masa kirjoitti:VuhUUU!
http://www.iltalehti.fi/nettitvpopup.shtml?27981570
Suomelle uusi hävittäjälaivue? Mylwin?

masa kirjoitti:VuhUUU!
Voi Jeesuksen Maria.masa kirjoitti:VuhUUU!
Mä olen niin pettynyt suhun. Olin varma että sieltä löytyy kirves. Skarppaa!
Tuostahan oli ihan oikeusjuttukin.NuoriDaavid kirjoitti:Toy Yoda
No ei todellakaan. Kyllä ääniä maailmaan mahtuu, ja asia on vaan sillä tavalla, että esimerkiksi V8:n tai bokserikutosen murina on parhaimmillaan orgastisen kuuloista, eikä siihen auta mikään mielikuvaharjoittelu siitä että on tää mun uus oopperan kummitukselta kuulostava vinkulelumini ihan tosi tosi kiihottava.NegaDuck kirjoitti:Bensa-autojen pörinässä on omaa nostalgiaansa, mutta Speed Racer -leffassakin oli aika mielenkiintoista uutta estetiikkaa. Filmin ufoista sähköautoista lähtee ihan omanlaisensa ääni, ne salamoivat ja ärjyivät vallan jännästi. En itse ole bensapörinää kauheasti ikinä fanittanut, mutta veikkaan että vannoutuneinkin bensafani pystyy kyllä tarvittaessa virittämään kiihottumismekanisminsa uudelle kanavalle sähköautojen yleistyessä.
Joo, ja samalla voit vetää sen kumibarbaran sängyn alta ja laittaa mankasta soimaan naisten yhdyntä-ääniä.Ja ehkä tulevaisuuden sähköautoihin voi ostaa erilaisia kaiuttimista soitettavia moottoriääniä samaan tapaan kuin kännyköihin ostetaan soittoääniä.
Videopelin rattiohjain, sekä pelin auton moottoria simuloiva ja sen mukaisesti ääntä soittava järjestelmä ovat huomattavasti kehittyneempi ja älykkäämpi kokonaisuus kuin joku kumibarbara ja mankkari.Herra Manala kirjoitti:Joo, ja samalla voit vetää sen kumibarbaran sängyn alta ja laittaa mankasta soimaan naisten yhdyntä-ääniä.
Ja siitäkin huolimatta lopputulos on paljon helpommin feikiksi aistittava. Missään autopelissä mitä olen pelannut, ei oikeasti voi sanoa olevan aidonoloiset moottorinäänet. Vaikka niitä miten samplataan, niin ei ne silti aidonkuuloiset ole. Pelkästään kuorma ja vastus muuttaa moottorin ääntä tavalla, jota tuntuu olevan lähes mahdoton mallintaa aidonoloisesti kierroksien muuttuessa.NegaDuck kirjoitti:Videopelin rattiohjain, sekä pelin auton moottoria simuloiva ja sen mukaisesti ääntä soittava järjestelmä ovat huomattavasti kehittyneempi ja älykkäämpi kokonaisuus kuin joku kumibarbara ja mankkari.Herra Manala kirjoitti:Joo, ja samalla voit vetää sen kumibarbaran sängyn alta ja laittaa mankasta soimaan naisten yhdyntä-ääniä.
No hyvä, sitten varmaan ymmärrät verrannon yöpöydällä yhdyntä-ääniä kiljuvaan mankkaan ja kuminukkeen.NegaDuck kirjoitti:No ihanko ylläripylläri se ei kuulosta ihan just aidolta. Tiedän sen kyllä kuuntelemattakin.
No en usko. Eiköhän aina ole varaa valita. Verotusta toki voidaan kiristellä, mutta tuskin fossiilisia polttavia autoja kielletään vielä minun elinaikanani.Saat vaan luvan tottua sitten siinä vaiheessa kun sähköautot tulevat.
No onpas taas ihme marttyyrivineemistä. Eiköhän sekä miehet että naiset pidä täyteläisiä rintoja keskimäärin varsin esteettisinä. Se on tietty toinen juttu siinä vaiheessa, jos ei suostu ajamaan muuta kuin telaketjutraktoria tai G-kuppeja.Jos te ihmettelette että mikä niissä tisseissä on, niin samalla lailla minä ihmettelen mikä siinä veekasin / harrikan pötpötyksessä oikein on. No, maqnsa kullakin. Sinä saat sentään täyden ja arveluttamattoman tyydytyksen lyömällä rahaa tiskiin eikä kukaan (paitsi ekohipit) paheksu sitä.
Ehkä melkein kuitenkin? Saa nähdä miten Mercedes-Benz tuossa onnistuu.Herra Manala kirjoitti:Verotusta toki voidaan kiristellä, mutta tuskin fossiilisia polttavia autoja kielletään vielä minun elinaikanani.
Lollero: http://www.vroombox.com/vroombox/NegaDuck kirjoitti:Ja ehkä tulevaisuuden sähköautoihin voi ostaa erilaisia kaiuttimista soitettavia moottoriääniä samaan tapaan kuin kännyköihin ostetaan soittoääniä.
Paskat. Mä nimenomaan toivoisin että autot ja moottoripyörät pitäisivät sellaista ääntä kuin esim. leffassa The Island. Semmoista hitech-vinkumista ja vonkumista.NuoriDaavid kirjoitti:Tuo bensakonefetismi on kyllä aivan asiallinen huomio sähköautojen ongelmana. Jos kuvittelemme esim. Corvetten, jossa olisi sähkömoottori, niin olisiko siinä enää munaa, vaikka löytyiskin 400hv ja 600Nm?
Luulen, että me bensantuoksussa kasvaneet emme koskaan pysty saamaan sähköautoista oikein kiksejä.
Juu. Pölynimureissa on sähkömoottori. Onhan se mahdollista, että niistäkin alkaisi tykkäämään...NuoriDaavid kirjoitti:![]()
Onhan se mahdollista, että siitäkin alkaisi tykkäämään..