Ketkut sotkitte mun ketjun. *pyllyhymiö*

Info tulevista miiteistä
Yönmustaritari

Re: Ketkut sotkitte mun ketjun. *pyllyhymiö*

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

SnapaHead kirjoitti: Heräsi kysymys, että paljonkos meinaatte muuten teräviä juoda?
Niin paljon kuin ehtii.

Eikä niitä shoteiksi turhaan sanota. Keskimäärin kuusi tunnin sisään on takomistahtina ihan jees.

Pillun päällä takomistahti vähän vastaavaa mutta potenssiin joka tapauksessa niin fysiologisessa kuin matemaattisessakin merkityksessä. Tahtia ei haittaa se, että työnnöt etenee pyörittäen.
SnapaHead

Viesti Kirjoittaja SnapaHead »

SingleMalt kirjoitti:
SnapaHead kirjoitti:Heräsi kysymys, että paljonkos meinaatte muuten teräviä juoda?
Niin paljon, että kahden jälkeen mut löytää peittojen alta. Kun aikaisin aloittaa ja vetää lopun kirillä, ei tarvitse käkkiä aamuun asti.
Tarkoittiko tämä että kiskot teräviä vasta lopuksi?
SingleMalt

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

SnapaHead kirjoitti:Tarkoittiko tämä että kiskot teräviä vasta lopuksi?
Koko illan. Yritän juoda itseni mukavaksi, siinä kuitenkin onnistumatta.
Viimeksi muokannut SingleMalt, 03.11.2005 15:25. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Niba
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Niba »

ninnithequeen kirjoitti:
SnapaHead kirjoitti: Heräsi kysymys, että paljonkos meinaatte muuten teräviä juoda?
Mulle ei semmosia saa antaa. Oikeesti. Muuten tulee remontti :roll:
Tarkoittaako tämä remontti :x samaa, jonka sinä ja enttu viimeksi järjestitte?

No hei teräviä tarvitaan väliin, kukaan jaksa juoda pelkkää olutta tai siideriä, vaikka pikkusormi koukistelisi kuinka!

Painotko muistaakseni 47 kg? itselle on kertynyt 90+, siitä seuraa tietysti viinan menekin epäsuhta, ainoa on että ryyppääminen tulee sulle sikamaisen kalliiksi. Kuitenkin aiemmissa tapaamisissa on kulunut menovettä aika rötväkästi..

Ai niin, kaikki mikä täällä kityssä on kirjoitettu on myös tarkoitettu toimimaan havaitulla tavalla. :(
Viimeksi muokannut Niba, 03.11.2005 15:28. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Yönmustaritari kirjoitti: Eikä niitä shoteiksi turhaan sanota. Keskimäärin kuusi tunnin sisään on takomistahtina ihan jees.
Huom. Kirkkaat ja shotit on kaksi vallan eri asiaa. Esim salmarissa (joka luokitellaan shotiksi) on 2 cl koskenkorvaa, ja 2 cl esanssia. Niinku.
Ja HotShotissa on Gallianoa. Onko Galliano kirkasta, häh?

Ja pysytään taas asiassa..... :roll:
Yönmustaritari

ninnithequeen kirjoitti:
Yönmustaritari kirjoitti: Eikä niitä shoteiksi turhaan sanota. Keskimäärin kuusi tunnin sisään on takomistahtina ihan jees.
Huom. Kirkkaat ja shotit on kaksi vallan eri asiaa. Esim salmarissa (joka luokitellaan shotiksi) on 2 cl koskenkorvaa, ja 2 cl esanssia. Niinku.
Ja HotShotissa on Gallianoa. Onko Galliano kirkasta, häh?

Ja pysytään taas asiassa..... :roll:
Joo kiitti hei korjauksesta etten mokaa sitten kun tiskille oksentamisen jälkeen koitan tilata viinaa, joka kävisi päähän.
SnapaHead

SingleMalt kirjoitti:
SnapaHead kirjoitti:Tarkoittiko tämä että kiskot teräviä vasta lopuksi?
Koko illan. Yritän juoda itseni mukavaksi, siinä kuitenkin onnistumatta.
Joo, mutta kun nimimerkki on SingleMalt niin silloin tuskin seotaan. Meinasin vaan että jos porukassa sattuisi olemaan kymmenkunta tyyppiä, jotka alituiseen sekoavat kirkkaista, mutta juovat niitä silti niin tuumasin sen kabinetin kuntoa.
killkill

Viesti Kirjoittaja killkill »

ninnithequeen kirjoitti:Huom. Kirkkaat ja shotit on kaksi vallan eri asiaa. Esim salmarissa (joka luokitellaan shotiksi) on 2 cl koskenkorvaa, ja 2 cl esanssia. Niinku.
On muuten pirun pliisua salmaria, jos suhteessa 50:50. Eihän tuosta tule kuin vihaiseksi! Kunnon tavara tehdään kaatamalla kossupullosta 8 cl pois, täyttämällä turkinpippureilla, lisäämällä ruokalusikallinen sokeria. Annetaan sulaa astianpesukoneessa pari tuntia, ravistetaan, jäähdytetään. Lopputuloksessa 4 cl perusannos sisältää 3.3 cl viinaa ja loput sulanutta turkinpippuriuutetta. Toki noilla esanssipaskoilla saa hyvän myyntikatteen, mutta ne ovat Serious Drinkerille kuin punainen vaate.

Tuo "shots" puhuttaessa snapseista taitaa olla USA:sta kotoisin.
Viimeksi muokannut killkill, 03.11.2005 15:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ninnithequeen

Yönmustaritari kirjoitti: Joo kiitti hei korjauksesta etten mokaa sitten kun tiskille oksentamisen jälkeen koitan tilata viinaa, joka kävisi päähän.
Heh, juu, vittumaisin asiakas on se, joka tulee tiskille ja tilaa "jotain mikä nousee päähän". No siinä on pari hyllyllistä, pullot rivissä, herra on hyvä ja valitsee...
Yönmustaritari

ninnithequeen kirjoitti:
Yönmustaritari kirjoitti: Joo kiitti hei korjauksesta etten mokaa sitten kun tiskille oksentamisen jälkeen koitan tilata viinaa, joka kävisi päähän.
Heh, juu, vittumaisin asiakas on se, joka tulee tiskille ja tilaa "jotain mikä nousee päähän". No siinä on pari hyllyllistä, pullot rivissä, herra on hyvä ja valitsee...
Sitä kalleinta!
Niba
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Niba »

ninnithequeen kirjoitti:
Yönmustaritari kirjoitti:
Esim salmarissa (joka luokitellaan shotiksi) on 2 cl koskenkorvaa, ja 2 cl esanssia. Niinku.
Taidan ottaa omat salmarit 32% mukaan mä arvasin/tiesin että ei ravintolassa viinaa saa vain sen derivaattoja, hyvä ettei etikkaa tarjoilla!

Kotona sentään viina aina käy päähän, ravintolassa saa juoda kaksin käsin! Ainoastaan lyhyitä!
Pyyhin Netikettiin..
martza
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja martza »

Olette näköjään päässeet sopuun siitä, kuka syö, kuka juo ja kuka maksaa, mitä syö ja juo. :wink:
Se on hyvä se.
Olisihan se ollut harmillista, että kekkerinne olisi hyytynyt kalkkiviivoille.
Ilmeisesti n 50 juoppoa hilluu sitten Hesassa riidellen, joka ikisestä asiasta yli 2 promillen kännissä. :miitti: :keskustelu: :9mm:
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
killkill

martza kirjoitti:Ilmeisesti n 50 juoppoa hilluu sitten Hesassa riidellen, joka ikisestä asiasta yli 2 promillen kännissä
Eli posse ei eroa muista pikkujouluilijoista millään tavalla.
ninnithequeen

martza kirjoitti: Ilmeisesti n 50 juoppoa hilluu sitten Hesassa riidellen, joka ikisestä asiasta yli 2 promillen kännissä.
Pakko sanoa, että yleensä huom. YLEENSÄ miiteissä ollaan ihan puszznuszz. Siellä unohdetaan kaikki virtuaalitaistelut jne.

