milli kirjoitti:Meillä olisi toimistolla juuri sopivat tuolit tuolle, ja taitaisi tuo irrota kaupasta mulle 150 €:lla =)
No osta ihmeessä, kun saat ilmeisesti selkähieronnan päälle vielä jotain ihan muutakin värinää Lisää kummasti töissäjaksamista. Tai siis lisäisi, jos ei olisi aseksuaali.
masa kirjoitti:Sano että sä eksyit sinne vahingossa jooko?
En. Kävin tsekkaamassa sitä kun oli siitä kapteeni Kuuluisan lxry-lehdestä juttua ja porukka ihmetteli, että kirjoittelee lehdessä ihan toista kuin blogissaan. Tarttuipa tuo kuolematon lausahdus matkaan, jos ei muuta.
Bliss kirjoitti:Meinaatko, että lastenhuoneessa hyllytila ei ole tarpeellista?
Only 30 €
Äähm. En sano suoriltaan mitään, mutta jos tosissasi kauppaat, niin tuuppaise vaikka kuva galleriaan? Mä joudun katsos kierrättämään kaikki yli 25 e hankinnat Hallituksen kautta
Nyt alkoi mietityttään miksi luet Karpelan (vai mikä se nyt tällähetkellä on) blogia.
Sä olet nyt vähän perässä tässä ketjun luvussa, tähän vastattiin jo aikaisemmin.
Tix kirjoitti:
masa kirjoitti:Sano että sä eksyit sinne vahingossa jooko?
En. Kävin tsekkaamassa sitä kun oli siitä kapteeni Kuuluisan lxry-lehdestä juttua ja porukka ihmetteli, että kirjoittelee lehdessä ihan toista kuin blogissaan. Tarttuipa tuo kuolematon lausahdus matkaan, jos ei muuta.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
^ Kukakohan niitä ylisöpöjä ekat kuukaudet ellei jopa vuodet kattelee? Hitto me ylisöpöttyneet vanhemmat! Hevikaveripariskunta pukee ja sisustaa pientä nyyttiään pääkallostylella merirosvovärein, on sekin kyllä aika söpöä mutta ei istuis meikäläisille niin yhtään.
Noni, nyt on vittu vihdoin ostettu kaikki kaakunan synttäreitä varten. Vastahan sitä on kolme päivää kaupoissa käyty Rahaa palanut n. pari hunttia ja nyt pitää paketoida toinen lahja ja itteni iltaa varten. Olen kännini tänään ansainnut, vaikkei haastavin rasti eli lampun kiinnittäminen 3,5m korkeuteen onnistunutkaan kun ei ole tikkaita komerossa. Härmä voittaa illalla neukut, tästä lähdetään!
1108 kirjoitti:^^Miksi ihmiset ostavat lastenhuoneeseen kaikkea ylisöpöä tilpehööriä? Eihän se mukula ymmärrä niistä mitään.
Siitä samasta syystä, kuin rusakolle Sveitsissä käsintyönä tehdyllä, ja kaiverruksia täynnä olevalla laatuhaulikolla tarjoiltavassa kuolemassa. Ois se russu delannut sillä paapan kuustoistasellakin
Siis nyt ihan oikeasti, napero ei tajua onko siinä tapetissa ankan kuva vai onko se tyylillä valittua ihan normaalia tapettia.
Muistan erään sisustusarkkitehdin sanoneen että vanhemmat sisustavat ylisöpöä tilpehööriä lastenhuoneeseen itseään varten, eivät lasta varten.
Ja Gee: Ei tulisi mieleenikään sisustaa lastenhuonetta kirjoittamasi mukaisesti.
Asia vaan tuli mieleeni koska kaverin omakotityömaalla hommaa pohdittiin ja tulos oli se että lastenhuoneesta tulee ihan samanlainen sisustukseltaan kuin muistakin huoneista.
Pah. City.fi on myös säädyttömien osoitteiden listalla. Voisin mä tietty töitäkin tehdä, jos niitä olis, mutta kun ei oo, niin en tajuu, miks en saa surffailla!