Tekisi mieli sanoa, mutta en. Topiikin hengessä mennään.sipsi kirjoitti: Just kelasin samaa. Et miksi sitten muista elämässä esiintyvistä mahtavista jutuista saa hehkuttaa? Onx hyvä seksi niinku tabu Kitinässä, vai mitähäh?
Emätinorgasmi
Re: Emätinorgasmi
Mä taidan vetää kosteasilmäinen exit-kortin, mun hiekkalaatikolle on tultu leikkimään.
Paljastuin. Oot sä aika vekkuli.Frederik Krueger kirjoitti: Ps. Et vastannut kysymyksiini. Alan epäillä oletko oikeasti koskaan saanut emätinorkkua vai näytteletkö nekin.
Mulla olisi kanssa yks tosi mehevä juttu, lentäisitte perseelleen kun kuulisitte, mutta ehkä nyt jätän kertomatta.
-
- Kitisijä
Mun mielestä jokaikisen täällä pitäisi saada kaikenmaailman mahtavuusorkkuja ja muita höpöhöpöjuttuja vähintään puolisen tusinaa päivässä, ettei tarttis muistella jotain vuosia siten tapahtuneita juttuja. (Tämä ei siis koske ketään henkilökohtasesti.)

Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Sua ei vaan kukaan ota tosissaan, näyttöä puuttuuNuoriDaavid kirjoitti:Mulla olisi kanssa yks tosi mehevä juttu, lentäisitte perseelleen kun kuulisitte, mutta ehkä nyt jätän kertomatta.

Mulla on 90 min pituinen video todisteena.Bliss kirjoitti:Sua ei vaan kukaan ota tosissaan, näyttöä puuttuuNuoriDaavid kirjoitti:Mulla olisi kanssa yks tosi mehevä juttu, lentäisitte perseelleen kun kuulisitte, mutta ehkä nyt jätän kertomatta.
Kun idiootti käyttää sarkasmia viesteissään, se näyttää idiootilta. Koitan herkistää sarkasmitutkaani kohdallasi. *työntöohjaa itsensä ulos tästä keskustelusta* *pus*masa kirjoitti:RYHÄHÄÄHÄHÄÄHHÄÄÄ!MGandhi kirjoitti:
Skruudata = syödä... urpo!
Sarkasmi = mitä?
-
- Kitisijä
Sano vaan? Oon kovin utelias. Ees YV:llä?Rouva Pupu kirjoitti:
Tekisi mieli sanoa, mutta en. Topiikin hengessä mennään.
Lupaan etten suutu, ainakaan hirvittävän pahasti. Tai ainakaan en tee vihreäsilmäistä exittiä.

Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Hihi, mullakin ois mehukkaita paljastuksia, tsihi hoho, hähä, höhö, aaaarrghh 

Mullapas ihan oikeesti oliskin niitä juttuja, ihihiithihiihiiiihkiihpiih!
*odottelee YV:tä*BettyB. kirjoitti:Mullapas ihan oikeesti oliskin niitä juttuja, ihihiithihiihiiiihkiihpiih!
Tällä ristiinnussivalla foorumilla ainoastaan Gatilla EI ole juttuja kerrottavanaan...
-
- Kitisijä
Oisit ollu hoodseilla kun kävin Lappeenrannassa! Ei näitä voi yyveenä laittaa, nää vaatii sellasen oikeen tunnelman!Rouva Pupu kirjoitti:*odottelee YV:tä*
Hei, hei, hei, hei. Oisit infonnuuh, se ois ollut treffien paikka!BettyB. kirjoitti:Oisit ollu hoodseilla kun kävin Lappeenrannassa! Ei näitä voi yyveenä laittaa, nää vaatii sellasen oikeen tunnelman!Rouva Pupu kirjoitti:*odottelee YV:tä*
No kylläpä sitä nyt on palstalaisilla pinna kireellä kun noin repii. Snif.MGandhi kirjoitti: Kun idiootti käyttää sarkasmia viesteissään, se näyttää idiootilta.
Mitä sä oot vetänyt?Frederik Krueger kirjoitti:Liian paljon puhetta, liian vähän orgasmeja...
Tämä palsta on mennyt sekaisin. Tix puhuu pehmoisia ja FK seksistä... Mitä vielä.
Saatana! Mies osui nappiin! Lisää emätinorgasmeja! Tai edes lyhyitä videopätkiä muiden sellaisista!!1 YV:llä voi laittaa...exPertti kirjoitti:Gandhilla yllätti kesän tulo eikä hän ole edes emätinorgasmeja saanut viime aikoina.masa kirjoitti:No kylläpä sitä nyt on palstalaisilla pinna kireellä kun noin repii. Snif.
Infosin mä, sä et vaan oo huomannuRouva Pupu kirjoitti:Hei, hei, hei, hei. Oisit infonnuuh, se ois ollut treffien paikka!

Oikeesti?! No voi viddu.BettyB. kirjoitti:Infosin mä, sä et vaan oo huomannuRouva Pupu kirjoitti:Hei, hei, hei, hei. Oisit infonnuuh, se ois ollut treffien paikka!
Me ollaan 2000-luvulla!
Narttu = Naisen miehen jalat veteläksi tekevää vastustamatonta seksuaalisuuttaa ja viriiliyttä arvostava nimitys.
Muija = Al Bundyn kutsumanimi vaimosta.
Narttu = Naisen miehen jalat veteläksi tekevää vastustamatonta seksuaalisuuttaa ja viriiliyttä arvostava nimitys.
Muija = Al Bundyn kutsumanimi vaimosta.
Vittu! Mulla ei ole yhtään mitään juttuja kerrottavana. Voi vittu. Tuli jotenkin niin ulkopuolinen olo. Miksen mä koskaan pääsen teidän hiekkalaatikolle leikkimään. Snif.
Ninni ja Patz julkistaa lesbosuhteensa?Rouva Pupu kirjoitti: Tämä palsta on mennyt sekaisin. Tix puhuu pehmoisia ja FK seksistä... Mitä vielä.
Lucas Jackson kirjoitti:Vittu! Mulla ei ole yhtään mitään juttuja kerrottavana. Voi vittu. Tuli jotenkin niin ulkopuolinen olo. Miksen mä koskaan pääsen teidän hiekkalaatikolle leikkimään. Snif.