Re: Facebook
Mä just parhaillaan teen sitä samaa. (Paitsi että lähetin mm. sulle kenkälinkkejä sisältävän pelinBettyB. kirjoitti:Requests-sivu on jumissa, en pääse dellaamaan pyyntöjä, ärrrrrrsyttävää!

-
- Kitisijä
Reps, menin just klikkailee vahingossa että oon kiinnostunu jostain ihmisistä ilmeisesti romanttisessa mielessä. (Ehkä tää Facebook on mulle vähän turhan haastava.)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
-
- Kitisijä
Kuten myös, täräytin väärää ihmistä kiinnostuksella. No aiottua kohdetta en pysty eli ignoroinut meikäläisen tai jotain.sipsi kirjoitti:Reps, menin just klikkailee vahingossa että oon kiinnostunu jostain ihmisistä ilmeisesti romanttisessa mielessä. (Ehkä tää Facebook on mulle vähän turhan haastava.)
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Todnäk ignoroinut toiminnon.Bluntly kirjoitti:ignoroinut meikäläisen tai jotain.
-
- Kitisijä
Mut en nyt sit ihan ymmärrä, että miks joku ois "kiinnostunut" musta? Ku eihän mulla ole edes kuvaa siellä. Vai ehdotteleeko tietokonevekotin niitä tyyppejä ihan randomisti?

Jestas. Kikkailin facebookin suomenkieliseksi, nyt en osaa enää tehdä mitään
*menee vaihtamaan takaisin alkuperäiseen*

*menee vaihtamaan takaisin alkuperäiseen*
-
- Kitisijä
Ei pystynyt vastaamaan siihen kolmenkympin kyselyyn, ei ollut mitään niista kun luku iski mittariin.
Ja kenkäkyselyssä vain kaksi merkkiä soitti kelloja.
Ja kenkäkyselyssä vain kaksi merkkiä soitti kelloja.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Wow, tuolta Penguin Partysta saisi tosi monta erilaista pingviiniavatarta, jos vielä olisi muotia laittaa avattareen pingviini!
Repäise ja ole retro.Aito_Johanna kirjoitti:Wow, tuolta Penguin Partysta saisi tosi monta erilaista pingviiniavatarta, jos vielä olisi muotia laittaa avattareen pingviini!
Hei niinku tyypit ei vieläkään tajuu, että sitä kutsua ei tartte laittaa 15 tyypille tai 20 tyypille, vaiks se niin muka sanoo. Niinku oikeesti!
Mut jos ne tyypit ihan aidosti ajattelee, että se kutsu ilahduttais sua ja silleen?bedlam kirjoitti:Hei niinku tyypit ei vieläkään tajuu, että sitä kutsua ei tartte laittaa 15 tyypille tai 20 tyypille, vaiks se niin muka sanoo. Niinku oikeesti!
-
- Kitisijä
Minä kyllä tajuan, mutta joskus on kiva laittaa niitä juttuja eteenpäin. Jos se siis vaikuttaa ehkä jotenkin kivalta ja se vastaanottaja (minun harkinnan mukaan) voisi siitä tykätä. Mut en laita sinulle enää, jos se on niin kauhiaa (hmm, en kyllä omasta mielestäni lähettele ihan kauheasti noita juttuja... Vai lähetänkö?!!!!bedlam kirjoitti:Hei niinku tyypit ei vieläkään tajuu, että sitä kutsua ei tartte laittaa 15 tyypille tai 20 tyypille, vaiks se niin muka sanoo. Niinku oikeesti!
Minuu ei haittaa ne kutsut, kun ne voi aina ignorata (jopa kaikki kerralla, jos alkaa tympiä)

Noemmää sillä!! Se vaan, kun noit requesteja on neljättäsataa niin eihä niitä uskalla tsekatakkaan enää.Kreitsu kirjoitti:Minä kyllä tajuan, mutta joskus on kiva laittaa niitä juttuja eteenpäin. Jos se siis vaikuttaa ehkä jotenkin kivalta ja se vastaanottaja (minun harkinnan mukaan) voisi siitä tykätä. Mut en laita sinulle enää, jos se on niin kauhiaa (hmm, en kyllä omasta mielestäni lähettele ihan kauheasti noita juttuja... Vai lähetänkö?!!!!bedlam kirjoitti:Hei niinku tyypit ei vieläkään tajuu, että sitä kutsua ei tartte laittaa 15 tyypille tai 20 tyypille, vaiks se niin muka sanoo. Niinku oikeesti!
Mitä ihmettä? Yritin loggautua facebookiin ja näytölle tuli teksti, että tilisi on poistettu käytöstä, ota yhteyttä ylläpitoon? Mitvit? Mitä minä nyt olen muka tehnyt? 

Nyt se ainakin toimii ihan normisti.Che kirjoitti:^ Tuliko muillekin sellainen teksti?
No höh täällä ei toimi. Laitan siis tulikivenkatkuisen selvityspyynnön ylläpidolle, kerpele.Aito_Johanna kirjoitti: Nyt se ainakin toimii ihan normisti.
Kävin vonkaamassa kaveriksi kaikkia joiden naaman täältä tunnistin äkkiseltään, joten älkää peljästykö!
-
- Kitisijä
^Mua et ollut vongannut perkkele, joten vonkasinpa sitten ite!
Toi on oikea asenne, ottakaas tytöt mallia!swirl kirjoitti:^Mua et ollut vongannut perkkele, joten vonkasinpa sitten ite!

-
- Kitisijä
Otin jo! Kyl mut tunnistaa siitä valokuvasta, vaik se onki suurta taidetta.SikaMika kirjoitti:Toi on oikea asenne, ottakaas tytöt mallia!swirl kirjoitti:^Mua et ollut vongannut perkkele, joten vonkasinpa sitten ite!
Hei, kuvista tulikin mieleeni, että yks frendi lupas lähettää mulle mahtavia ostoskärrykuvia. Sit vast tuleekin pokausyrityksiä naamakirjassa!
-
- Kitisijä
Ja kuvattomatko ei kelpaa kavereiksi? Mä näytän kuvani vaan kavereille!!!1
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx