Kysyy tunnettu merkillinen merkkihenkilö, ystävänne SA
Siis tosissaan kysyy? EI OLE VITSI Minä pelkään tuollaisia!

Mä tapan sutkin.ninnithequeen kirjoitti:Kyllä hirvittää.
Kimalaisia en kyllä osaa pelätä alkuunkaan, ne on vaan sellaisia lentäviä pikku pulleroita. Mehiläiset sama juttu, ei aiheuta kauhua vähimmässäkään määrin. Mutta...ninnithequeen kirjoitti:kimalainen
Pöh. Fobioista pääsee kun antaa noille maa-ampparipaskiaisille reilusti vaan pakokaasua suoraan letkulla auton pakoputkesta. Niin me muksuina tehtiin, kun ne alkoi vittuilemaan. Me tapettiin ne kaikki!Xiberia kirjoitti:
Ampparifobia
Ihana tappomania sulla :DSikaMika kirjoitti:Me tapettiin ne kaikki!
Tää on ihan harkittu murh...juttu. Naiset ihastuu aina tappajapahiksiin, ja olisi hulluutta jättää moinen hyödyntämättä. Joku Steen Christensen saa helvetisti fanipostia naisilta ihan vaan siksi, että tappoi pari poliisia ja raiskasi jonkun pankkivirkailijan aikaisemmalla, epäonnistuneella pankkikeikallaan. Mulle kans!Xiberia kirjoitti:Ihana tappomania sullaSikaMika kirjoitti:Me tapettiin ne kaikki!
No joo, ei yhtään kivan näköinen (saatika kokoinen) kaveri.NegaDuck kirjoitti:Mä alan pelätä vasta sitten kun nämä kaverit alkavat levittäytyä Suomen puolelle
No hei taas. Suthan esiteltiin jo.1108 kirjoitti:Saanko esitellä: Aasialainen tuttava.
Ei ole häpeä olla hidas!NegaDuck kirjoitti:No hei taas. Suthan esiteltiin jo.
Juu, Sikamikan tappointo laantukoon. Entinen Parrot ja mik's Xibe olikaan ennen, NYT MUISTI pätkii, Eleanor Heaven vai? Pelkää, mutta hänhän on tuleva kiputyttö ja parantaa pistot.
Mäkin pidin kimalaisia täysin harmittomina söpöinä pörriäisinä ennen, mutta kerran kävelin liian läheltä pesäänsä ja jouduin koko lössin hyökkäyksen kohteeksi. Voin kertoa, että polttelee niidenkin pistokset melkoisen kivasti.Xiberia kirjoitti:Kimalaisia en kyllä osaa pelätä alkuunkaan, ne on vaan sellaisia lentäviä pikku pulleroita.
Eihän se muuten pelottaisi, mutta jos herhiläinen on syypää Haagan ullakkopaloon, se vetää kyllä vakavaksi.Stadinarska kirjoitti:HERHILÄINEN ON JO TÄÄLLÄ! Mitä tehdä??
Kysyy tunnettu merkillinen merkkihenkilö, ystävänne SA
Siis tosissaan kysyy? EI OLE VITSI Minä pelkään tuollaisia!![]()