Päivän uutiskatsaus
Re: Päivän uutiskatsaus
On se ruotsin poliisi kyllä legendaarisen avuton.
MIstä tiedät, että ovat manneja. Ainakin nainen näyttää kovin valkoilaiselta:

Tuolla sivulla oli aamulla vielä maininta "vähemmistöstä" ja poliisin pelosta "rasismiin". Nyt ne on näköjään poistettu.NuoriDaavid kirjoitti: MIstä tiedät, että ovat manneja.[/img]
Lisäksi olen tuosta jo lukenut mualla päin internjeeettiä, ja niissä keskusteluissa on mainittu porukan olevan manneja.
Ettei toi vaan olisi sama paskasakki, joka Karpon ohjelmassakin oli aikoinaan?
Tossa ois kyllä parrakkaille liivimiehille tilausta..
Onpa uskomatonta, että tuollainen pitää poistaa.masa kirjoitti:Tuolla sivulla oli aamulla vielä maininta "vähemmistöstä" ja poliisin pelosta "rasismiin". Nyt ne on näköjään poistettu.NuoriDaavid kirjoitti: MIstä tiedät, että ovat manneja.[/img]
Töissäni on suositus, että epäillyn kansallisuutta ei mielellään käytettäisi virallisissa papereissa, kuten rikosilmoituksissa tai tiedotteissa. Ihan vaan yleisen rasismin ja leimatuksi tulemisen kitkemiseksi.
Tässä tullaan juurikin siihen, että mikä on oleellista ja kuvaavaa tietoa ja mikä sitten mahdollista leimaamista tai jopa rasisimia. Kyllähän esmes romanivaatetus on romanivaatetus vaikka voissa paistais. Oleellinen tieto usein, jos minulta kysytään. Ei sitä tarvitsisi säännöstellä uutisoinnissa. Tarkkana kuitenkin saa olla.
Tässä tullaan juurikin siihen, että mikä on oleellista ja kuvaavaa tietoa ja mikä sitten mahdollista leimaamista tai jopa rasisimia. Kyllähän esmes romanivaatetus on romanivaatetus vaikka voissa paistais. Oleellinen tieto usein, jos minulta kysytään. Ei sitä tarvitsisi säännöstellä uutisoinnissa. Tarkkana kuitenkin saa olla.
IL:n keskustelupalstalla joku suositti rähinöitsijöiden talon tuikkaamista tuleen. Voisi olla toimiva ratkaisu.
No ei, ja olisihan se tietysti sitten turhan rankkaa, jos ruumiita tulisi. Viisainta on muuttaa pois. Paska juttu on tietysti se, että jos asuu omistusasunnossa, niin kukaan ei osta taloasi.exPertti kirjoitti:Siitä ei passaa jäädä kiinni.NuoriDaavid kirjoitti:IL:n keskustelupalstalla joku suositti rähinöitsijöiden talon tuikkaamista tuleen. Voisi olla toimiva ratkaisu.
Mutta jos pistäisi talon liekkeihin ja sitten jotenkin anonyymisti herättäisi porukan? Esim. pistäisi muutaman jättikiinalaisen sisään, että kaikki varmasti heräävät? Toisaalta sitten ehtisivät sammuttaa talon. Vaikeaa.
Noi skinipäät vois laitaa semmoisen keräyssaitin pystyyn, jonne sais lahjottaa rahaa. Semmonen Support Our Bold Troops-juttu. Sinne vois heittää aina vaikka huntin, jotta ne sais ostettua polttopullon, junalipun ja leijonapullon matkaeväiks, kun lähtisivät Haaparantaan viettään kesäurheilupäiviä.exPertti kirjoitti:Siitä ei passaa jäädä kiinni.NuoriDaavid kirjoitti:IL:n keskustelupalstalla joku suositti rähinöitsijöiden talon tuikkaamista tuleen. Voisi olla toimiva ratkaisu.
Noin hyvään tarkoitukseen minäkin lahjoittaisin het.

RYHähähähäh!
Haistakaa femakot terskajuustoa!
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2008052 ... 0_uu.shtml
^ Ryähhäh juurikin.
Aihehan on minullekin ajankohtainen.
Tosin tasapuolisuuden nimissä todettakoon että sen yhden kerran kun näin miessiivoojan miesten puolella, se ahisti enemmän kuin naissiivooja. Mutta ei se kai johtunut sukupuolesta, vaan siitä että se mies nimenomaan tuijotti eikä keskittynyt hommiinsa.

