Mulla on vieläkin flunssa Voiton puolella taidetaan jo olla, mutta alan kyllä olla sitä mieltä, että sais jo mennä pois. En jaksais enää niiskuttaa. Laivallekin pitäisi lähteä viikonloppuna.
Vitsi oon kyllä ihan täydellinen pikkuvaimo - siivoan ja laitan ruokaa lyhyessä hameessa ja korkeissa koroissa. Pitää vähän testailla uusia kenkiä, ennen kuin niillä uskaltaa lähteä mihinkään pidemmälle!
SikaMikalle suurkiitokset wappuseurasta - en saanut viestiäsi ennen kuin eilen illalla, koska nukuttiin koko päivä!
ninnithequeen kirjoitti:Jumankauta, toi Tanska-Tshekki-matsihan on HYVÄ.
Go Tanska GO!
Joo, Ninni. Kyllähän Tanska on virkeä joukkue, mutta nyt kyllä täytyy huomata, että Tsekin tähdet pelaavat aikatavalla laiskasti. Saisivat saada enemmän rangaistusta. Selvää säästelyä. Pitkä turnaus, nääs.
Mut pyskologia saattaa tulla peliin, kun Tanska meni heti johtoonkin, mutta Tsekin yhteisosaaminen ja yksilötason taituruus on aikas omalla tasollaan. Suomi kyllä saattaisi ryssiä Tanskapelin juuri siksi kun pyskologiset seikat tainnuttaa suomalaisia jotenkin kahteen potenssiin!
Terkut Kontulaan Arskalta Ninnille. Katso vielä Slovenia-Kanada klo 22.30. Lienee ilotulitusta kotikentällä!
Netti on elämä! Tai ainakin yksi elämänmuoto?
Vaadin oikeuksia nettielämänmuodolle!
Ihan riippumatta tissien koosta!
Tästä sitten nettiaddressia muotoileen!
Viimeksi muokannut Niba, 02.05.2008 22:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Hyvä yritys jäädä kotia ja viettää sohvankulmaan hautautuneena koko ilta meni vituiks. Ei muutakuin ytimeen ostaan kinukkia ja huitaseen pari puikkoa keskiketterää.
Tämän täytyy olla Dumarin vika, mies ei tissuta viunaa niin maailma ei ole tasapainossa ja minä joudun uhrautumaan.
Tämä tuli NIIN äkkiä! Mutta jos neiti kerran on innoissaan niin on Stadinarskakin! Järkätään vaan! Kait pitäisi sopia treffipaikka, vai olemmeko niin valovoimaisia, että löydämme toisemme heti?
Sit negatiivit nurkkaan ja posetiivari mukaan. Jumpsis!