hyväks. Ja setälääkärisetä sano että ehdottomasti salikäynnit on hyväks ja että tota vatsa- ja selkälihaskuntoa on saatava ylöspäin. Korsetti kuntoon.
NegaDuck

Geep kirjoitti:Ärsyttää jotenkin sun kommentit, NegaDuck. Sori. :D
Tiedän. Sanoin silti. Mulle et voikaan syöttää laxatiivia, njää njää. :P

(Olen kuullut jo miljardi kertaa käninät siitä miten mies ei saa kritisoida / esittää toiveita naisvartalosta omien seksuaalisten perversioidensa tyydytysvälineenä ja lässynlää. Luuletko etten tiedä?)
Viimeksi muokannut NegaDuck, 18.03.2008 11:13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
BettyB.

Niin no, minähän kuljen rinta rottingilla ja ryhtini on Marskiluokkaa, kuntotestien perusteella selkälihakset silkkaa rautaa. Ja eipä minulla kyllä ole ongelmiakaan. Siskolla taasen on aina niskat jumissa ja heikohko ryhtikin, saattanee siis pitää paikkansa. Suurin syy itsellä rintojen pienennyttämiseen on urheilumahdollisuuksien lisääntyminen ja silkat ulkonäköseikat. Haluan ostaa kauniita alusvaatteita ja istuvia paitoja, nyt se on melkoisen työn ja tuskan takana.
BettyB.

Stinky kirjoitti:Korsetti kuntoon.
Kannattaa se sauvailun tekniikka opetella, mä luulen että siellä salillakin osaavat sen homman? Sillä meinaan saa helposti jännitteitä ylävartaloon, väärällä tekniikalla siis. Ja ehdoton juttuhan on toi korsetin kunto, mulla se on tullut lapsuuden lajien myötä itsestään eikä varmaan siitäkään syystä ole koskaan noita hartiahommeleita ollut. Ja noi vesilajit on kyllä siinä mielessä armeliaita että ovat tehokkaita mutteivät rasita niveliä samalla lailla kun moni muu laji. Uinnissa toki tekniikka on tärkein, ne päätään väkisin pinnan päällä retuuttavat rintauimarit on kyllä tuskaista katteltavaa...
Geep

Viesti Kirjoittaja Geep »

^^^ Saa saa, toki saa! Ihan vapaasti! :D

Mut tällasis caseis yritän aina ujuttaa itteni siihen sellaseen kroppaan, jossa ei viihdy ja jossa joku kohta häiritsee kipuiluun saakka... Ni sit en länkytä mitään negoja, vaan oletan lekureiden jo neuvoneen asioissa.
NegaDuck

BettyB. kirjoitti:Uinnissa toki tekniikka on tärkein, ne päätään väkisin pinnan päällä retuuttavat rintauimarit on kyllä tuskaista katteltavaa...
Jep. Olen monesti harkinnut jotain niinkin epäpyhää kuin snorkkelin käyttöönotto. Epäeroottinen vempele, ja uimavaksit alkavat huutamaan, mutta se olisi niin kiva...