Viimeyö meni valvoessa, olin hiukan kipeänä. Raukkamaisesti tulin tänään autolla.Tix kirjoitti:Joko ajat työmatkat sillä?NuoriDaavid kirjoitti:Käytetty Customi ostettu eilen, 750 kuutioinen, ajettu 7900.
Kiviäkin kiinnostaa
Re: Kiviäkin kiinnostaa
Jätit vauvasi yksin ilkeän äitipuolen kanssa?NuoriDaavid kirjoitti:Viimeyö meni valvoessa, olin hiukan kipeänä. Raukkamaisesti tulin tänään autolla.
Tix kirjoitti:Jätit vauvasi yksin ilkeän äitipuolen kanssa?NuoriDaavid kirjoitti:Viimeyö meni valvoessa, olin hiukan kipeänä. Raukkamaisesti tulin tänään autolla.

Vaikka customtyyli ehkä vaatisikin mustaa nahkatakkia, niin ostin punavalkomustan karkkitakin.
Vaimon ensimmäinen kommentti oli, että näytän avaruusolennolta ja toinen arvio oli hämähäkkimies. Kumpikaan ei ollut tarkoitettu imarteluksi.
Vaimon ensimmäinen kommentti oli, että näytän avaruusolennolta ja toinen arvio oli hämähäkkimies. Kumpikaan ei ollut tarkoitettu imarteluksi.

Vastavetoa tarvitaan?NuoriDaavid kirjoitti: Vaimon ensimmäinen kommentti oli, että näytän avaruusolennolta ja toinen arvio oli hämähäkkimies. Kumpikaan ei ollut tarkoitettu imarteluksi.
Voithan sanoa, että vaimosi muistuttaa kovasti amerikkalaista tv-tähteä. Tarkennat toki, että Roseanne Barria
Nääh. Ongelma on tietysti omassa päässäni. Koska olen juuri ostanut pyörän ja takin, niin olen tietysti epävarma, onko tämä nyt hyvän näköinen vai tyhmän näköinen yhdistelmä.Bliss kirjoitti:Vastavetoa tarvitaan?NuoriDaavid kirjoitti: Vaimon ensimmäinen kommentti oli, että näytän avaruusolennolta ja toinen arvio oli hämähäkkimies. Kumpikaan ei ollut tarkoitettu imarteluksi.
Voithan sanoa, että vaimosi muistuttaa kovasti amerikkalaista tv-tähteä. Tarkennat toki, että Roseanne Barria
Jos olisin toteuttaja, niin en tietenkään välittäisi vaimon kommenteista, vaan ratsastaisin auringonlaskuun.
Ihme ämmä, mut toisaalta se on ollut pyörän hankintaa vastaan alusta saakka. Ei käy kyllä kateeksi, jos eukko ei suostu tajuamaan, et hyvähän sillä kumppanilla on jotain omiakin mieltä piristäviä harrasteita olla. Sujuu se arkikin sit jouhevammin. Pääasia, et kuitenkin hommasit sen pyörän ja pidit kerrankin oman pääsi. Nyt voi sitten kouluttaa vaimoketta vähän lisää.. pakata pyörän ja häippästä viikonlopuksi johonkin merkkikokkareilleNuoriDaavid kirjoitti: Nääh. Ongelma on tietysti omassa päässäni. Koska olen juuri ostanut pyörän ja takin, niin olen tietysti epävarma, onko tämä nyt hyvän näköinen vai tyhmän näköinen yhdistelmä.
Jos olisin toteuttaja, niin en tietenkään välittäisi vaimon kommenteista, vaan ratsastaisin auringonlaskuun.

safi kirjoitti: viikonlopuksi johonkin merkkikokkareille
Eikä mitään merkkikokkareita. Heti vaan rottaralliin, tai Yyteri-miittiin. Niissä saa mäskätä kunnolla ja on lusti meno. Been there, done that.

Heh,heh niinpä. Siinä on vaan sellainen pikku probleema, et saattaa ND:n henkilöllisyys huonolla tuurilla paljastua. Meikäläinen + muu rytmiryhmä löytyy ainakin rottarallista ja muutamasta muustakin tulevan kesän aikana.masa kirjoitti: Eikä mitään merkkikokkareita. Heti vaan rottaralliin, tai Yyteri-miittiin. Niissä saa mäskätä kunnolla ja on lusti meno. Been there, done that.
Olen se George Clooneyn näköinen pyykkilautavatsa. Tule vain rohkeasti moikkaamaan!safi kirjoitti:Heh,heh niinpä. Siinä on vaan sellainen pikku probleema, et saattaa ND:n henkilöllisyys huonolla tuurilla paljastua. Meikäläinen + muu rytmiryhmä löytyy ainakin rottarallista ja muutamasta muustakin tulevan kesän aikana.masa kirjoitti: Eikä mitään merkkikokkareita. Heti vaan rottaralliin, tai Yyteri-miittiin. Niissä saa mäskätä kunnolla ja on lusti meno. Been there, done that.
Uskoo ken tahtoo. Mä tiedän millä pyörällä sä ajat ja se auttaa huomattavasti tunnistamisessa...NuoriDaavid kirjoitti: Olen se George Clooneyn näköinen pyykkilautavatsa. Tule vain rohkeasti moikkaamaan!

