TV:stä tulee hyvää ohjelmaa

Leffat, musiikki, taide, kirjallisuus ja sensellaiset
Tix

Re: TV:stä tulee hyvää ohjelmaa

Viesti Kirjoittaja Tix »

Rouva Pupu kirjoitti:Mulla on sellainen tutina, jotta neloselta tässä kuussa alkava Tudors on odotuksen arvoinen sarja.
Mua hiukan ärsyttää, että tarkasti dokumentoidusta historiasta lähdetään vääntämään dramatisointia niin että lisäillään sinne keksittyjä juttuja. Rooman kohdalla se vielä meni, mutta tässä mennään jo historiankirjoituksen puolelta sen verran ulos, että varmaan ottaa päähän hiukan.

Eipä silti, katsottua se varmasti tulee. Jos ajankuvauksessa on yhtään samaa realismin hakua kuin Roomassa, niin sarjana varmasti hyvä. Muutenkin pidän siitä, että televisiosarjojen ihmiset ovat oikeamma oloisia ja mm. käyvät paskalla eivätkä vain ajele ferrailla pinkeissä pikkutakeissa.
Rouva Pupu

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Tix kirjoitti:
Rouva Pupu kirjoitti:Mulla on sellainen tutina, jotta neloselta tässä kuussa alkava Tudors on odotuksen arvoinen sarja.
Mua hiukan ärsyttää, että tarkasti dokumentoidusta historiasta lähdetään vääntämään dramatisointia niin että lisäillään sinne keksittyjä juttuja. Rooman kohdalla se vielä meni, mutta tässä mennään jo historiankirjoituksen puolelta sen verran ulos, että varmaan ottaa päähän hiukan.

Eipä silti, katsottua se varmasti tulee. Jos ajankuvauksessa on yhtään samaa realismin hakua kuin Roomassa, niin sarjana varmasti hyvä. Muutenkin pidän siitä, että televisiosarjojen ihmiset ovat oikeamma oloisia ja mm. käyvät paskalla eivätkä vain ajele ferrailla pinkeissä pikkutakeissa.
Varmasti ihan totta turiset. Mieluummin kuitenkin paljonkin koristeltua historiaa kuin tämmösiä tusina sarjoja, IMO. Ei se sinänsä ärsytä vaikka onkin sitä historiallista haisua olemassa päässäin.

Rooman voisi ottaa vertailukohdaksi, mutta funtsin etten ota. Saas nähdä sitten ensimmäisen jakson jälkeen. Mutta tää näyttelijä on aikamoisen håt, oikein ilkeän katseen (håt) omaava tyyppi. Haastattelujen perusteella myös aika erikoinen tapaus, mitä nyt olen ulkomaalaisista lehdistä tsiikaillut.
Lolita
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Rouva Pupu kirjoitti:Mutta tää näyttelijä on aikamoisen håt, oikein ilkeän katseen (håt) omaava tyyppi. Haastattelujen perusteella myös aika erikoinen tapaus, mitä nyt olen ulkomaalaisista lehdistä tsiikaillut.
Jonathan Rhys Meyers on pårnå! Se on se katse ja mun pöksyt on ihan märät.

Se oli tämä kun tuli telkusta, niin meidän "suhde" alkoi.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Rouva Pupu

Lolita kirjoitti:
Rouva Pupu kirjoitti:Mutta tää näyttelijä on aikamoisen håt, oikein ilkeän katseen (håt) omaava tyyppi. Haastattelujen perusteella myös aika erikoinen tapaus, mitä nyt olen ulkomaalaisista lehdistä tsiikaillut.
Jonathan Rhys Meyers on pårnå! Se on se katse ja mun pöksyt on ihan märät.

Se oli tämä kun tuli telkusta, niin meidän "suhde" alkoi.
Herutuskatse:

Kuva
Rouva Pupu

Vaola kirjoitti:Tänään FST5:ltä kohuttu dokumentti: Jesus Camp.

Telkku.com:

Kasvava lukumäärä evankelisia kristittyjä USA:ssa on vakuuttunut siitä, että uskonnollinen herätys on tarpeen maan tulevaisuudelle. He valmistautuvat kouluttamalla lapsistaan tulevia johtajia, jotka vievät aatetta eteenpäin.
Aikamoista hihhulointia, sekopäitä.
elco

Viesti Kirjoittaja elco »

Sarah Connor Chronicles.

Jotenkin tää on niinq nähty: on tyttöterminaattoria ja tavallista terminaattoria joka lähtöön.

Sarja pummaa kuitenkin kahdessa ratkaisevassa kohdassa: terminaattorit ovat heikompaa tekoa kuin leffoissa ja ennenkaikkea päähenkilöt suhtautuvat niihin kuten ne olisivat heikompaa tekoa: sarjassa niitä kohti juostaan kun leffoissa juostiin lujaa karkuun.
Tix

Viesti Kirjoittaja Tix »

No, punnitaanpas tuo Tudors nyt sitten.
Geep

Viesti Kirjoittaja Geep »

Thanks! :] *punnaamaan*
BettyB.

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Suosikkisarjani Nip/Tuck palasi tauolta, yippee!!
NuoriDaavid

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

BettyB. kirjoitti:Suosikkisarjani Nip/Tuck palasi tauolta, yippee!!
Katsoin alkua (ennen kuin lähdin pelaamaan NHL 08:a). Larry Hagman oli hyvin säilynyt. Melkein saman näköinen kuin yli 30 vuotta sitten.

