Emmätaho!!1NuoriDaavid kirjoitti: Ilmo nettiin. Saat naisena noin sata vastausta. Raakkaat niistä top 5:n ja käyt ne läpi. Helppoa kuin heinän teko!
Niitä pitää kumminkin tavata IRL, ja mä en vaan jaksa.
Emmätaho!!1NuoriDaavid kirjoitti: Ilmo nettiin. Saat naisena noin sata vastausta. Raakkaat niistä top 5:n ja käyt ne läpi. Helppoa kuin heinän teko!
Bliss kirjoitti:Emmätaho!!1NuoriDaavid kirjoitti: Ilmo nettiin. Saat naisena noin sata vastausta. Raakkaat niistä top 5:n ja käyt ne läpi. Helppoa kuin heinän teko!
Niitä pitää kumminkin tavata IRL, ja mä en vaan jaksa.
No mutta senhän saa poisBettyB. kirjoitti:Lävistys genitaalialueella.
Kyllä siitä aina jälki jää. Olen loppuiäkseni tuhoontuomittu, vähintäänkin lutkaksi leimattu.NuoriDaavid kirjoitti:No mutta senhän saa pois
Jos sä ryhtyisit muslimiksi? Voisit pitää burkaa ja niillehän arpinen pimpsloora on in ja pop?BettyB. kirjoitti:Kyllä siitä aina jälki jää. Olen loppuiäkseni tuhoontuomittu, vähintäänkin lutkaksi leimattu.NuoriDaavid kirjoitti:No mutta senhän saa pois
No nii-i!!!NuoriDaavid kirjoitti:ne pitäis kouluttaa ja niistä on vaivaa ja mihin sen laittaa jos lähtee esim. lomalle. Ja jos se sairastuu? Ja koti menee sotkuun.
Burkhaahan mä suunnittelin jo muutenkin. Loistoidea, kiitti!!1NuoriDaavid kirjoitti:Jos sä ryhtyisit muslimiksi? Voisit pitää burkaa ja niillehän arpinen pimpsloora on in ja pop?
Onko ihan mahdoton ajatus, että joku kaunis ja älykäs nainen olisi sinkku täysin vapaaehtoisesti?Aava kirjoitti:
Häh? Sääkö oot sinkku? Olipa yllätys. Ei uskois.
Miten noin kaunis ja älykäs leidi on vapaalla jalalla? Ei tajuu. Mikä miehiä oikein vaivaa?![]()
Et oo miettiny sitä nelosen sarjaa "sinkkuäidille sulhanen"? Sun olemus_taatusti_ keräis katsojia ja sulhoehdokkaita
Hyvällä ystävälläni on myös lävistys ja tatskoja sekä aviomies ja kaksi lasta ja ihan onnellinen liitto.BettyB. kirjoitti:Lävistys genitaalialueella.
Lilo kirjoitti:Onko ihan mahdoton ajatus, että joku kaunis ja älykäs nainen olisi sinkku täysin vapaaehtoisesti?Aava kirjoitti:
Häh? Sääkö oot sinkku? Olipa yllätys. Ei uskois.
Miten noin kaunis ja älykäs leidi on vapaalla jalalla? Ei tajuu. Mikä miehiä oikein vaivaa?![]()
Et oo miettiny sitä nelosen sarjaa "sinkkuäidille sulhanen"? Sun olemus_taatusti_ keräis katsojia ja sulhoehdokkaita
Muistathan myös pienennyttää tissisi, jotta miehet kykenevät sitoutumaan kanssasi.BettyB. kirjoitti:Burkhaahan mä suunnittelin jo muutenkin. Loistoidea, kiitti!!1NuoriDaavid kirjoitti:Jos sä ryhtyisit muslimiksi? Voisit pitää burkaa ja niillehän arpinen pimpsloora on in ja pop?
