Bojoing ... pakko ryhdistäytyä että saa jonkun aivopierun tännekin suollettua,jaksanut kirjoittaa mitään ... lukenut höpönöitä lähinnä,
pyykit pesty,vapun viinapullot palautettu,ku vielä joku päivä sais aikaan tarttua imuriin,psst mut voi muuten joskus ensi vuonna bongata telkusta lyhytelokuvan mykästä sivuroolista (kävin eilisiltana kuvauksissa)
Enttu kirjoitti:Bojoing ... pakko ryhdistäytyä että saa jonkun aivopierun tännekin suollettua,jaksanut kirjoittaa mitään ... lukenut höpönöitä lähinnä,
Nukuitko viime lauantainakin, vai olitko evakossa lähi-Pickwigistä merta edempänä?! Me olimme seurueinemme siellä aina tappiin asti syömässä, juomassa ja laulamassa.
E. =) Tötöilin siä kyl jossain vaiheessa vapun jälkimaininkeja, mutta lauantaina olin jo turvallisesti evakossa toisaalla.
[Btw on se nyt kuitenkin kummaa touhua, että tullaan mun reviirille juomaan kaliaa ilmottamatta mulle!]
Lapitii kirjoitti:
Btw on se nyt kuitenkin kummaa touhua, että tullaan mun reviirille juomaan kaliaa ilmottamatta mulle!
Kaikki kävi hyvin nopeasti ja ennalta-arvaamatta! Olin katsomassa kaverin teatteriesitystä siinä Sampolassa, ja näytöksen jälkeen teatterirevohka yllättäen siirtyi lähes kokonaisuudessaan kyseiseen juottolaan. Yhteydenpitoa ulkomaailmaan hidasti merkittävästi se, että kännykkäni ei näemmä ollutkaan jaksanut lähteä reissuun, vaan köllötteli lokoisasti sängylläni sunnuntaina kotiin palattuani. *seliseli*
Äskeistä suihkua kaipasin kuin Gattaca konsanaan. Puoli päivää vierähtänyt pyörän selässä ja siitä puolet koiranilmalla. Sapuskaa, venyttelyä ja lätkää, siinäpä päivä alkaakin sitten olla taas paketissa. Huomenna täytyy oikeasti herätä aikaisemmin ja mennä töihin niin kuin muutkin, jos ei muuten, niin täytyy ainakin päästä taas opiskelurytmiin kiinni. Se vaatii käyttöön myös aamupäivät, nythän koko viikko on mennyt nukkuessa. Ilon kautta...
Mä nukun yöni tässä rajojaan raskaasti aseistavan Neuvostovaltion kupeessa NIIN paljon paremmin, kun tiedän että meidän sotaväkemme tulevalla upseeristolla on WoW hallussa.