Joo. Noita ympärysmittoja lukiessa alkaa tässä vähemmästäkin tulla jo pienimuotoinen peniskompleksi.Geep kirjoitti:Vautsi mikä möhkäle!
Mammailu
Re: Mammailu
-
- Kitisijä
Tää on aika dingdingding!- osastoaVaola kirjoitti:Mä ainakin olin alkuraskaudesta tosi väsynyt, ja nukuin ihan sikana. Toinen kolmannes taas oli energistä aikaa. Kolmannella kolmanneksella ei niinkään nukuttanut niin paljoa, mutta mahan koko ja sen kanniskelu kyllä pisti voimille ja paljon. Ja sen johdosta ei saanut untakaan kovin pitkissä pätkissä, joten välillä tuli päivisinkin nukuttua useammat päikkärit.masa kirjoitti:Aika väsyneitä noi raskaana olevat naiset näemmä on.

The great club outshines the individual, always and forever.
^ Noinhan se oppikirjan mukaan meillä menee. ![Iso Hymy :]](./images/smilies/icon_hymy.gif)
Manalan tuskaa vähän jotenkin ymmärrän. On se pimppi ehkä turhankin ihmeellinen vempele.
![Iso Hymy :]](./images/smilies/icon_hymy.gif)
Manalan tuskaa vähän jotenkin ymmärrän. On se pimppi ehkä turhankin ihmeellinen vempele.
-
- Kitisijä
Nyt oli pissanäytteessä proteiinit (valkuaiset) koholla - joten huomenna pitää viedä aamupissa labraan
Verenpaineet ja turvotus kuitenkin ok, eli terkka oli sitä mieltä että raskausmyrkytystä se ei luultavimmin ole. Toivotaan ettei..
Muuten kaikki ok - nyt mennään kohdunpohjan koon puolesta jo keskikäyrillä, eli hypätty alas sieltä yläkäyrien yläpuolelta. Pääkin kiinnittynyt, nyt vaan odotetaan

Muuten kaikki ok - nyt mennään kohdunpohjan koon puolesta jo keskikäyrillä, eli hypätty alas sieltä yläkäyrien yläpuolelta. Pääkin kiinnittynyt, nyt vaan odotetaan

Nonnih. Mun on nyt sitten pakko tehdä toinen lapsi, koska löysin maailman kauneimmat vaunut

edit. parempi kuva

edit. parempi kuva
-
- Kitisijä
-
- Kitisijä
Joko Elpalla kohta on H-hetki? En jaksa (uskalla) lukea ihan koko ketjua. Meillä töissä duunista on poistuneet elokuussa synnyttävät, kukaan ei jaksa enää mahansa kanssa kyykkiä, kumarrella ja nostella. Ihmeellistä asennetta osalla työkavereita kun tästä syystä raskaimpia potilaita piti jakaa meille muille. Tuli todella herkästi kommenttia siitä miten raskaus ei ole sairaus ja kuitenkin toisaalta noottia miten pitää jäädä sairaslomalle ellei jaksa töitä tehdä. Naisten välinen solidaarisuus...
Elämä kantaa, jos sen antaa
-
- Kitisijä
Oikeassa oletMelnais kirjoitti:Joko Elpalla kohta on H-hetki? En jaksa (uskalla) lukea ihan koko ketjua. Meillä töissä duunista on poistuneet elokuussa synnyttävät, kukaan ei jaksa enää mahansa kanssa kyykkiä, kumarrella ja nostella. Ihmeellistä asennetta osalla työkavereita kun tästä syystä raskaimpia potilaita piti jakaa meille muille. Tuli todella herkästi kommenttia siitä miten raskaus ei ole sairaus ja kuitenkin toisaalta noottia miten pitää jäädä sairaslomalle ellei jaksa töitä tehdä. Naisten välinen solidaarisuus...