Äh. Ei kelpaa tämäkään. Olin itse monet vuodet sitoutuneenaa ja naimisissakin yhtä povekkaan naisen kanssa. Ero johtui ihan muista syistä.NegaDuck kirjoitti:Muistathan myös pienennyttää tissisi, jotta miehet kykenevät sitoutumaan kanssasi.BettyB. kirjoitti:Burkhaahan mä suunnittelin jo muutenkin. Loistoidea, kiitti!!1NuoriDaavid kirjoitti:Jos sä ryhtyisit muslimiksi? Voisit pitää burkaa ja niillehän arpinen pimpsloora on in ja pop?
Onko mies muslimi? Tässähän pitää alkaa harkitsemaan muslimiksi kääntymistä...BrianW kirjoitti:Hyvällä ystävälläni on myös lävistys ja tatskoja sekä aviomies ja kaksi lasta ja ihan onnellinen liitto.BettyB. kirjoitti:Lävistys genitaalialueella.
Ei kelpaa.
Voi vitulla päähän sentäs. Miten voi olla onnellinen liitto jos ei edes kelpaa? Onko tuo joku uusi trendijuttu?BrianW kirjoitti:Hyvällä ystävälläni on myös lävistys ja tatskoja sekä aviomies ja kaksi lasta ja ihan onnellinen liitto.
Ei kelpaa.
No pääsetpähän ainakin koeajamaan useaa mallia, varmasti helpottaa ostopäätöksen tekemistä viime kädessä?Frederik Krueger kirjoitti:Perinteisesti itseni kohdalla syy suhteettomuuksiini on johtunut siitä että naiset ovat liian hyviä minulle, ja vielä tajuavatkin sen.
Itseään paremman ihmisen näytteleminen on vain kovin uuvuttavaa, ja naiset ovat alkaneet oppia varovaisiksi juurikin tuon antamisjutskan kanssa. Nykyisin ei meinaa saada ensitreffeillä vaikka kuinka kovaa vonkaisi!NegaDuck kirjoitti:No pääsetpähän ainakin koeajamaan useaa mallia, varmasti helpottaa ostopäätöksen tekemistä viime kädessä?Frederik Krueger kirjoitti:Perinteisesti itseni kohdalla syy suhteettomuuksiini on johtunut siitä että naiset ovat liian hyviä minulle, ja vielä tajuavatkin sen.
Reps. Minä olen todistanut ihan samaa ilmiötä. Siitä huolimatta Helsingissä on edelleen tilastojen mukaan enemmän sinkkunaisia kuin -miehiä. Niitä siis ilmeisesti myös spawnaa jostain. Olisi kiva löytää sellainen spawn point ja mennä sen lähelle vaanimaan instant frageja.Frederik Krueger kirjoitti:Aina puhutaan pesukoneisiin katoavista sukista, mutta minä olisin enemmän huolissani baarien naistenvessoihin katoavista naisista. Miksei kukaan tee mitään, herranjumala?
Sun pitäisi varmaan varoittaa, kun deittisi seuraavan kerran lähtee vessaan.Frederik Krueger kirjoitti:Itseään paremman ihmisen näytteleminen on vain kovin uuvuttavaa, ja naiset ovat alkaneet oppia varovaisiksi juurikin tuon antamisjutskan kanssa. Nykyisin ei meinaa saada ensitreffeillä vaikka kuinka kovaa vonkaisi!NegaDuck kirjoitti:No pääsetpähän ainakin koeajamaan useaa mallia, varmasti helpottaa ostopäätöksen tekemistä viime kädessä?Frederik Krueger kirjoitti:Perinteisesti itseni kohdalla syy suhteettomuuksiini on johtunut siitä että naiset ovat liian hyviä minulle, ja vielä tajuavatkin sen.
