masa kirjoitti:Herra Manala kirjoitti:yhtä kova synti kuin seurustella hoikan tytön kanssa, ja oikeuttaa siitä jatkuvan päänaukomisen.
Ja jälleen sinä tartut kiinni täysi eri asiaan mistä on puhe. Minä olen vittuillut sinulle koko ajan tavastasi väijyä Cityn chatissä koko yön ja vongata jokaista Lollipop91 -nimimerkin omaavaa tapausta. En vittuile todellakaan mistään vanhoista suhteistasi, joista en edes tiedä hevon vitun mitään. Ymmärsitkö, vai nillitätkö nyt tästä seuraavat 500 viestiä, kuten tapoihisi kuuluu?
No helvetti, en tosiaan ymmärtänyt miten paljon paskaa ihminen voi päästään keksiä, nyt ymmärrän. Vastaahan arvon masa, miten on mahdollista ettet tiedä seurusteluistani tai parisuhde-elämästäni ylipäätänsä mitään, mutta sen suhteen sinulla on vahvaa faktatietoa, että väijyn Cityn chatissa kaiket yöt vonkaamassa pissiksiä? Vedätkö sä iltaisin minihameen päälle ja muutut Lollipop91:ksi kadonnen nuoruuden toivossa?
Edelleenkään, en ole cityn chatista pokannut ketään minkäänlaiseen kanssakäymiseen paria yli viiden vuoden takaista poikkeusta lukuunottamatta. Mutta masa, kerro nyt perustelluin argumentein, mistä moinen "faktatieto", mitä täällä porkkana hanurissasi levittelet? Todellisuudessa kun taidan käydä noin 1-2 kertaa viikossa chatissa, ja jutella silloin keskimäärin 3 virkettä yleensä Aasin, Lapitiin, 1108:n, Teräsliljan tai Aimohin kanssa. Kukahan näistä on se jatkuvasta vonkuustani kärsimään joutuva pikkupillu?
masa kirjoitti:Herra Manala kirjoitti:Mistä tietää että on internetissä TosiMiesten keskellä? Siitä kun aiheeseen liittyvän argumentaation loppuessa vastuuttomassa kännissä olevia pikkutyttöjä baarista kotiinsa patjaksi kanteleva setämies alkaa yrittää vittuilla parisuhteista, kiinalaisella pesukonemerkillä ajeleva alkaa yrittää vittuilla autovalinnoista ja tyttöystävänsä nurkissa nelikymppisenä asuva alkaa yrittää vittuilla asumismuodoista.
RYHÄHÄHÄHÄHÄHÄ! Narsistinen läskipää, internetin Matti Näsä on taas valvonut koko yön Internetin syövereissä, purkanut pahaa oloaan ja keksinyt valheita oman surkea pussiin puhumisensa pelastamiseksi.
Aijai. Kyllä se tuntuu hyvältä, kun itsekritiikitön papparainen sekoaa pasmoissaan. Missähän tässä on nyt itsensä pussiin puhuttu? Kun tarkastelee kaverin oman aiheeseen liittyvän argumentaatiokyvyn ja ala-astetasoisen vaahtosuisen läskipää-luokan haukkumasanojen putkeenkirjoituskyvyn suhdetta, niin vähän väistämättäkin tulee mieleen, että jollain on ollut jo aika pitkään ne omat paukut loppu. Kukas se tässä keskustelussa on niitä faktakysymyksiä paskanpuhumiseltaan väistellyt?
masa kirjoitti:Kiva muuten että otit muute puheeksi tuon kapakkakeikan. Tulit meinaan samalla paljastaneeksi, että kuka juorukello paskiainen tätäkin juttua on mennyt levittelemään ja liioittelemaan. Kuinka en ole yhtään yllättänyt että Cityn sheriffi, oma bingomummumme on syypää tämän jutun valheellisiin levittelyihin.
Vain palomiehen älykkyysosamäärällä on mahdollista tulla tällaiseen johtopäätökseen. Ja se Cityn sheriffi on muuten Tix, en minä. Olen aika ymmälläni siitä miten olen paljastellut yhtään mitään sillä perusteella, että olen sanonut sinun nähdyn kantavan vastuuttomassa humalassa olevan naisen ulos kynnettäväksesi. Sinähän täällä olet sen sijaan jo linjalla "sun
kitinäkännipanosi" heti pissaliisavuodatuksiesi perään, joista ehkä olisi arvon sankarillamme jälleen itsellä hieman töitä tehtävänä peilin edessä.
masa kirjoitti:Ja keneltähän ne argumentaatiot sitten loppuivat kun pitää valehtelemalla vääristellä asioita, idioottihuuteluista puhumattakaan? Ja ihan tiedoksesi että minua sinä surkea narsistinen paskasäkkituoli et pysty tuolla mitenkään loukkaamaan, mutta tarinan toista osapuolta kyllä. Etkö sä saatanan syömishäiriöinen tuppimulkkuläskipää parempaan pysty?
Parempaan? Enhän mä edes ole yrittänyt vielä, jos paremmuus tässä asiassa on sulle sitä että keksii niinkin innovatiivisia sanoja kuten "paskasäkkituoli" tai "tuppimulkkuläskipää". Mulle se paremmuus tässä asiassa on, että osaa perustella paskapuheensa ja narsismi sitä ettei osaa myöntää olevansa missään tietotaidoiltaan keskivertomiehen alapuolella.