Tosin tasapuolisuuden nimissä todettakoon että sen yhden kerran kun näin miessiivoojan miesten puolella, se ahisti enemmän kuin naissiivooja. Mutta ei se kai johtunut sukupuolesta, vaan siitä että se mies nimenomaan tuijotti eikä keskittynyt hommiinsa.
Viimeksi muokannut NegaDuck, 26.05.2008 12:19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Naiset siivoamassa miesten pesuhuoneita on aina ollut normaali käytäntö. Olenkin miettinyt, että päinvastainen tilanne nostaisi haloon.masa kirjoitti:RYHähähähäh!
En nyt, koska olen työntekijöidensä parasta ajattelevassa firmassa töissä, pääse noita iltapäivälehtiä lukeen, mutta oon kyllä kerran tosi kauan sitten ollut Espoonlahden uimahallissa sellasena hetkenä, että naisten pesuhuoneeseen tuli pari miespuolista korjausmiestä muistaakseni saunaa kattomaan tms.NuoriDaavid kirjoitti: Naiset siivoamassa miesten pesuhuoneita on aina ollut normaali käytäntö. Olenkin miettinyt, että päinvastainen tilanne nostaisi haloon.
Muuten kyllä, mutta katso sen tissejä. Ei ole pienirintainen pystytisumisu.exPertti kirjoitti:Gattagan märkä uni
-
- Kitisijä
Taas toi yksi trollaa. Tartun täkyyn.
Tarkoititko siis että jos tulisit Suomeen turvapaikanhakijana, haluaisit ehdottomasti kaikki Somaliasta kotoisin olevan turvapaikanhakijat pois Suomesta, koska he jollain tapaa kollektiivisesti pilaavat sinunkin maineesi?
Miksi tuntisit tarvetta erotella itsesi muista maahanmuuttajista? Eikö olisi paljon kätevämpää jos teitä kaikkia voitaisiin käsitellä yhtenäisenä entiteettinä joiden kaikki synnit ja teot ovat yhteisiä? Helpottaa asioiden käsittelyä pikku mielessä, jos ymmärrät.
Toisaalta, minä en ainakaan halua että esim. Virossa käydessäni minua syytetään muiden, ehkä huonommin käyttäytyvien, suomalaisturistien aiheuttamista ongelmista, vaikka samaa kansallisuutta satunkin edustamaan.
LOL? Paitsi ehkä joskus jotkut jotka ovat humalassa, asuvat Rovaniemellä ja/tai ovat entisiä rauhanturvaajia.exPertti kirjoitti:Mies ammuskeli tuttujaan raviradan parkkipaikalla.
Pitää vain tajuta, että VLSH (Valkoinen Lihaa Syövä Heteromies) ei yleensä sekaannu tällaisiin.
Kas noin.Olen muuten pohtinut sitäkin, että jos minä olisin ulkomaalainen muualta muuttanut Suomessa minä haluaisin kaikki somalit pihalle täältä. Ne pilaavat kaikkien muittenkin maineen.
Tarkoititko siis että jos tulisit Suomeen turvapaikanhakijana, haluaisit ehdottomasti kaikki Somaliasta kotoisin olevan turvapaikanhakijat pois Suomesta, koska he jollain tapaa kollektiivisesti pilaavat sinunkin maineesi?
Miksi tuntisit tarvetta erotella itsesi muista maahanmuuttajista? Eikö olisi paljon kätevämpää jos teitä kaikkia voitaisiin käsitellä yhtenäisenä entiteettinä joiden kaikki synnit ja teot ovat yhteisiä? Helpottaa asioiden käsittelyä pikku mielessä, jos ymmärrät.
Toisaalta, minä en ainakaan halua että esim. Virossa käydessäni minua syytetään muiden, ehkä huonommin käyttäytyvien, suomalaisturistien aiheuttamista ongelmista, vaikka samaa kansallisuutta satunkin edustamaan.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Sydney Pollack on kuollut. Radiosta just kuulin, vaan en mistään netistä uutista löydä tähän hätään..
EDIT: http://www.iltalehti.fi/viihde/200805277709573_vi.shtml
Tulihan se jo iltalehden sivuillekin.
EDIT: http://www.iltalehti.fi/viihde/200805277709573_vi.shtml
Tulihan se jo iltalehden sivuillekin.
Viimeksi muokannut ninnithequeen, 27.05.2008 8:50. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Masa varmaan riemastuu tästä:
http://www.uusisuomi.fi/ulkomaat/24831- ... -erikoinen
Miten niin?NegaDuck kirjoitti:Masa varmaan riemastuu tästä:
Äikkistä niille miehille, jotka ovat ostaneet itselleen vaimon.
Öö, no ehkä olen hahmottanut väärin suhtautumisesi avioliittoon. Tyyliin, vaikka sitä miten ihkutetaan ja romantisoidaan, se on puhtaasti talousjärjestely. Game over, man.masa kirjoitti:Miten niin?
Siinä sulle avioerokostoa kerrakseen:NegaDuck kirjoitti:Avioliittoon. Tyyliin, vaikka sitä miten ihkutetaan ja romantisoidaan, se on puhtaasti talousjärjestely.
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/200805 ... 0_ul.shtml
-
- Kitisijä
Kakkonen on vain kakkonen!
Huolimatta kansan suussa kuluneesta ilmauksesta eli suupierusta!
Huolimatta kansan suussa kuluneesta ilmauksesta eli suupierusta!
Pyyhin Netikettiin..
-
- Kitisijä
Ilmankos minun kaikki tutut ja kaverit ovat pääasiassa 10v minua nuorempia...
Nuorten yksilöiden seura pidentää myös banaanikärpästen ikää
Nuorten yksilöiden seura pidentää myös banaanikärpästen ikää
Sosiaalinen vuorovaikutus nuorempien kanssa on eduksi vanhemmille eläimille. Tämä monilla lajeilla havaittu ilmiö pätee myös ihmisille. Nyt yhdysvaltalaisen Iowan yliopiston tutkijat osoittivat sen pätevän banaanikärpäsillä
Life is complex, it has real and imaginary parts.
^ Tulee mieleen tarina kookaburrasta ja banaanikärpäsistä.