Ja Martsa; miksi sinä et ole muka tulossa?
SnapaHead

killkill kirjoitti:
martza kirjoitti:Ilmeisesti n 50 juoppoa hilluu sitten Hesassa riidellen, joka ikisestä asiasta yli 2 promillen kännissä
Eli posse ei eroa muista pikkujouluilijoista millään tavalla.
Ollaanpas sitä nyt... Jos on kyttyräselkäinen ninja kiljumassa talvirenkaista ja ruinaamassa perään pillua samalla kun puolet 130% ei ollutkaan niin 130% ja ja ja... niin joo. Ei muuten taida erotakaan...
killkill

SnapaHead kirjoitti:... maalailee...
*reps* Hyvä pointti!
martza
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja martza »

Olen ylitöissä perjantai-illan ja lauantaiaamupäivän. Lauantai-illalla on sitten asuinkatuni perinteiset pikkujoulut. Taitaa olla jo 10:s kerta. Menemme ilmeisesti erään varuskunnan upseerikerholle syömään ja juomaan. Lapset ovat myös mukana. Kadun oma bändimme soittaa aamuun saakka, jossa itse olen kitaristina. Yritämme siinä pienessä hiprakassa viihdyttää muita niin kauan kuin soittajien kunto kestää. :wink: Repertuaarimme koostuu rockista, bluesista, 70-90 luvun suomalaisista hyvistä tanssibiiseistä jne.

Ja muutenkin taidan kuitenkin olla niin eri ikäluokkaa kuin te, että siinä saattaisi jompi kumpi osapuoli kyllästyä.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
gullible

Viesti Kirjoittaja gullible »

martza kirjoitti: Ja muutenkin taidan kuitenkin olla niin eri ikäluokkaa kuin te, että siinä saattaisi jompi kumpi osapuoli kyllästyä.
Et kai sentään kolmeakymmentä? Elääx nii wanhax?
ninnithequeen

Ja missä on QuarterDot?
SingleMalt

SnapaHead kirjoitti:iin silloin tuskin seotaan.
Jaa sekoamisesta oli kyse. No mikset suoraan sanonut että naiset aiheuttavat ongelmaa. Miehet kun eivät kirkkaista sekoa. Ne on vaan ne ämmänkuvatukset.
killkill kirjoitti:Annetaan sulaa astianpesukoneessa pari tuntia, ravistetaan, jäähdytetään.
Amatööri.
Salmari tehdään tietenkin sellaiseen pulloon josta ei kaadeta mitään pois, sekoitus laitetaan vesisängyn pajan alle ja sitten vedetään giltsin kanssa kunnon mäkiviikon avajaiset siinä päällä. Sen jälkeen ei tarvitse kuin jäähdyttää juoma. Kuumuus ja ravistelu on tehty jo.

Been there, done that.
Patz

Viesti Kirjoittaja Patz »

SingleMalt kirjoitti: Ne on vaan ne ämmänkuvatukset.
Puhu vaan omasta puolestas.
SingleMalt

Patz kirjoitti:Puhu vaan omasta puolestas.
:D
gullible

Viesti Kirjoittaja gullible »

KGrilli kirjoitti:korvilleni sain kunnolla vasta kun yritin ehdottaa kasaribändirintanappia pöytälaatikosta tunnisteeksi.
Se se on kun tekee tyhmiä ehdotuksia niin voi saada tyhmiä vastauksia.
KGrilli

Viesti Kirjoittaja KGrilli »

gullible kirjoitti:
KGrilli kirjoitti:korvilleni sain kunnolla vasta kun yritin ehdottaa kasaribändirintanappia pöytälaatikosta tunnisteeksi.
Se se on kun tekee tyhmiä ehdotuksia niin voi saada tyhmiä vastauksia.
onneksi eri ihmisten mielestä erilaiset asiat ovat kivoja ja hauskoja.
ninnithequeen

Olisiko mitään mahdollisuuksia tämän iki-ihanan sosiaalipårnån jälkeen palata ketjun alkuperäiseen tarkoitukseen? Eli ketkä tulevat, vaikka eivät syö?