Mullakin on Kittyt yökkärinä. En pidä sarjisteemaisista asuista, mutta Hello Kitty painii ihan eri sarjassa. Tosin nyt kun niitä on minunkin(ja myös kaikkien muiden) kukkarolle sopivaan hintaan Henkalla, on hohto niistä hävinnyt.
Tyylikkyyden perikuva; miljuuna vuotta vanhat kalsarit, rikkinäiset mustat verkkarit, lila t-paita ja harmaa neule. Kaiken kruunaa tukka joka sojottaa joka ilmansuuntaan ja naama täynnä näppyjä. Näin kamalan näkösenä EI sais olla edes yksin kotona pimeessä
Stinky kirjoitti:Tyylikkyyden perikuva; miljuuna vuotta vanhat kalsarit, rikkinäiset mustat verkkarit, lila t-paita ja harmaa neule. Kaiken kruunaa tukka joka sojottaa joka ilmansuuntaan ja naama täynnä näppyjä. Näin kamalan näkösenä EI sais olla edes yksin kotona pimeessä
ÄIdin koneella on muuten susta sairaan imarteleva kuva häistä
The great club outshines the individual, always and forever.
Ei yhtään mitään!
Kävin suihkussa ja nyt olen alasti!
Ihan nakuna!
Kostuuko, tytöt?
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Ei yhtään mitään!
Ihan nakuna!
Kostuuko, tytöt?
Oon kyl aika märkä. Kertoisitko vielä miten sun esinahka laskeutuu terskan päälle silleen luonnollisesti? meneekö ihan silleen päähän asti peittäen koko terskan vai pilkottaako terskankärki vähän esinahan alta, pilkottaako? Kerro kerro? Onko rubiininpunainen, onko?
Ei yhtään mitään!
Ihan nakuna!
Kostuuko, tytöt?
Oon kyl aika märkä. Kertoisitko vielä miten sun esinahka laskeutuu terskan päälle silleen luonnollisesti? meneekö ihan silleen päähän asti peittäen koko terskan vai pilkottaako terskankärki vähän esinahan alta, pilkottaako? Kerro kerro? Onko rubiininpunainen, onko?
Pyynnöstäsi:
Yhteen aikaan vuosia "hoidin hygieniaani" aina iltarunkin jälkeen vetämällä esinahan taakse yöksi, ettei tule smegmakertymää, ja käärimällä "komeuden" yöksi vessapaperivaippaan. Ei kannata heti pestäkään, valuu näkymätöntä mutta haisevaa jälkivuotoa tunteja. Siitä tekniikasta seurasi esinahan väljentyminen, niin että esinahkani ei pesun yhteudessä liu-u takaisin paikalleen, vaan pitää sormien pihtiotteella väkisin vetää takaisin terskani (vaaleanpunainen pestynä) päälle.
Tosin keinosta luovuttuani esinahka on nykyään jo sopivampi, ja useimmiten lipsahtaa ihan luonnostaan paikalleen.
Niin ja nuorempana esinahastani jäi sellainen nahkalertsukka velton kullin päähän, nyt mulkkuni on kasvanut suhteessa nahkaan, niin että esinahka loppuu siinä missä kyrpäkin.
Kiitos mielenkiinnosta!
-KB
No niin tytöt ja Manala.
Tänään kävin saunassa, ja sen jälkeen katselin romanttista elokuvaa telkkarista, jaksamatta pukeutua.
Nyt minulla siis on Äitini joululahjaksi antama sinimustajuovallinen paksu kylpytakki.. tai hetki.. riisun senkin.. nyt...
Olen taas ihan alastomana!
Tuntuu pientä ilmavirtaa paljaalla ihollani, pakarani koskettavat tuoliani painuen kangasta vasten, kohtuullisen lihaksikkaat reiteni ovat levällään niin että Kivekseni lepäävät vihreän pehmeän tuolini pinnalla ja Heppini pää koskettaa tuolia...
-KB