Jos sä nyt haluat kuitenkin puhua argumentaatioiden loppumisesta ja paskanpuhumisesta, niin sä olet itse masa tuonut niitä välttääksesi tähän keskusteluun nyt mm:
- Säälittävät flametusyritykset oletetuista pissaliisojen vonkailuista
- Narsisti-kortin
- Toisten autot ja paskanpuhumiset niiden omistus- ja maksusuhteista
- Toisten asumiset ja paskanpuhumiset ties mistä mutsin helmoissa asumisesta
- Puheet toisten kitinäpanoista
- Ison läjän erilaisia hienoja läfkipää! -purkauksia
Mutta jos kerran olet tosiaan valmis mieluummin argumentoituun keskusteluun kuin spekuloimaan autojeni omistussuhteista, niin hienoa! Aloitetaan tästä:
1. Minulle jäi aiemmin epäselväksi ja koin perustelusi puutteelliseksi väittämästäsi, että irroitettavan leukaosan kypärällä kommunikoidaan helpommin ympäristön (suojatien ylittäjät, muut motoristit etc.) kanssa kuin avokypärän kanssa. Perustelisitko miten tämä on mahdollista, vai olitko kenties vain väärässä?
2. Millä tavalla moottoripyörän ohjaustankoa käännetään normaalissa ajossa (ei vastaohjausta tehden) muuten kuin kahvasta vetämällä ja työntämällä? Miten on fysiikan lakien perusteella mahdollista, että kahvan työntäminen sanojesi mukaan "toimii aivan eri tavalla" kuin normaali kääntäminen? Perustelisitko miten tämä on mahdollista, vai olitko kenties vain väärässä?
3. Kun olet niin äijää puhumaan narsismista, haluaisin edelleen kuulla sen ensimmäisenkin "äijäasian", josta suostuisit myöntämään omaavasi keskivertomiestä vähemmän tietotaitoa. Ja ei, vihannesten kasvatus ei todellakaan ole mitään äijäilyä. Sehän on ihan akkojen hommaa, ja tosimies tappaa vahingossa kaktuksetkin kaikessa ihanassa rosoisuudessaan ja vielä vähän naureskelee päälle että heh heh, enpäs saakaan mitään kasvamaan/elämään. Äijäasioiksi sen sijaan voit laskea esimerkiksi:
- Talonrakennustekniikan
- Autojen itsehuoltamisen
- Moottoripyöräilyn
- Televisiot
- Stereot
- LVI-työt
- Grillaamisen
- Metsästämisen
- Aseet
- Veneilyn
- Metsätyöt
- Muurauksen
- Hitsauksen
- Kalastuksen
Eli kysymys kuuluu: Mistä em. aloista olet valmis myöntämään,
että sinusta tuntuu siltä että osaamisesi ja tietotaitosi on heikompaa kuin keskivertomiehellä (ei Manalalla)? Voisitko vielä perustella, miten niin hassusti on päässyt käymään? Jotta tämä ei menisi miksikään epäreiluksi narsistin vittuiluksi, niin laitan tähän oman listani:
- Talonrakennustekniikka
- Autojen itsehuoltaminen(*)
- Moottoripyöräily
- LVI-työt
- Metsästäminen
- Veneily
- Metsätyöt
- Muuraus
- Hitsaus
- Kalastus
(*) Vaikka osaisinkin, en tykkää tehdä rajoitettujen puitteiden vuoksi
Mites sulla, pikkasen vähemmän narsistisella kaverilla?
masa kirjoitti:Herra Manala kirjoitti:En myöskään ole pannut ketään kännissäollutta. Mutta yritys huono nelonen.
Ai et vai. Mitäs jos nyt muistelisit sitä elvistelyäsi uudelleen. Voin kyllä valaista muistiasi jos se ei toimi?
No noin muuten kyllä arvaan mistä yrität kuittailusi perustaa, mutta valaise nyt ihmeessä tuon känni-kohdan osalta? Henkilökohtaisesti siinä ei ole minusta mitään hirveän säälittävää tai väärää jos on joskus elämässään yhdessä vietetyn yön jälkeen harrastanut seksiä seuraavana päivänä naisen aloitteesta. Kerro sinä parempimuistinen lisää kännistä?
masa kirjoitti:Katsos silloin kun on sinut pippelinsä kanssa, ei tarvitse mitään pilinjatkeita.
Alkoi juuri käymään elcoa ja davea sääliksi ihan hurjalla tavalla. Tosin ei ehkä eniten siksi, että "en minä tarvitse mitään pilinjatkeita" -läppä tulee 130% varmuudella aina sellaisilta itsesuggestiokavereilta, jotka sellaisia salaa kadehtivat, kuolaavat ja omaankin nurkkaansa hankkisivat, jos vain varaa ja vaimon lupaa sellaisien ylläpitoon olisi. Muistavatpahan kuitenkin sitten heti sitten seuraavassa moottoripyörä/autokeskustelussa ilmoittaa, etteivät ainakaan ostaisi sellaista paskaa mitä joku toinen kuolaa tai omistaa (kuten joku "Suiza"), vaan
tällaisen toisenlaisen, joka on vaan paljon munakkaampi ja parempi vaihtoehto. Ei niin, ettäkö internet-munakkuuden suuri sankari tulisi sellaista koskaan haluamaan saatika sitten tarvitsemaan.