NuoriDaavid kirjoitti: Matalamielinen henkilö saattaisi epäillä, että tauluja ei ole.
Onkohan tämä tämä tätä rakennusliikkeiden kuittikauppaa vastaavaa toimintaa niin kuin joku jossain epäili? Tai siis, että voisi olla, muttei tietenkään ole, koska kaikki on laillista ja oikein.
NuoriDaavid kirjoitti: Matalamielinen henkilö saattaisi epäillä, että tauluja ei ole.
Onkohan tämä tämä tätä rakennusliikkeiden kuittikauppaa vastaavaa toimintaa niin kuin joku jossain epäili? Tai siis, että voisi olla, muttei tietenkään ole, koska kaikki on laillista ja oikein.
Joku Watergate-skandaalin tekijöistä selitti murron suunnittelua demokraattien puoluetoimistoon "se tuntui lailliselta, koska olimme oikeusministerin työhuoneessa".
Taidankin lopettaa palkan maksamisen itselleni omasta yrityksestäni. Tästä lähtien myyn vain vesiväritöitäni firmalleni. Kuvaamataidosta oli tosin peruskoulussa vain seiska, mutta ei kai se haittaa.
NuoriDaavid kirjoitti:
Taidankin lopettaa palkan maksamisen itselleni omasta yrityksestäni. Tästä lähtien myyn vain vesiväritöitäni firmalleni. Kuvaamataidosta oli tosin peruskoulussa vain seiska, mutta ei kai se haittaa.
NuoriDaavid kirjoitti:
Maalauta lapsilla, ni pääset helpommalla.
Hyvä idea! Itse asiassa niinhän se pitäisikin hoitaa. Jos minä myisin omia vesiväritöitäni, niin se olisi kuitenkin tuloa minulle.
Jos lapseni myisivät omia piirutuksiaan, niin sehän olisi tuloa heille.
Kaikki muistaa vantaan suuren ASE ja RÄJÄHDE takavarikon jonka yhteydessä tyhjennettin kerrostalo, ja päiväkoti.
Noh,nyt on yllättäen selvinnyt että kys. kiinniotettu keräilijä omisti luvat KAIKKIIN aseisiin ja räjähteisiin, ja KAIKKI aseet oli oikein säilytetty lain niiden vaatimissa tiloissa. Minkä takia vantaan killisilmäsikaniskat sitten ei ole vaivaantuneet soittamaan keskukseen ja tarkastaa aseiden luvallisuus?? Kai oli hauskempaa järjestää mittava operaatio, jossa myös poliisi intoutui lakia rikkomaan, mm tiedotuksen osalta. Mutta joo, naurettava farssi taas yllättäen.
Tuossa Helsingin Reservin Sanomien juttu asian tiimoilta,jossa käydään ns. syytekohdat lävitse.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Sain oikein muistutustekstiviestin perjantaina ko. tapahtumasta, mutta enhän mä sitä enää tänään muistanut. Hitto, olisin saanu edukkaan baari-illan ja olisin vielä ollut se seurueen kuumempi blondi!