-
- Kitisijä
Piti tänään tehdä herkkutacoja kaverin kanssa - soitteli heti aamusta että on diarrhea cha-cha-cha - joten se jäi sit siihen
Kunnon salaado+pantonki sit napaan, ihan hyvää sekin.
Mulla on jossain mutteri väärin päin; kahvi aina väsyttää. Tuleekohan siitä joku yliannostus - liikaa tavaraa ja liian nopeasti, PLÄTS ja zzzZZZzzz.

Kunnon salaado+pantonki sit napaan, ihan hyvää sekin.
Mulla on jossain mutteri väärin päin; kahvi aina väsyttää. Tuleekohan siitä joku yliannostus - liikaa tavaraa ja liian nopeasti, PLÄTS ja zzzZZZzzz.
The great club outshines the individual, always and forever.
-
- Kitisijä
Brasilian murhaaja onkin miehen sukulainen 

The great club outshines the individual, always and forever.
Ei tietenkään ei. Olethan sä niin suuri Onnistuja. Että isäni ostama skodakin vielä. Ohhoh. Voisitko hei kuitenkin vastata tuohon kysymykseen minkä esitin jo edellisessä viestissäni? "Kerrohan sä masa puolestasi mikä "äijämäiseksi perustaidoksi laskettava aihepiiri, joka jokaisen tosimiehen tulisi osata ja ymmärtää" voisi olla sellainen, mitä et itse osaa ja ymmärrä mielestäsi paremmin kuin keskivertomies?" Oletko todella niin narsisti, että tähän on mahdoton vastata?masa kirjoitti:Siis että mitä kahdehtisin sinulta? Sitä isäsi ostamaa skodaa vai sitä punaista tuunaamaasi amerikan taunusta? Siis sitä 15 tonnin arvoista amisräkänokan leikkikalua?
Sulla ei kuule ole yhtikäs mitään mitä kadehtisin.
Mites, kauanko tätä pikkupilluläppää joutuu vielä kuuntelemaan kaverilta, jonka puoli keskustelupalstaa on nähnyt taluttavan ulos kapakasta itseään toistakymmentä vuotta nuoremman, täysin vastuuttomassa kännissä olevan pikkutytön kynnettäväkseen, ja vielä joutunut kuuntelemaan elvistelyä asiasta päälle?masa kirjoitti:Eli takaisin siis Cityn chattiin päivystämään 24/7. Sieltähän niitä parikymppisiä pikkupilluja tosiaan löytyy, joita pystyt älyttämään omalla mitäänsanomattomilla meriiteilläsi. Onnea etsinnälle.
Varsinaista sankaruutta tosiaan verrattuna siihen, että olen mennyt joskus seurustelemaan itseäni 5v nuoremman "pikkutytön" kanssa. Sä olet masa se todellinen surkea luuseri. Itsellä ei sentään ole koskaan vielä mennyt niin huonosti, että olisi tarvinnut toisen vastuutonta humalatilaa käyttää hyväkseen.
Onko Keke-lasit jo hommattu?NuoriDaavid kirjoitti:Käytetty Customi ostettu eilen, 750 kuutioinen, ajettu 7900.
Joo. En osaa kasvattaa mitään tappamatta niitä. En edes chilejä. Mutta onneksi sinä osaat senkin!Herra Manala kirjoitti:kysymykseen minkä esitin jo edellisessä viestissäni? "Kerrohan sä masa puolestasi mikä "äijämäiseksi perustaidoksi laskettava aihepiiri, joka jokaisen tosimiehen tulisi osata ja ymmärtää" voisi olla sellainen, mitä et itse osaa ja ymmärrä mielestäsi paremmin kuin keskivertomies?" Oletko todella niin narsisti, että tähän on mahdoton vastata?.
Seurustelusta vitut ja viis, koska siitä asiastasi minä en tiedä mitään. Minä kylläkin vittuilen ja viittaan siihen 24/7 tapaasi roikkua sätissä koko elämäsi ja vokotella palstalle saapuvia pikkupilluja yötä päivää. Siitä tavastasi et näemmä ole eroon etkä eteenpäin päässyt.Herra Manala kirjoitti: Varsinaista sankaruutta tosiaan verrattuna siihen, että olen mennyt joskus seurustelemaan itseäni 5v nuoremman "pikkutytön" kanssa.
Mitä tulee tuohon toiseen mainitsemaasi asiaan, niin mitä sitten vaikka olisi kävellyt kapakasta ulos baarimikko sylissäni. Mutta kerro toki asia yksityiskohtaisemminkin kaikkien tietoon, koska jostain kumman syystä näyt tietävän asiasta jotain, jopa enemmän kuin minä? Ketä mä olen kyntänyt ja missä olen elvistellyt asiasta?
Herra Manala kirjoitti:Itsellä ei sentään ole koskaan vielä mennyt niin huonosti, että olisi tarvinnut toisen vastuutonta humalatilaa käyttää hyväkseen.

