Pidetään vittu ne nikit ennallaan vittu!
Pidetään vittu ne nikit ennallaan vittu!
Siis. Typerää vaihtaa nikkiä, joutuu sitten arvailemaan kukahan tuokin kirjoittaja on.
WanhaPervo aka NuoriDaavid
Re: Pidetään vittu ne nikit ennallaan vittu!
WanhaPervo kirjoitti: WanhaPervo aka NuoriDaavid

-
- Kitisijä
Eikö olennaista ole se _mitä_ kirjoittaa eikä se _kuka_ kirjoittaa?WanhaPervo kirjoitti:Siis. Typerää vaihtaa nikkiä, joutuu sitten arvailemaan kukahan tuokin kirjoittaja on.
Ovela kuin orgasmi
Mitä? Et tiennyt tuota? Eikö se ole melkein sama asia, kuin että olisit ollut väärässä?!!Exsat kirjoitti:WanhaPervo kirjoitti: WanhaPervo aka NuoriDaavid
Tiesin. En vain käsittänyt mitä järkeä on kitistä jostain, mitä tekee itsekin. Sattui aivoon niinsanotusti. Hölömö!bedlam kirjoitti:Mitä? Et tiennyt tuota? Eikö se ole melkein sama asia, kuin että olisit ollut väärässä?!!Exsat kirjoitti:WanhaPervo kirjoitti: WanhaPervo aka NuoriDaavid
Johtuu hormoneista.Exsat kirjoitti:Sattui aivoon niinsanotusti.
Se oli niinq sellaista itseironiaa tiätsä!Exsat kirjoitti:Tiesin. En vain käsittänyt mitä järkeä on kitistä jostain, mitä tekee itsekin. Sattui aivoon niinsanotusti. Hölömö!bedlam kirjoitti:Mitä? Et tiennyt tuota? Eikö se ole melkein sama asia, kuin että olisit ollut väärässä?!!Exsat kirjoitti:
Mulla oli kyllä pakottava syy, jonka olen kertonut ennenkin. Vaimo antoi elinikäisen+3kk bannin cityyn, eli oli pakko vaihtaa nikkiä.
Vaimon sana on laki! Kone kiinni vaan ja kiltisti tiskaamaan.WanhaPervo kirjoitti: Mulla oli kyllä pakottava syy, jonka olen kertonut ennenkin. Vaimo antoi elinikäisen+3kk bannin cityyn, eli oli pakko vaihtaa nikkiä.
Mikäs tämä tämmöinen kitypostaus oli? Missäs äänestys? Paljo viive?
Ei jummarra, mitä sinä haluta sanoa?tuulenpuiska kirjoitti:Mikäs tämä tämmöinen kitypostaus oli? Missäs äänestys? Paljo viive?
Ösömösö. Sehän tuo vain jännitystä elämään. Saat onnistumisen kokemuksia, kun päättelet uudesta nikista oikein vanhan...tai jotain...hmm.
No kellekään ei varmaan ole epäselvää kuka minä olen. Vai onko?
Laita nyt ne tissit varmuuden vuoks kuitenkin tohon niinq jooko pliide...Rautavittu kirjoitti:No kellekään ei varmaan ole epäselvää kuka minä olen. Vai onko?
-
- Kitisijä
No mä niinq oli Cityssä ensix Lolita ja sit siin ekassa Kityssä otin nikiks Lolita ja tääl uudessa ihqu-Kityssä mä oon aatellu olla Lolita.
Säästän mielikuvitukseni muualle.
Säästän mielikuvitukseni muualle.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Mä laitoin Gina kun hatuttaa se Georgeksi tai yrjöksi kutsuminen. Ei teidän tarvii tietää kuka mä oon.
Nikin voi ainakin toistaiseksi vielä vaihtaa käyttäjätiedoista kirjoittamalla siihen vain uuden ja painamalla "lähetä." Se vaihtuu kaikkiin kirjoitettuihin viesteihin, lainauksiin sen sijaan ei.
-
- Kitisijä
Mä olen edelleen mä ja nyt mä testaan tätä.
Kikkelis kokkelis.
Letku? Poikuus? Elcosmico?Rautavittu kirjoitti:Ösömösö. Sehän tuo vain jännitystä elämään. Saat onnistumisen kokemuksia, kun päättelet uudesta nikista oikein vanhan...tai jotain...hmm.
Sun uus avatar on kyllä aivan kuningasWanhaPervo kirjoitti:Letku? Poikuus? Elcosmico?Rautavittu kirjoitti:Ösömösö. Sehän tuo vain jännitystä elämään. Saat onnistumisen kokemuksia, kun päättelet uudesta nikista oikein vanhan...tai jotain...hmm.

Kaikki edellämainitut.WanhaPervo kirjoitti: Letku? Poikuus? Elcosmico?
Mutta eikös sinunkin olisi yritettävä pysytellä anonyymiyskilvassa askeleen edellä vaimoasi?
Mistä me sitäpaitsi tiedämme, että sinä todella olet WP, etkä vain joku halpamainen jäljittelijä? Sano, että olet kovatuloinen lisensiaatti niin ehkä uskomme? Pruukaatko kakkimaan housuihisi? Maastoauto vai mersu? Todista!
Olen lisensiaatti, joka on tänä vuonna kakkinut housuunsa kerran, vuositulot 125 000e, mersu on junttiauto.
OK, mutta sinua tarkkaillaan tästä eteenpäin, joten turha yrittää mitään.WanhaPervo kirjoitti:Olen lisensiaatti, joka on tänä vuonna kakkinut housuunsa kerran, vuositulot 125 000e, mersu on junttiauto.
Entäpä sinä!gullible kirjoitti: OK, mutta sinua tarkkaillaan tästä eteenpäin, joten turha yrittää mitään.
-Uskotko oman käden oikeuteen?
-Millä tavalla yritit Espanjalaisessa yökerhossa päästä keskutelukumppanisi pöksyihin kieltä osaamattomana?
-Mitä lapset tarvitsevat 20:n ensimmäisen ikävuotensa jälkeen vanhemmiltaan?
-Kuinka pitkä on pisin putkesi, koska ja missä se tapahtui?
-Minkä viihde-elektroniikan tuotteen ostamista harkitsit sinkkuaikoinasi?
-Mitä kieltä opiskelet?
-Mitä tarkoitit kun sanoit: Kuubasta tuli kuuma paketti?
-
- Kitisijä
En tiedä kumpi pelottaa enemmän. Se, että elco on selvästi ollut leikekirjamaisen seurannan kohteena vai se, että itsekin tiedän vastauksen pariin.WanhaPervo kirjoitti: Entäpä sinä!
Elämä kantaa, jos sen antaa
WP on näitä digimedia-ajan eliaslönnröteja, jotka arkistoivat kaiken mahdollisen palstoilta. Toistaiseksi ainakin ilmeisen hyvätapainen sellainen. Toisessa ääripäässä ovat sitten nämä urpot, jotka vuotavat privakeskustelut ja henkilökohtaiset sähköpostitkin webiin..Melnais kirjoitti:... Se, että elco on selvästi ollut leikekirjamaisen seurannan kohteena