Eiks noi oo ollu enempi Ninnin heiniä?masa kirjoitti:Oisko jo mahiksia mennä jopa rosikseen?
Emätinorgasmi
Re: Emätinorgasmi
Tai ainakin yhtä paha kuin "muija"Vihtahousu kirjoitti:Tää vosu-sana taitaa olla yhtä paha rikos kuin emäntä-sanan käyttö?
-
- Kitisijä
Ai mistä syystä? Tahdittomuudesta? Vosu-sanan käytöstä? Kuka syyttää ja ketä?masa kirjoitti:Oisko jo mahiksia mennä jopa rosikseen?
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Hitto että alkoi tehdä mieli vosumakkaraa ja huorakäristystä. Vielä narttumuhennosta puolukkapäivähillolla päälle, ai että. Heruux??!?
-
- Kitisijä
Tästä aiheesta pitäis kyllä aloittaa gallup ja äänestys ja pari ketjua, että saatais noi kielletyt sanat pahuusjärjestykseen. Tietäis ainakin asteen tarkkuudella kuinka pahasti toista loukkaa valitsemallaan sanalla.masa kirjoitti:Tai ainakin yhtä paha kuin "muija"Vihtahousu kirjoitti:Tää vosu-sana taitaa olla yhtä paha rikos kuin emäntä-sanan käyttö?
(En olisi kuitenkaan vosua valinnut tuohon asiayhteyteen kuin Ninni, mut mun mielestä koko viesti oli vähän itsetarkoituksellinen)
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Elias Lönnrotin kollegana olen kiinnostunut "vosun" konnotaatiosta.
Jesh, emäntä-sana ei ollut halventava. Nyt ei voi wikistä siitäkään.
OMG! Wikipedia sanoo että Vosu on yhtä kuin huorrrrrrrrrra!
Poliisi, palokunta, PyroMatias!
Onneksi landella sentään vosu vielä on yhtä mitääntarkoittamaton sana kuin muija, eukko, mimmi, fjöösa tai tsupu.
Poliisi, palokunta, PyroMatias!
Onneksi landella sentään vosu vielä on yhtä mitääntarkoittamaton sana kuin muija, eukko, mimmi, fjöösa tai tsupu.
Viimeksi muokannut masa, 26.05.2008 12:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- Kitisijä
Tottakai. Etenki jos meet puolustaa sinne kuuluisaan rosikseen.Tix kirjoitti:Heruux??!?
^^ Onko sulla joku ongelma tän asian suhteen?
Ootko tosiaan sitä mieltä ettei alkuperäinen kommentti ollut asiaton?
Ootko tosiaan sitä mieltä ettei alkuperäinen kommentti ollut asiaton?
Viimeksi muokannut BettyB., 26.05.2008 12:44. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
-
- Kitisijä
Siis mullako? Ei. Itehän sä aloit kitisee siitä vosu-sanasta. Mähän vaan mainitsin, että "vittu tää on hyvä palsta". No worries.BettyB. kirjoitti:^ Onko sulla joku ongelma tän asian suhteen?
Mulla olis tähän sanottavana yks juttu, mutta ainakin kaksi tyyppiä vetää siitä ämpärillisen herneitä keuhkoon, niin että taidan jättää väliin... 

Ei kun masalla. Daah!sipsi kirjoitti:Siis mullako? Ei. Itehän sä aloit kitisee siitä vosu-sanasta. Mähän vaan mainitsin, että "vittu tää on hyvä palsta". No worries.BettyB. kirjoitti:^ Onko sulla joku ongelma tän asian suhteen?
"(halventava) naisesta käytetty nimitys tai nimittely"BettyB. kirjoitti:http://fi.wiktionary.org/wiki/narttu
Sovitaanko niin, että kun mä sanon laatunarttu, niin en todellakaan halvenna. Vaan päinvastoin eksponentiaalisesti korotan.
Paa tulee vaan, eikös täällä just joku valitellut kun ei palstalla osata enää edes tapella. Pieni tuuletus tekis hyvää itse kullekinBliss kirjoitti:Mulla olis tähän sanottavana yks juttu, mutta ainakin kaksi tyyppiä vetää siitä ämpärillisen herneitä keuhkoon, niin että taidan jättää väliin...

-
- Kitisijä
Joo, sori. Ei aina ihan ymmärrä noita nuolimerkkejä, mihin ne sojottaa.BettyB. kirjoitti: Ei kun masalla. Daah!

Sano sanoBliss kirjoitti:Mulla olis tähän sanottavana yks juttu, mutta ainakin kaksi tyyppiä vetää siitä ämpärillisen herneitä keuhkoon, niin että taidan jättää väliin...
*yllyttää hullua*
En mä kuitenkaan. Peace and love ja sillee, kesäkin tulossa ja kaikkee...BettyB. kirjoitti: Paa tulee vaan, eikös täällä just joku valitellut kun ei palstalla osata enää edes tapella. Pieni tuuletus tekis hyvää itse kullekin
Olen.BettyB. kirjoitti:Ootko tosiaan sitä mieltä ettei alkuperäinen kommentti ollut asiaton?
Narttu on laatusana, jolla mua saa kutsua tietyn statuksen ansainneet henkilöt, ja niitä ei ole montaa. Sulla on yksi oikeus, toinen sillä viimeisimmällä vähiten väärälläLucas Jackson kirjoitti:Sovitaanko niin, että kun mä sanon laatunarttu, niin en todellakaan halvenna. Vaan päinvastoin eksponentiaalisesti korotan.

-
- Kitisijä
Justiin niin! Riitely piristää päivää! Bliss, kommentit kehiin.