Vaikkei tuo raskaus ole sairaus, niin monilla tää pelkkä vatsan kantaminen rasittaa jo selkää sen verran ettei sängystä meinaa ylös päästä. Mulla onneksi moinen ongelma on ilmennyt vasta viime viikolla, pidemmät kävelylenkit rasittaa selkää- ei onneksi vammauta täysin. Onhan noita monia muita vammoja, varsinkin nuilla uudelleensynnyttäjillä (esim. supistelu liian aikaisin) jotka vaikeuttaa raskaampia hommia. Tää on vähän niitä juttuja, että jos ei ole itse koskaan raskaana ollut, olotilaa on hirmu vaikea käsittää. Vähän sama kun jos ei ole omaa lasta jne. provoaiheet

Tänään neuvola! Joka viikko siellä pitää "juosta"... eipä tuo uutisia voi kertoa, mittailee, punnitsee ja kyselee vointia.
-
- Kitisijä
Neuvolassa toissapäivänä kaikki täysin normaalisti.
Harmittaa nyt vähän kun ei tiedä kumpaa sukupuolta edustava nyytti sieltä on tulossa - unisex- värit on kivoja, mutta ei noita ruskea-keltainen-vihreä- sekoituksia viitsi kaikkeen soveltaa.
Tänään siis raskausviikot 39+2. Voiskohan se alkaa tulla jo, on ainakin tarpeeksi iso (arvio 3,4kg tiistaina). Kaksi kuppikokoa jo kasvanut nää.. kyl te tiiätte. Paljonkohan vielä
Harjoitussupistuksia ajoittain, ei mitään kipeetä mihinkään suuntaan ja yötkin menee suht hyvin parilla vessapyrähdyksellä. Nyt rupee lähinnä vaan vituttaamaan tää kotonaolo ja odotus. Yritän käydä lenkillä päivittäin ja keksiä jotain tekemistä, mutta mun seurakin on varmaan jo vittumaista kun ei päässä liiku YHTÄÄN MIKÄÄN. Argh - tuskastus. EIköhän tää tästä sit joskus..
Harmittaa nyt vähän kun ei tiedä kumpaa sukupuolta edustava nyytti sieltä on tulossa - unisex- värit on kivoja, mutta ei noita ruskea-keltainen-vihreä- sekoituksia viitsi kaikkeen soveltaa.
Tänään siis raskausviikot 39+2. Voiskohan se alkaa tulla jo, on ainakin tarpeeksi iso (arvio 3,4kg tiistaina). Kaksi kuppikokoa jo kasvanut nää.. kyl te tiiätte. Paljonkohan vielä

Harjoitussupistuksia ajoittain, ei mitään kipeetä mihinkään suuntaan ja yötkin menee suht hyvin parilla vessapyrähdyksellä. Nyt rupee lähinnä vaan vituttaamaan tää kotonaolo ja odotus. Yritän käydä lenkillä päivittäin ja keksiä jotain tekemistä, mutta mun seurakin on varmaan jo vittumaista kun ei päässä liiku YHTÄÄN MIKÄÄN. Argh - tuskastus. EIköhän tää tästä sit joskus..
Kaksi lisää, kun ipana on ulostautunut. Nimim. muutama kuukausi H-kupeillaElppis kirjoitti:Kaksi kuppikokoa jo kasvanut nää.. kyl te tiiätte. Paljonkohan vielä![]()

Elppis kirjoitti: Kaksi kuppikokoa jo kasvanut nää.. kyl te tiiätte. Paljonkohan vielä![]()
Bliss kirjoitti:H-kuppi

-
- Kitisijä
Honey, näillä on eroa verrattuna kauniisiin isoihin tisseihin (vrt. BettyB.)Tix kirjoitti:Elppis kirjoitti: Kaksi kuppikokoa jo kasvanut nää.. kyl te tiiätte. Paljonkohan vielä
Bliss kirjoitti:H-kuppi

