Elppis kirjoitti: Laiskapaska ei jaksanut kirjoittaa täysin samaa uudestaan. Kaksplus on kiva

Elppis kirjoitti: Laiskapaska ei jaksanut kirjoittaa täysin samaa uudestaan. Kaksplus on kiva
Pitäskö mun oikein kans rekisteröidä itteni sinnemustaenkeli kirjoitti:Elppis kirjoitti: Kaksplus on kiva*addiktoitunu samoille sivuille*
Meillä on yövalvominen nyt riesana. Vituttaa. Etenkin nyt on pikkutyypillä hankalaa kun räkää tulee ja äiti ei tunnu osaavan helpottaa oloa. Safkat ei oo tähän mennessä (6kk) kelvanneet yhtään mut äsken maisteli tohkeissaan porkkanasosetta. Sitä ei millään viittis alkaa tyrkyttämään noita kiinteitä kun ennakoi vatsakipuja, ne tähän kaiken valvomisen päälle aijjai...mustaenkeli kirjoitti:-- ei sitte oo maltettu nukkua kunnon päikkäreitä ja mullon yliväsynyt ipana vieressäni, joka ei siltikään nuku...
Mahtuu mahtuu... Kaikki alle viiskiloset on palakakkua!masa kirjoitti:Meillä naaras odottelee hiukan kauhulla synnytystä, kun se kuuli minkä kokoinen mä olen ollet syntyessäni.
masa kirjoitti:Meillä naaras odottelee hiukan kauhulla synnytystä, kun se kuuli minkä kokoinen mä olen ollet syntyessäni.
Painoin näet 4.6 kiloa ja pituuttakin aika rajusti. En muista tarkkaa lukua, mutta mielessä kummitelee luku 57 cm.. Naaras kun on ite kokoa 164/55, saattaisi paikat olla hieman lujilla vastaavaa pötkälettä punnatessa. En kyl yhtään ihmettele miks se haaveilee keisarinleikkauksesta
Sano toi sen syrralle, jolla paikat repesi todella pahasti ja vuosi miltei kuiviin ilman mitään puudutuksia.Geep kirjoitti:Mahtuu mahtuu... Kaikki alle viiskiloset on palakakkua!
Onnea täältäkin!ninnithequeen kirjoitti: ONNEA!
Rauhoitat sitä rouvaas, että "mä hoidan tän sillä klassisella konstilla. Pukkaat sen vaan alapäästä pihalle, mä lupaan lekurille pullon XO-konua että ompelee pari ylimääräistä tikkiä!"masa kirjoitti:On aika pahat pelot saaanut niistä tarinoista meinaaan
Joo, onhan ne pelot ensisynnyttäjällä aika hurjat... Tosin ite lähin suht hyvin fiiliksin vikoille viikoille. Neuvolassa kertoivat, että yleensä kannattaa omaa äitiä konsultoida synnytyksistä, saattaapi mennä hyvin samalla tavalla itselläkin. Äitikulta tietysti lirkutteli, että tulin maailmaan ihan helposti, vaikka sellanen melkein viiskilonen ja päälle puolmetrinen tytsy olinkin. Mutsi ihan samoissa mitoissa kuin minä, tuudittauduin siihen et hyvin sieltä ulos mahdutaan. Sysäsin mielestä siskon kokeman "syöksysynnytyksen" ja tukeuduin mielummin äipän versioon.masa kirjoitti:Sano toi sen syrralle, jolla paikat repesi todella pahasti ja vuosi miltei kuiviin ilman mitään puudutuksia.Geep kirjoitti:Mahtuu mahtuu... Kaikki alle viiskiloset on palakakkua!
On aika pahat pelot saaanut niistä tarinoista meinaaan
Mun miespä se kehtas vielä vastaavan kätilölle heittää, kerkeskin ennen kumautustani. Rouva Tikkuri oli melkoisen ilonen tyyppi, naureskeli neula kourassa, että hyvänen aika eihän tällaisesta ruusunnuppusesta mitään pupun turpaa saisi tehtyä. Ja se oli sit bye bye sexlife (minun puoleltani) kun siinä yhdessä pällistelivät yksristikaksriviä vuotavassa... Haavassani.killkill kirjoitti:-- Okei, aika mauton. Myönnetään
Tässä asiassa olen kuten Texasin kuvernööri: minua ei pätkääkään kiinnosta, mitä rajan eteläpuolella onGeep kirjoitti:Pysykää pois sieltä aukolta miehet, vaikka kuinka kiinnostais!![]()
Täällä joutu mies vähän ylisuorittamaan kehujensa kera kuukaustolkulla, kyllä nainen on ihmeellinen...exPertti kirjoitti:En malttanut olla katsomatta mitä sieltä tulee, kun en ole herkästä järkkyvää tyyppiä. Olen kyllä pitänyt "löydökseni" hienovaraisesti omana tietonani sen jälkeen. Sanotaan, että elämä on ihmeellinen.Geep kirjoitti:Pysykää pois sieltä aukolta miehet, vaikka kuinka kiinnostais!![]()
Liikuttavasti sanottu. Tänään itkustan taas kaikelle.exPertti kirjoitti:Hän vetää alahuulen rullalle, kun alkaa itkettää mutta tällä kertaa ikäänkuin tuli olo, että hänellä oli jotakin sanottavaa muttei ihan vielä osaa sanoa. Ei hän ole vauva enää.