NuoriDaavid kirjoitti:Genitaaliläväri ei herätä ensimmäisenä ajatusta vaimomatskusta.
No tuota, mähän tietysti heti ensitreffeillä mainostan asiaa? Kyllä se asia tulee esille sitten kun se genitaalialuekin tulee esiin, ja useimmiten se taas ei tuppaa paljastumaan ihan ekoilla, eikä toisillakaan treffeillä. Niinpä olen luottanut siihen, että jos olen muutamien treffien aikana herättänyt kiinnostusta niin paljon, että niitä treffejä tulee enemmänkin ja ne ehkä jossain vaiheessa etenee sinne lakanoihinkin, niin ensimmäisenä ajatuksena sillä kumpanilla ei ole lävistykseen tutustuttuaan että "njoo, olis kyllä muuten ihan vaimomatskua, mutta kun sillä on titaania pillussa niin taitaa olla ihan vaan lutka. Panen sitä nyt kerran ja lähen sitten taas uudestaan metsälle".
Ja Aarnelle: ihanko totta? Olipa kiva kun kerroit! Kyllähän ihmisiä varmaan vonkaa vaikka minkälaiset ihmiset, se on sitten eri asia kohtaako kemiat muuten. Vai tarkoitatko että minun tulisi ottaa kuka tahansa jos on vaan valmis sitoutumaan? Kyllä mä muitakin ominaisuuksia haen. Mutta nythän päästään tietty taas siihen tilanteeseen että vika onkin minussa, haen tarkoituksella vaan niitä kusipäitä. Ha-haa, olen valaistunut! *menee hirteen*