Raati päättää sen. Raati hyväksyy myös BB:n tissikuvat verrokiksi.Elppis kirjoitti:Honey, näillä on eroa verrattuna kauniisiin isoihin tisseihin (vrt. BettyB.)
-
- Kitisijä
Haluan tehdä välihuomautuksen: Mä olen nähnyt Elpan raskaustissit ![Iso Hymy :]](./images/smilies/icon_hymy.gif)
Tosin yleensä olen ilman silmälaseja, joten en ihan kirjaimellisesti näe.
![Iso Hymy :]](./images/smilies/icon_hymy.gif)
Tosin yleensä olen ilman silmälaseja, joten en ihan kirjaimellisesti näe.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
-
- Kitinän uhri
Vajaat 3 viikkoa synnytyksestä ja loppuraskaudessa ihan pikkujutulta tuntunut väistämättä edessä oleva hampaan korjaus (ei tuu olen ihan helppo homma) pelottaa taas niin maan perkeleesti!Elppis kirjoitti:ei päässä liiku YHTÄÄN MIKÄÄN. Argh - tuskastus. EIköhän tää tästä sit joskus..
Ihanaa olla taas normaali minä!
Tai, no... ei nyt hammaslääkäripelon suhteen, mutta muutoin kyllä.
-
- Kitisijä
Mida kirjoitti:Vajaat 3 viikkoa synnytyksestä ja loppuraskaudessa ihan pikkujutulta tuntunut väistämättä edessä oleva hampaan korjaus (ei tuu olen ihan helppo homma) pelottaa taas niin maan perkeleesti!Elppis kirjoitti:ei päässä liiku YHTÄÄN MIKÄÄN. Argh - tuskastus. EIköhän tää tästä sit joskus..
Ihanaa olla taas normaali minä!
Tai, no... ei nyt hammaslääkäripelon suhteen, mutta muutoin kyllä.

Ai sitten vasta? Tätä minä olenkin hieman ihmetellyt...Bliss kirjoitti:Kaksi lisää, kun ipana on ulostautunut.
Kuka sanoi, ettei miehen kannata lukea Mammailu-ketjua?
Mutta eikös tuo "H-kupeilla" tarkoita, että normaalisti "F" ? Ei kuvien perusteella uskoisi!
Pah. Raskausaikana paisuin ceestä äffäänkillkill kirjoitti: Mutta eikös tuo "H-kupeilla" tarkoita, että normaalisti "F" ? Ei kuvien perusteella uskoisi!

(not nice, varsinkin kun on aina halunnut olla mallia A)
-
- Kitisijä
KokeilinBliss kirjoitti:Pah. Raskausaikana paisuin ceestä äffäänkillkill kirjoitti: Mutta eikös tuo "H-kupeilla" tarkoita, että normaalisti "F" ? Ei kuvien perusteella uskoisi!![]()
(not nice, varsinkin kun on aina halunnut olla mallia A)

Kun peruskoulussa vain oivaltaisivat, miten helppo pienet pojat olisi opettaa aakkosille tissiliivien avulla!Bliss kirjoitti:H F.. ceestä äffään... A
Taitaa varhaismurrosikä olla liian myöhäinen hetki opettaa aakkosetkillkill kirjoitti:Kun peruskoulussa vain oivaltaisivat, miten helppo pienet pojat olisi opettaa aakkosille tissiliivien avulla!Bliss kirjoitti:H F.. ceestä äffään... A

Aivan! Ne näkee niissä juoma-automaatin!Vaola kirjoitti:^Kyllä ne tissit pienempiäkin poikia kiinnostaa!
Ei kelpaa tän päivän kakaroille, ellei ole sokeroitua ja hiilihapotettua.Lucas Jackson kirjoitti:Aivan! Ne näkee niissä juoma-automaatin!Vaola kirjoitti:^Kyllä ne tissit pienempiäkin poikia kiinnostaa!
Onpa hiton hyvä, että olen (varmaan vahingossa) saanut vanhaa mallia olevan kakaran, sille kun ei kelpaa mikään sokeroitu (paitsi jäätelö) eikä varsinkaan hiilihapotettu tavara.Herra Manala kirjoitti:Ei kelpaa tän päivän kakaroille, ellei ole sokeroitua ja hiilihapotettua.Lucas Jackson kirjoitti:Ne näkee niissä juoma-automaatin!
No, ehtiihän toi vielä....