Kerro vaivasta

Painaako joku mieltä? Haluatko purkaa sydäntäsi? Jos ei apu löydy, niin ainakin kuuntelevia korvia.
VAIN ASIALLISET KOMMENTIT! Kuri on kova.
masa

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja masa »

Suvinen kirjoitti: haavainen paksusuoleni vittuilee - mutta itse vaivaan ei parantavaa hoitoa ole,.
Kaveri on taistellut koko ikänsä saman ongelman kanssa. Parantavaa hoitoa ei ole, mutta pilleri päivässä pitää ongelman kurissa, ainakin hällä.
killkill

Viesti Kirjoittaja killkill »

Kyllästyin vuosia päänahassa seikkailleeseen psoriin ja marssin lekuriin. Kolmea sorttia linimenttiä ja rasvaa sekä UVB-säteilyä valokammalla.

Jo viikon hoidolla hämmästyttäviä tuloksia :D Tuskin tämä tästä kokonaan koskaan paranee, mutta vaalenisi edes sen verran, että kehtaisi kulkea ilman pipoa kaupungilla..
Elppis
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Jumalaton hedari. Nukuinko muka liian hyvin....? Argh.
The great club outshines the individual, always and forever.
Rouva Pupu

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

masa kirjoitti:
Suvinen kirjoitti: haavainen paksusuoleni vittuilee - mutta itse vaivaan ei parantavaa hoitoa ole,.
Kaveri on taistellut koko ikänsä saman ongelman kanssa. Parantavaa hoitoa ei ole, mutta pilleri päivässä pitää ongelman kurissa, ainakin hällä.
Osalla lääkitys toimii oireita lievittävästi + ruokavalio sopivaksi. Jos löytyy kokeilunhalua niin kannattaa kokeilla akupunktiotakin, osalle on ollut apua. Tämä tuli aikoinaan esille päättötyötä tehdessä ja onhan tuo kummisetä kyseisen sairauden vertaisryhmän vetäjäkin, joten sinänsä en suorilta käsin tuota akupunktiotakaan dissaisi vaikka se esim. exällä toiminut ollenkaan.
Geep

Viesti Kirjoittaja Geep »

Hei millä nimellä tota suolisairautta kutsutte? Kaveri sai just jonkun (tietysti unohdin nimen) diagnoosin omalleen, lekurit lähinnä googlen kanssa pähkäilivät ja muuta skeidaa... Jatkuvat kortisonit päällä ja joutuu kai ulkomaille kopeloitavaks.

No mut jaksamiset. Eikä se peppuseksi kovin herkkua ees ollu ku viimeks testasin.
Rouva Pupu

Haavainen paksusuolentulehdus = Colitis ulcerosa, krooninen koliitti. Toinen saman tyylinen on Crohnin tauti.
killkill

Viesti Kirjoittaja killkill »

Molemmat hiirikädet niin kipeenä että huuto meinaa päästä.. onneksi enää tunti töitä..
Bluntly
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Tulen nykyisin merikipeäksi paikallisjunassa, jota joudun käyttämään päivittäin.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Edith

Viesti Kirjoittaja Edith »

Bluntly kirjoitti:Tulen nykyisin merikipeäksi paikallisjunassa, jota joudun käyttämään päivittäin.
Miten tuo on mahdollista?
Lolita
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Edith kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:Tulen nykyisin merikipeäksi paikallisjunassa, jota joudun käyttämään päivittäin.
Ei voi kulkea omalla autolla jostain syystä ja joutuu siksi käyttämään junaa, joka on sopivin kulkuväline kyseiselle matkalle?
Edith

Viesti Kirjoittaja Edith »

Lolita kirjoitti:
Edith kirjoitti:
Ei voi kulkea omalla autolla jostain syystä ja joutuu siksi käyttämään junaa, joka on sopivin kulkuväline kyseiselle matkalle?
:) Mut se merisairaaksi tuleminen! Miten se on mahdollista?
Herra Manala

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Suvinen kirjoitti:Ja Manala; tauti ei kylläkään vaikuta peppuseksin harrastamiseen oikeastaan millään tavalla, ainakaan mulla. Ei ainakaan mun eksällä niin pitkää jormaa ollut, että se olisi ihan niin syvältä kutitellut.
Ihanaa kun haluat peppuseksiäkin mun kanssa! <3
Bliss

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Olen niin väsynyt, että jos antaisin itselleni luvan kuolla pois, niin varmaan tapahtuisi parin tunnin sisään :?
Rouva Pupu

Bliss kirjoitti:Olen niin väsynyt, että jos antaisin itselleni luvan kuolla pois, niin varmaan tapahtuisi parin tunnin sisään :?
:paijaa:

Työ/perhe kiireitä? Sama vika. Nyt vapaapäivänä nukuin huikeat 19h, tosin en ihan putkeen vaan heiluin puoli kuolleena siinä välissä. Sitten kun saa nukkua niin ei meinaa uni tulla sitten millään.
Bliss

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Rouva Pupu kirjoitti: :paijaa:

Työ/perhe kiireitä?
No niitäpä juuri :?

