Eden kirjoitti:ei yhdetkään pöksyt tuu mun naaman lähelle, se on vissi.

Häh? Inhoatko jopa oman pillusi tuoksua?
Frederik Krueger kirjoitti:Gat kirjoitti:Ei vielä 80-luvullakaan ollut aina tapana pestä kalsareita päivän käytön jälkeen!
Mutta eivätkö tällaiset kalsarit ole jo valmiiksi päällä ilman nuuhkimistakin? Vai pitääkö kerran käytettyjä kalsareita kerätä pinoon myöhempää käyttöä varten? Miksi?
!
En hetikään tajunnut mistä tuollainen kysymys tulee.
Mietittyäni:
Eihän sitä wanhanajan tapojen mukaan ne kalsarit päällä nukuttu. Hikisissä kusipaskarantusissa (tai ei välttämättä sen näköisissä vaan ne tietäen) kalsareissa niitä puhtaammissa lakanoissa? No ei.
Vaan yöksi vaihdettiin PYJAMA.
Toinen juttu sitten, että totta helvetissä minäkin vaihdan puhtaat kalsarit aina suihkun jälkeen. Inhottasi laittaa ne ennen pesua olleet. Kyse on laajemmin siitä, että tosiaan ei ole kauaakaan, kun ihmiset eivät kokeneet tarpeelliseksi käydä joka helvetin päivä suihkussa. Tietysti vaikuttaa se, että te kaikki bodaatte ja käytte joka päivä salilla tms.. mutta jos ei sitä tee.. niin sittenpä on aivan kulttuuris-neuroottista hysteriaa itse oioi niin kärsiä tai muita nuuskutella josko pitää samoja kalsareita usean päivän peräkkäin liittyen siihen ettei joka päivä suihkussa käy.
Ja yöllä siis erikseen pyjamanhousut.
Siihen liittäen minun erikseen Katukalsarit ja erikseen Runkkukalsarit ja vielä Runkkufarkutkin vaihtaen kotona on nimenomaan julkisen vaatehygienian ylläpitoa. Sekä vaatteiden ja veden ja energian säästöä

Lisäten vielä tuoksuttoman antiperspirantin runsas käyttö, joka estää haisevimman eli kainalo- ja jalkahien ja vähentää vaatteiden päivittäistä vaihtotarvetta.
NegaDuck kirjoitti:Lasketaanko urheilushortsit alushousuiksi? Mulla on niitä vain 3 vaikka shortseja vaativia urheilupäiviä kertyy usein sitä enemmän ennen seuraavaa pyykinpesua. Pitää ... tarkistaa ovatko shortsit kelvolliset uusiokäyttöön.
Olis varmaan aihetta ostaa niitä muutama pari lisää...
Niin, on muitakin vaatteita kuin kalsarit, ja varsinkin niiden muiden osalta olisi mielestäni aivan liian hysteeristä pestä ne joka käytön jälkeen. Paidat, housut ja takitko myös? Ei mun mielestä kalsareitakaan tarvi, jos ei ole nainen jolla valkovuoto/kuukautispillu. Pesun tarpeen voi sitten todeta, kyllä, haistelemalla
Elppis kirjoitti:
Ajattele kuinka usein se vaihtaa lakanoita

*pyörtyminen*
Mitä helvetin lakanoita?

Tai no, henk. koht. ongelmani on, että edes pussilakana ei minun "painajaislavetillani" eli sängyssäni pysy peiton suojana edes puolta yötä. Joten peittoni on melko tummunut

Mutta mitä siitä, vain MINÄ siellä YKSIN naista kaipailen.
Ja kuten joku naapurini kerran filosofoi: "Miksi vaihtaa lakanoita? Jos jonkun misun saa tänne ja huijattua nakuksi, ei se kehtaa paeta vain likaisten lakanoiden takia enää."
Mutta siis hei.. toivoisin lisää tietoa nimenomaan naisten pikkarien haistelusta!!

This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB