VOI kun kivasti ootta vastanna te Kitisijöijen mukaaavat kansantoivot! KIITOS!!
Nyt kun Arska A. Stadin RUPEE kahtomaan potkimista pallon ja toivoo Ruåttin voittoo koska Stadinarkka ei oo ruskipoika.
Niin, nyt kun
HÄN RUPEE istumaan kultatuolillaan niin ei hän millään kerkeä vastaamaan teille kaikille mutta noin yhteisvastauksena, jos sopii!
Eli kiitän Xibeä: Hauskaa Rymättylää, syö paikallista silakkaa, siellä suurimmat silakkasaaliit. Älä katso liikaa vieraita miehiä. SA olisi ehkä jopa mustis. OHO.
Saira: Ei voi mitään. Yksinkertainen ajatuksenjuoksuni vei minutkin toiveissaan savusaunaan kanssasi. Hyvää Juhannusta Sairaseni.Älähän vilustu eli SAIRAstu.
Ninni: Sää vastasit et Ninni, arvelisin! Mutta jos grillaisin kanssasi, pakottaisin sut nielemään maissia, muuten et saisi Wilhelmiii. Olisin tiukka valvoja.
Slemmari: Hää on Slam, vanha tuttu runoilija. Oletko noussut tas tuhkasta? MUKAAAVA juttu. Mikä on ArneUUld? Olen kyselyiässä jatkuvasti kuten runoboy tiedät. Tervetuloa.
Niba: Kyllä oikeasti kaikki halukkaat saavat sulta grillimakkaran. Menkääpä hakemaan omanne. Niban tehtävä on juhannuksena olla valmiina pelkästään Kitisijöitä varten päättää värikunkku SA.
Stadinarska: 
Oi kun sä oot niin ihana. Oot kaikista värikuninkaista kaikkein paras,

pusi!
Numerosarja: Mitä hitsiä mä juttelen sun kanssas siellä savusaunassa?
Mun täytyy olla tosi kiltti ja sinä olet myös koska Saira on mukana. Kuinkahan tuosta IKINÄ selvittäisiin. Eikö se ole selvä POMMI kun hyväkäytöksinen kohtaa huonokäytöksisen, PAMMMMM!
Sairalla on kova touhu erottaa meidät.
Ei maar. Mä uskon, että olet MUKAVA ja kultainen niinkuin Saira sanoi. Tosin mun pitää hiukan tunnustella kauempana aluksi...
............................................
Joo, joo olen hiukan hassu, mutta vain hiukan, vai olisinko enemmän kuin hiukan. Tai vähemmän kuin vähän hiukan? Hmmm. mielenkiintoista, vai onko se mielenkiintoista, ehkä vähän enemmän kuin hiukan enemmän mielenkiintosista...? Emmä tiiä.
NYT POTKIS ALKAA. PUSUT ja HALIT kaikille omantunnon mukkaan!
SA
värisulttaanin vikaa