Mä en oikein tuosta tykkää, se komeampi yksinelävä kirurgi on niiiin epäuskottava.
Lolita
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Suvinen kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti: Larry Hagman oli hyvin säilynyt. Melkein saman näköinen kuin yli 30 vuotta sitten.
Luulin, että tää oli potkaissut tyhjää?
Ei kun sillä on uus maksa.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Rouva Pupu

Olen aika koukussa jo nyt Tudorssiin.
nowaysis
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Tudors ei päänäyttelijän hottiudesta huolimatta jotenki jaksanu kiinnostaa. Nip/Tuck tietty jaksoi, pitänee hankkia se tikipoxi mikäli meinaan ens viikollakin katsoa. Toisaalta telkkariton elämä houkuttaa, toisaalta ei :roll:
Prepare for the worstest.
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

Oottekos tsekanneet Homeloukkua?

http://ohjelmat.yle.fi/homeloukku/etusivu

Jos olette ostamassa vanhaa taloa, niin kannattaa katsoa. Saattaa olla, että mielenne rakentamisen suhteen muuttuu. Minulla ainakin.

PS. Lakimiehet sukkaavat isosti. Saunan taakse vaan.
Rouva Pupu

Joo, olen katsonut. Homeallergisena on se hyvä puoli, että haistan pienenkin määrän heti ja saan toki oireita. Paha huijata.
Bluntly
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Eilinen 4D pumppaavista vanhuksista, herätti oikeastaan mielenkiintoa koittaa saavuttaa eläkeikä. 6-kymppiset kun olivat kovassa kunnossa ja melkein kasikymppisetkin veivasivat raivolla.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Vihtahousu

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Nelonen klo 21.00

Layer Cake

Rikos- ja huumemaailmaan sijoittuva elokuva. Katsoin joskus ja on pitänyt väijyä uudestaankin. Suosittelen.
killkill

Viesti Kirjoittaja killkill »

masa kirjoitti:Oottekos tsekanneet Homeloukkua
Jumalauta, eniten otti kupoliin tuo "kuntotarkastaja". Näköjään kuntotarkastajaksi saa ruveta kuka vaan, veloittaa 600 euroa siitä että "arvaa että talo on kunnossa". Sitten kun arvaus ei osunutkaan kohdalleen, maksimi korvausvastuu on 600 euroa. Mitä virkaa tuollaisilla oikeasti on??
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

killkill kirjoitti:
masa kirjoitti:Oottekos tsekanneet Homeloukkua
Jumalauta, eniten otti kupoliin tuo "kuntotarkastaja". Näköjään kuntotarkastajaksi saa ruveta kuka vaan, veloittaa 600 euroa siitä että "arvaa että talo on kunnossa". Sitten kun arvaus ei osunutkaan kohdalleen, maksimi korvausvastuu on 600 euroa. Mitä virkaa tuollaisilla oikeasti on??
No älä. Kysessä on kyllä semmoinen luigi ja huijari, että ansaitsisi 7 vuotta sähkötuolia, tai vähintään tunnin turpaan sauna takana. Kuvottavan raivostuttava mulkku.

----

Omassa naapurustossa kävi myös ohraisesti pari viikkoa sitten. Odottavat juuri 250 keuron talopakettia saapuvaksi ja vanhan talonsa myymistä, kun löysivät yläpohjasta ja katosta 30-60 keuron homevauriot. Olivat soittaneet tuolle ohjelman hometutkija-naiselle, mutta tämä oli vaan sanonut että kun kaupasta on jo yli 5 vuotta, ei kannata lähetä tappelemaan oikeuteen edellisen omistajan kanssa.. Paska säkä sano.
BettyB.

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Vallan törkeän hyvä sarja toi Damages, kattelin juuri boxilta viimeset 4 jaksoa ja yllättäin viimesen osan viimeset minuutit oli jääneet tallentumatta. Missasinko jotain?
NegaDuck

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Kappas. Subilta tulee kohta japanimaatioelokuva Spriggan. Katsoisin toki muuten, mutq toi on ollut mulla DVD:llä jo vuosia. Ihan kiva leffa jos tykkäätte aivottomasta toiminnasta ja räjähdyksistä. Scifiäkin mukana vähän, ja kyberpunkkia kanssa.
Rouva Pupu

Kyllä se vaan niin on, että Myytinmurtajat on ehdottomasti parhautta :dream:
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Muistakaas lapset, että päästäisenä tulee neloselta kaikki Sormusten Herrat.
NegaDuck

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Yle Teemalta tulee tänä yönä uusintana Look Around You (suomennettu "Hei, me tiedetään"). Kolme jaksoa peräjälkeen, ja ensi maanantaina taas kolme. Saattaapi olla että toisenkin tuotantokauden jaksot esitetään.

Look Around You on kuivaa brittikomediaa parhaimmillaan. Tiedepotaskaa joka irvailee 70-luvun Koulu-TV:n opetusohjelmille. Toinen tuotantokausi taas irvailee "Tomorrow's World" -tiedemakasiinille.
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Tänään alkaa CSI:n uudet jaksot :cheer: