Pöh, happea joka toisella tai kolmannella vedolla, riittää mainiosti.NegaDuck kirjoitti:Jep. Olen monesti harkinnut jotain niinkin epäpyhää kuin snorkkelin käyttöönotto. Epäeroottinen vempele, ja uimavaksit alkavat huutamaan, mutta se olisi niin kiva...
Kerro vaivasta
Re: Kerro vaivasta
No sitten mulla on varmaan hapenottokyvyssä vikaa, kun mielelläni vetäisin henkeä joka toisella, ellei peräti joka vedolla.
(Tai sitten vaan revin liikaa?)
(Tai sitten vaan revin liikaa?)
Pidättäminen on kalojen hommaa, pelottavaa ihmiselle.
Kylläpä sattuukin kurkkuun tommoset nenän avaajat kuten Otrivin, auts. Valivali.
Kylläpä sattuukin kurkkuun tommoset nenän avaajat kuten Otrivin, auts. Valivali.
-
- Kitisijä
Ahneus. Ahneus Doritos- sipseihin. Lähes sattuu. 

The great club outshines the individual, always and forever.
Käsi on kipee, tosta, onks toi nyt sitten kämmenvarsi, vai mikä, niin siitä. Siis tosta kyynärtaipeen alapuolelta. Ei voi ojentaa suoraksi kun sattuu. Ja vähän muutenkin sattuu.
Kitinäläiset vastaa mun postauksiin, vaiks mun piti häipyy nettilomalle, ja kohteliaisuussyistä mun on pakko vastata niille. Noidankehä vaivaa.
Aloita kokonaan oma topicci (sekä paskanjauhantaan että yleiskeskusteluun) siitä, että lähdet nyt nettilomalle.prosessi kirjoitti:Kitinäläiset vastaa mun postauksiin, vaiks mun piti häipyy nettilomalle, ja kohteliaisuussyistä mun on pakko vastata niille. Noidankehä vaivaa.
Jos nää penteleet sitten älyäis olla vastaamatta

Jotain pyrkii vatsasta ylös, mutta mulla on nopeampi nielemisrefleksi. Kovan harjoituksen tulosta. Prkl.
Keksin jo paremman ratkaisun. En pidäkään mitään tyhmää nettilomaa.Bliss kirjoitti:Aloita kokonaan oma topicci (sekä paskanjauhantaan että yleiskeskusteluun) siitä, että lähdet nyt nettilomalle.prosessi kirjoitti:Kitinäläiset vastaa mun postauksiin, vaiks mun piti häipyy nettilomalle, ja kohteliaisuussyistä mun on pakko vastata niille. Noidankehä vaivaa.
Jos nää penteleet sitten älyäis olla vastaamatta
Epäilen, ettet ole ainoa!Suvinen kirjoitti:mua ainakin kiinnostaa!
Ihan hirveä darra... meinaan kuolla tänne töihin. Miksei aamulla ollut lainkaan paha olo?
Olit silloin cännisämilli kirjoitti:Ihan hirveä darra... meinaan kuolla tänne töihin. Miksei aamulla ollut lainkaan paha olo?

Oli taas haikeutta yössä. Exän ystäviin törmääminen ei helpottanut tilannetta.
-
- Kitisijä
Molemmat kantapäät ovat rakoilla eivätkä rakot ole mitkään kovin pienet, vaan koko kantapään kokoiset (ei siis jalkapohjasta, vaan takanilkasta). Pelkkä käveleminen sattuu, vaikkei olisi edes sukkia jalassa (ne ovat siis ihan vereslihalla).
Lenkkarit hankasivat (nyt muistankin, miksen ole niitä käyttänyt). Hyvät lenkkarit heitin mäkeen reissussa, koska olivat täynnä punaista ja valkoista hiekkapölyä ja jotain ihme takiaisia ja piikkejä.
Miten voi edistää märkivien homekantapäiden paranemista, onks tietoo
Lenkkarit hankasivat (nyt muistankin, miksen ole niitä käyttänyt). Hyvät lenkkarit heitin mäkeen reissussa, koska olivat täynnä punaista ja valkoista hiekkapölyä ja jotain ihme takiaisia ja piikkejä.
Miten voi edistää märkivien homekantapäiden paranemista, onks tietoo

Neoamiseptia vaan rutkasti pumpulitolloihin ja tiukka painallus ihorikon päälle. Kokeilin tota kerran vatsallaan aurinkoa ottaneen siskon revenneisiin kantapäihin, taisin saada turpaani tai tein ainakin enkat talon ympäri.Kreitsu kirjoitti:Miten voi edistää märkivien homekantapäiden paranemista, onks tietoo
Älkääs nyt. Miten sitten onnistuu neitsytmorsiamena esiintyminen:Suvinen kirjoitti:Ohos. Itse harkitsin myös aika kauan että menisinkö valittamaan ainaisista hartiavaivoista lääkärille, jotta saisin lähetteen tissileikkaukseen. Jotenkin silti ajatus leikkelystä pelottaa, vaikka kaikki nuo luettelemasi syyt muakin ovat vuosia mietityttäneet.BettyB. kirjoitti: Sai muuten myös lähetteen rintojen pienennykseen ja kunhan käy konsultaatiossa ja kertoo mulla faktat, teen oman päätökseni.
Parikymppisenä ajattelin kustantaa itselleni tissileikkauksen kolmekymppislahjaksi, nyt taas tuntuu ihan liian aikaiselta. Jos sitten nelikymppisenä; silloin ne varmaan jo roikkuvatkin niin pahasti että saa kaksi kärpästä yhdellä iskulla - terveysvaikutuksen ja ne aina haaveilemani terhakat c- kupit.
Kerrohan mihin päätökseen sitten tulit, mua ainakin kiinnostaa!
http://aa1.naurunappula.com/0/107/173/280533.jpg
Ps. VAIN ASIALLISET KOMMENTIT! Kuri on kova.
-
- Kitisijä
BettyB. kirjoitti:Neoamiseptia vaan rutkasti pumpulitolloihin ja tiukka painallus ihorikon päälle. Kokeilin tota kerran vatsallaan aurinkoa ottaneen siskon revenneisiin kantapäihin, taisin saada turpaani tai tein ainakin enkat talon ympäri.Kreitsu kirjoitti:Miten voi edistää märkivien homekantapäiden paranemista, onks tietoo
Mies saa laittaa. Pakko niille jotain on tehdä, kun sattuu niin saatanasti. Voi olla, että joutuu vahingossa potkasemaan sitä päähän.
Tosi harvoin särkee päätä, mutta nyt särkee. Ja lisäksi väsyttää ihan kummasti liikaa, kun ottaa huomioon, että viikko on vasta alussa.
Pieni sievä vatsani on kovin kipeä. Vaikuttaa jopa kaltaiseeni teräksiseen ammattilaiseen siten, ettei asiakaspalveluäänemme ole tänään lainkaan hunajainen.
-
- Kitisijä
Asiakkaat piruilee mulle tasasin väliajoin "seksikkäästä" äänestä duunissa. Kerran yks äijä jopa hiffas, et ei mulla mikään flunssa ole, vaan äänenkäheys johtuu karaokesta.Edith kirjoitti:asiakaspalveluäänemme ole tänään lainkaan hunajainen

Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Ei anaaliseksiä tänään, kulta?Suvinen kirjoitti:Räkäflunssan lisäksi ihana haavainen paksusuoleni vittuilee taas pitkästä aikaa.