Edit.
Mullakin tuli nyt muuten yks sun kitinä-pano mieleen. Sehän oli sun leuhkimises mukaan ihan helvetin kiimainen kännissä ja oli antanut sulle kunnon kyydit. Sä raukka vaan sanoit että olit todella väsynyt, joten et pystynyt antaan parastas. Muistatkos? Eikö sulla sitten mennyt silloin huonosti?
Viimeksi muokannut masa, 13.05.2008 14:37. Yhteensä muokattu 4 kertaa.
-
- Kitisijä
Surullista miten KAIKKI ketjut Kitinässä päätyvät täysin off topiciin. Tämäkin ketju alkaa vähitellen käydä oikeasti kiinnostavaksi, lisää yksityiskohtia ja törkyä kiitos!
Hmmm... taidan tietää molemmat tapaukset. *selaa pientä mustaa vihkoa*
Mistä tietää että on internetissä TosiMiesten keskellä? Siitä kun aiheeseen liittyvän argumentaation loppuessa vastuuttomassa kännissä olevia pikkutyttöjä baarista kotiinsa patjaksi kanteleva setämies alkaa yrittää vittuilla parisuhteista, kiinalaisella pesukonemerkillä ajeleva alkaa yrittää vittuilla autovalinnoista ja tyttöystävänsä nurkissa nelikymppisenä asuva alkaa yrittää vittuilla asumismuodoista.
Ja masa, ei tosiaan ollut mitään kepillä kokeilua, vaan ihan omia elvistelyjäsi asiasta. Mutta ei kai sitä muisti ihan kaikessa voi pelata, kun on niin paljon todisteltavaa. Kerrotko vielä ketä pikkupilluja olen täällä yötä päivää vokotellut? En myöskään ole pannut ketään kännissäollutta. Mutta yritys huono nelonen.
Olet sä vaan uskomaton sankari.
Ja masa, ei tosiaan ollut mitään kepillä kokeilua, vaan ihan omia elvistelyjäsi asiasta. Mutta ei kai sitä muisti ihan kaikessa voi pelata, kun on niin paljon todisteltavaa. Kerrotko vielä ketä pikkupilluja olen täällä yötä päivää vokotellut? En myöskään ole pannut ketään kännissäollutta. Mutta yritys huono nelonen.
Olet sä vaan uskomaton sankari.
-
- Kitisijä
Joo, siis alkoholinnauttiminen ja seksinharrastaminen on ihan kamalia syntejä.
Etenki jos ne tapahtuu samana iltana. Ja etenki jos toinen on vanhempi ku toinen.

Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Kyl, melkeen yhtä kova synti kuin seurustella hoikan tytön kanssa, ja oikeuttaa siitä jatkuvan päänaukomisen. Ja sitäpaitsi: Shhh, mitään ei ole edes tapahtunut, eikä kukaan mistään elvistellyt. Kunhan olen katsos kepillä tökkinyt jäätä.sipsi kirjoitti:Joo, siis alkoholinnauttiminen ja seksinharrastaminen on ihan kamalia syntejä.Etenki jos ne tapahtuu samana iltana. Ja etenki jos toinen on vanhempi ku toinen.
-
- Kitisijä
Lolita kirjoitti:Surullista miten KAIKKI ketjut Kitinässä päätyvät täysin off topiciin. Tämäkin ketju alkaa vähitellen käydä oikeasti kiinnostavaksi, lisää yksityiskohtia ja törkyä kiitos!

Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
-
- Kitisijä
Mun YV-lootassa on vielä tilaa...BettyB. kirjoitti:Hmmm... taidan tietää molemmat tapaukset. *selaa pientä mustaa vihkoa*
Silläkö nimellä sitä nykyään kutsutaan?Lolita kirjoitti:Mun YV-lootassa on vielä tilaa...BettyB. kirjoitti:Hmmm... taidan tietää molemmat tapaukset. *selaa pientä mustaa vihkoa*
Malttia, malttia. Eiköhän tänne yksi munaton Pamela saada viimeistään huomenna julistamaan nimiä muiden kitinä-suhteista ja kitinä-panoista, kun ei vastaohjaukset vastavittuiluista puhumattakaan muuten onnistu.Lolita kirjoitti:Mun YV-lootassa on vielä tilaa...