Juhanukseen asti kun jaksais....
Stinky

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Bliss kirjoitti:Olen niin väsynyt, että jos antaisin itselleni luvan kuolla pois, niin varmaan tapahtuisi parin tunnin sisään :?
Mä kompuroin sua nyt tässä. En tiedä miksi, mutta mikään määrä unta ei tunnu riittävän.
Mulla ei edes ole työ/perhekiireitä. Väsymystä vaan :?
Elppis
Kitisijä

Stinky kirjoitti:
Mä kompuroin sua nyt tässä. En tiedä miksi, mutta mikään määrä unta ei tunnu riittävän.
Mulla ei edes ole työ/perhekiireitä. Väsymystä vaan :?
Toi alkaa kuulostaa jo ihan masennukselta.
Stinky

Viesti Kirjoittaja Stinky »

^Mua ei masenna, mua vaan väsyttää.
NegaDuck

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Alaselässä jossain syvällä kipupiste. Nää tulee aina viiveellä, joten syynä oli varmaan viime perjantainen talvirenkaan nostaminen väärässä asennossa. Vetotaljan teNpominen salilla ei varmaan myöskään auttanut asiaa.
NegaDuck

Voi ei. Viimeöinen kurkkuärsytys on palaamassa takaisin. Mulle taitaa olla tulossa flunssa. Tosin muistan kuulleeni joskus että tämä voisi johtua siitepölystäkin. Jos olenkin tietämättäni allerginen?

Tosin viime yönä kun otin zyrtecciä, se helpotti vain nimellisesti. Tästä päätellen se tuskin on allergiaa?
Tix

Viesti Kirjoittaja Tix »

NegaDuck kirjoitti:Voi ei. Viimeöinen kurkkuärsytys on palaamassa takaisin. Mulle taitaa olla tulossa flunssa. Tosin muistan kuulleeni joskus että tämä voisi johtua siitepölystäkin. Jos olenkin tietämättäni allerginen?

Tosin viime yönä kun otin zyrtecciä, se helpotti vain nimellisesti. Tästä päätellen se tuskin on allergiaa?
Katupöly on aiheuttanut monelle ei-allergisellekin kaikenlaisia oireita.
Elppis
Kitisijä

Tix kirjoitti: Katupöly on aiheuttanut monelle ei-allergisellekin kaikenlaisia oireita.
Mä tykkään aina seurata hetken kaikenlaisia "uusia" oireita ennen lääkitsemistä. En uskalla iskeä ensimmäiseen särkyyn heti buranaa, kun en tiedä / paikallista mistä särky voi johtua. Maybe it's just me..
NegaDuck

Tix kirjoitti:Katupöly on aiheuttanut monelle ei-allergisellekin kaikenlaisia oireita.
Oireita esiintyi kyllä myös kotona, makkarissa jossa on Elixair humisemassa. Tosin voihan tietty olla että sen suodatin on jo pesun tarpeessa...
Tix

Viesti Kirjoittaja Tix »

NegaDuck kirjoitti:
Tix kirjoitti:Katupöly on aiheuttanut monelle ei-allergisellekin kaikenlaisia oireita.
Oireita esiintyi kyllä myös kotona, makkarissa jossa on Elixair humisemassa. Tosin voihan tietty olla että sen suodatin on jo pesun tarpeessa...
Ei ole, jos se ei rätise jatkuvasti palavan pölyn takia.
Yönmustaritari

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

NegaDuck kirjoitti:Alaselässä jossain syvällä kipupiste. Nää tulee aina viiveellä, joten syynä oli varmaan viime perjantainen talvirenkaan nostaminen väärässä asennossa. Vetotaljan teNpominen salilla ei varmaan myöskään auttanut asiaa.
Ei hitto. Tyyppi. Ihme ettei vielä kukaan ole suositellut kypärän käyttöä jokapäiväisesti.