Aina puhutaan pesukoneisiin katoavista sukista, mutta minä olisin enemmän huolissani baarien naistenvessoihin katoavista naisista. Mitä niille oikein tapahtuu? Olen todistanut lukemattomia kertoja kuinka toilettiin asioitaan hoitamaan lähtenyt nainen ei ole koskaan palannut takaisin, baarimikotkaan eivät muista nähneensä eivätkä vaikuta edes huolestuneilta vaikka naisia katoaa vuosittain aivan silmittömästi. Miksei kukaan tee mitään, herranjumala?
Ne varmaan teleporttaa johonkin yöntimojen reaggea-paikkaan.NegaDuck kirjoitti:Reps. Minä olen todistanut ihan samaa ilmiötä. Siitä huolimatta Helsingissä on edelleen tilastojen mukaan enemmän sinkkunaisia kuin -miehiä. Niitä siis ilmeisesti myös spawnaa jostain. Olisi kiva löytää sellainen spawn point ja mennä sen lähelle vaanimaan instant frageja.Frederik Krueger kirjoitti:Aina puhutaan pesukoneisiin katoavista sukista, mutta minä olisin enemmän huolissani baarien naistenvessoihin katoavista naisista. Miksei kukaan tee mitään, herranjumala?
Tapahtuukohan vessoista katoavien ja spawn pointteihin ilmestyvien naisten keskuudessa telefraggausta?
Tai no vähintään lähteä mukaan varmistamaan ettei hänelle tapahdu mitään. Sitä paljon peräänkuulutettua ritarillisuutta jota nykyään niin harvoin näkee muualla kuin larppaajien tilaisuuksissa.NuoriDaavid kirjoitti:Sun pitäisi varmaan varoittaa, kun deittisi seuraavan kerran lähtee vessaan.
Suositan, että ostatte kasan taskukokoisia gps-jäljittimiä, jotka sujautatte yöskenessä vessaa kohti suuntaavien naisten laukkuihin. Näin katoavien naisten mysteeri selviää. Ehkä.NegaDuck kirjoitti:Reps. Minä olen todistanut ihan samaa ilmiötä. Siitä huolimatta Helsingissä on edelleen tilastojen mukaan enemmän sinkkunaisia kuin -miehiä. Niitä siis ilmeisesti myös spawnaa jostain. Olisi kiva löytää sellainen spawn point ja mennä sen lähelle vaanimaan instant frageja.Frederik Krueger kirjoitti:Aina puhutaan pesukoneisiin katoavista sukista, mutta minä olisin enemmän huolissani baarien naistenvessoihin katoavista naisista. Miksei kukaan tee mitään, herranjumala?
Pidän tuota varsin mahdollisena. Ehkä jossainpäin maailmaa on epätavallisen paljon yksisukkaisia naissinkkuja.NegaDuck kirjoitti:Reps. Minä olen todistanut ihan samaa ilmiötä. Siitä huolimatta Helsingissä on edelleen tilastojen mukaan enemmän sinkkunaisia kuin -miehiä. Niitä siis ilmeisesti myös spawnaa jostain. Olisi kiva löytää sellainen spawn point ja mennä sen lähelle vaanimaan instant frageja.Frederik Krueger kirjoitti:Aina puhutaan pesukoneisiin katoavista sukista, mutta minä olisin enemmän huolissani baarien naistenvessoihin katoavista naisista. Miksei kukaan tee mitään, herranjumala?
Höh. No ei tietenkään.Lilo kirjoitti: Onko ihan mahdoton ajatus, että joku kaunis ja älykäs nainen olisi sinkku täysin vapaaehtoisesti?
Tuo viimeinen lause jäi ihmetyttämään. Oli syy sitten mikä tahansa (varsinkin jos se todella on tuo lapsi), siis se, että jotkut miehet ovat ilmeisesti voineet ohittaa noin kauniin ja fiksun naisen, kovasti vaan saa hämmästelemään näitä miehiä.Bliss kirjoitti: Olen suhteeton ajankäyttöongelman takia. Ehkä. Osittain myös sijainnin takia.
Tosin olen ollut lukevinani rivien välistä jotain muuta ("no kun sulla on toi lapsi...").