Kävikö oikein kunnon aivomyrsky että sait näinkin hienon lauseen kasaan?ninnithequeen kirjoitti:Pöh, luuserit luusatkaa sitten.
Ainiin, unohtuikin kysyä onko enttu vielä neitsyt?
Kävikö oikein kunnon aivomyrsky että sait näinkin hienon lauseen kasaan?ninnithequeen kirjoitti:Pöh, luuserit luusatkaa sitten.
On se.1108 kirjoitti:Kävikö oikein kunnon aivomyrsky että sait näinkin hienon lauseen kasaan?ninnithequeen kirjoitti:Pöh, luuserit luusatkaa sitten.
Ainiin, unohtuikin kysyä onko enttu vielä neitsyt?
Minäkin kerran mutta pidättelin.SnapaHead kirjoitti:Minä meinasin tulla,
Mihin se "nuuh" hävisi?Yönmustaritari kirjoitti:Minäkin kerran mutta pidättelin.SnapaHead kirjoitti:Minä meinasin tulla,
Nainen jaksoi hetken alkuu anella "lisää lisää, älä lopetä älä lopeta" mutta aikani jatkettua vaihtui virsi "ei enää ei enää, en jaksa en jaksa".
Ei mun tarvi todistella miehuuttanininnithequeen kirjoitti: Mihin se "nuuh" hävisi?
Patz kirjoitti:Ihan vaan varoituksen sana teille jotka jotain vastaavaa suunnittelette. Se, että ilmottautuu syömään ja jättääkin sitten tulematta, tarkoittaa sitä, että paikalle vaivautuneet joutuu maksamaan teidänkin sapuskanne. Ja jos siihen tilanteeseen joudun, lupaan mummoni haudan kautta tonkia henkilötietonne esille keinolla millä hyvällä ja laittaa idän perintätoimiston peräänne. Lue: jos polvilumpiosi ovat sinulle edelleen tärkeät, ilmestyt paikalle TAI maksat kiltisti osasi vaikket söisikään.KGrilli kirjoitti:ainahan voi tehdä oharit jos oikein vituttaa ja kyllästyttää.
Kysynkin siis viimeisen kerran:
Peruutanko tänään koko varauksen (viimeinen päivä) vai ovatko jo ilmottautuneet todellakin SITOUTUNEET ilmestymään paikalle ja maksamaan sapuskansa?
Olisko sun kannattanut jättää ilmottautumatta?KGrilli kirjoitti:olisko kannattanut kerätä ne rahat etukäteen?
haloo. mä nyt tarkoitin sitä että oletetaan että ilmoittautuneita on 40 kpl. ihan satasen varmasti kaikki eivät tule paikalle. me muut sitten maksellaan vai? good planning, sanoisin.Patz kirjoitti:Olisko sun kannattanut jättää ilmottautumatta?KGrilli kirjoitti:olisko kannattanut kerätä ne rahat etukäteen?
Samoilla linjoilla Dumiksen kanssaDumari kirjoitti:Viisastelut veks, mennään syömään. Kaikki ketkä ovat listalle nimensä saaneet maksavat.
Kyllä kerkesit ja tämä olikin ainoa oikea tapa toimia. Kiitos siitä. Myös kaikki muut peruutuksensa tehneet ovat laittaneet kiltisti yksityisviestiä, ja mitään muita peruutuksia ei vastaan otetakaan.1108 kirjoitti:Minäpäs en viisastellutkaan, peruin ilmottautumiseni hyvientapojen mukaan Patzilta yksityisviestillä jossa kysyin kerkeänkö vielä perua ja jos en ehdi niin olen valmis maksamaan ruuasta vaikka en syömään tulisikaan.
Nähtävästi kerkesin.
+/- 10% on sallittu muutos henkilömäärässä, aivan kuten aikasemmin menu-ketjussa mainitsin. En kuitenkaan halua, että jokainen täällä oleva kuvittelee mahtuvansa tuohon 10% haarukkaan, ja jättää tällä verukkeella viime hetkellä tulematta.killkill kirjoitti:Normaali käytäntö tilausravintolatoiminnassa on, että ravintola varautuu +/- 10-15% muutokseen osanottajamäärässä.
Jos ravintola vaatii, että osanottajien on maksettava 40*X euroa, vaikka paikalle ilmestyy 35 henkilöä, ei tuollaiseen diiliin ehkä kannata suostua.
Ymmärtää, et ole huolesi kanssa yksin.Patz kirjoitti:
Ymmärtääkö kukaan tästä asiasta mitään vai olenko yksin "huoleni" kanssa?
Patz kirjoitti:+/- 10% on sallittu muutos henkilömäärässä, aivan kuten aikasemmin menu-ketjussa mainitsin. En kuitenkaan halua, että jokainen täällä oleva kuvittelee mahtuvansa tuohon 10% haarukkaan, ja jättää tällä verukkeella viime hetkellä tulematta.killkill kirjoitti:Normaali käytäntö tilausravintolatoiminnassa on, että ravintola varautuu +/- 10-15% muutokseen osanottajamäärässä.
Jos ravintola vaatii, että osanottajien on maksettava 40*X euroa, vaikka paikalle ilmestyy 35 henkilöä, ei tuollaiseen diiliin ehkä kannata suostua.
Ymmärtääkö kukaan tästä asiasta mitään vai olenko yksin "huoleni" kanssa?
Kiitos. Sinun ansiostasi olen päättänyt perua varauksen tänään. Joku vapaaehtoinen voi toki ottaa varauksen omalle nimelleen, anyone?KGrilli kirjoitti:
sairastapaukset. etkoille jämähtäneet jne...
Selvä, enpä muistanut tuon aikaisemman ketjun sisältöä.Patz kirjoitti:... kertaa ...
Sillä lailla. Hyvä meidän Grilli.Patz kirjoitti:Kiitos. Sinun ansiostasi olen päättänyt perua varauksen tänään. Joku vapaaehtoinen voi toki ottaa varauksen omalle nimelleen, anyone?KGrilli kirjoitti:
ei kiitos, mulle riitti yksi yritys. mutta harkitse vielä sitä rahankeräystä. tilille vain se summa ja yksityisviesti sulle. sen määrän mukaan sitten tarkistaisit varauksen koon cantinan kanssa esim. maanantaina?Patz kirjoitti:Kiitos. Sinun ansiostasi olen päättänyt perua varauksen tänään. Joku vapaaehtoinen voi toki ottaa varauksen omalle nimelleen, anyone?KGrilli kirjoitti:
Paatko kupongin vielä postilla, liitetiedosto ei aukea... *virittää jo värikopiokonetta*killkill kirjoitti: KiitosKeppiä saat sitten Gandhilta oheisella kupongilla..
No shit, että ihan lapsellista!ninnithequeen kirjoitti:Harmi että on vaan niin saatanan lapsellista porukkaa. Kaikki.