Mul on se takki muuten sitte tossa tallessa. Se saa kunnian pyöriä mun pyhässä pesukoneessani.
Se on sit kinkkivalmiste! Pese se hellästi pese vaikka käsin, mut pese se hellästi! Voi nimittäin luovuttaa väriä!ninnithequeen kirjoitti:Nibsu taitaa olla ihan tapsoissa vieläkin
Mul on se takki muuten sitte tossa tallessa. Se saa kunnian pyöriä mun pyhässä pesukoneessani.
Sinappia nyt ainakin. Kauluksesta.Niba kirjoitti:Voi nimittäin luovuttaa väriä!
Ilmankos takkini hävisi ennen takaisintuloani näkyvistä?NegaDuck kirjoitti:Sinappia nyt ainakin. Kauluksesta.Niba kirjoitti:Voi nimittäin luovuttaa väriä!
Käsienpesuohjelmalla yksinään aattelin laittaa sen koneeseen, ja sitten henkariin kuivumaan. Ja vartioin sitä sydänverelläni toki, kissat kävi jo nuuhkimassa että täs on oudot hajut.Niba kirjoitti:Se on sit kinkkivalmiste! Pese se hellästi pese vaikka käsin, mut pese se hellästi! Voi nimittäin luovuttaa väriä!ninnithequeen kirjoitti:Nibsu taitaa olla ihan tapsoissa vieläkin
Mul on se takki muuten sitte tossa tallessa. Se saa kunnian pyöriä mun pyhässä pesukoneessani.) Eli lyhyt pesuaika ja hellä pesuaine..
Yleensä kissat nuuhkivat varpaitani, niissä sen verran odöörit! Kutsun exäni kissoja ruumiskissoiksi koska niitä haistelevat! Pienemmät kappaleet mätänee ensin..ninnithequeen kirjoitti:Käsienpesuohjelmalla yksinään aattelin laittaa sen koneeseen, ja sitten henkariin kuivumaan. Ja vartioin sitä sydänverelläni toki, kissat kävi jo nuuhkimassa että täs on oudot hajut.Niba kirjoitti:Se on sit kinkkivalmiste! Pese se hellästi pese vaikka käsin, mut pese se hellästi! Voi nimittäin luovuttaa väriä!ninnithequeen kirjoitti:Nibsu taitaa olla ihan tapsoissa vieläkin
Mul on se takki muuten sitte tossa tallessa. Se saa kunnian pyöriä mun pyhässä pesukoneessani.) Eli lyhyt pesuaika ja hellä pesuaine..
Peseekö pesukoneesi myös käsiä?ninnithequeen kirjoitti:Käsienpesuohjelmalla yksinään aattelin laittaa sen koneeseen
*reps*NegaDuck kirjoitti:Peseekö pesukoneesi myös käsiä?ninnithequeen kirjoitti:Käsienpesuohjelmalla yksinään aattelin laittaa sen koneeseen
Aijai! Täällä sitä hakkaillaan Ninniä, mutta mattoniminen veitsi jäi erääseenkin pussiin, tarvitko veistäsi, sehän on alle 5cm teräinen*?NegaDuck kirjoitti:ninnithequeen kirjoitti:*reps*NegaDuck kirjoitti: Peseekö pesukoneesi myös käsiä?
Tulipa hauska kirjotusvirhe. Siis KÄSINPESUohjelma.
Joo, nyt tuut varmaan tosi kateelliseksi, kun me kaikki Xiben niitä ja kaikkee muutakin kivaa tehtiin! Ainoo et en ota vastuuta siitä tunnista jonka olin muualla! Sun mielikuvitus varmaan täyttää aukot!Gat kirjoitti:Eikö kukaan nainen näyttänyt tissejä? Ei edes Ninni? Olenko ainoa, joka ei ole nähnyt Ninnin miittiperinteistä tissivilautusta? Tuolla olleiden misujen tisut mielelläni näkisin. Kai prosessi sentään edes imetti? Xibe harjoitteli imettämistä?
Käännä nyt vielä veistä haavassa mainitsemalla lisääkin legendaarisia tapauksia, joita paitsi olen jäänyt.Lolita kirjoitti:Kaikesta mustamaalauksesta huolimatta Tapsa on legendaaristen pikkujoulujen jälkeen parasta Kitinässä, ja siksi jaksankin aina toivoa runsasta osallistumista.
En minäkään sitä ole nähnyt.Gat kirjoitti:Olenko ainoa, joka ei ole nähnyt Ninnin miittiperinteistä tissivilautusta?
Teillä taisi olla tosi hauskaa! jopa ilman Stadinarskaa!!!! Olisiko mun kuitenkin täytynyt tulla mukaan ja siten vähentää hauskuutta!??Homeboy65 kirjoitti:En minäkään sitä ole nähnyt.Gat kirjoitti:Olenko ainoa, joka ei ole nähnyt Ninnin miittiperinteistä tissivilautusta?![]()
Prosessin vauva hamuili lonkeropulloani, mutta ajattelin että se on liian nuori vielä juomaan alkomahoolia...![]()
Unohdin ottaa pilkkituolini (ei ole ollut käytössä yli viiteentoista vuoteen) komerosta mukaan.
Muutakin voisi kertoa mutta ehkä loukkaisi muiden intimiteettisuojaa...
SA olet piristävä, hauska, tärkeilemätön immeinen. Ja vielä värimestari.Stadinarska kirjoitti:
Homeboy, olen herkällä päällä. Kehu minua hiukan jos keksit vaan jotain! Ota vaikka tumma olut jos sitten keksit paremmin!
SA
Mutta kai se oli mielestäsi kuitenkin tarpeeksi vanha nussittavaksi?Homeboy65 kirjoitti:Prosessin vauva hamuili lonkeropulloani, mutta ajattelin että se on liian nuori vielä juomaan alkomahoolia.
Toivoisin, ettet käyttäisi minun lastani vittuiluvälineenä.1108 kirjoitti:...
Aina kannattaisi miettiä AINAKIN neljään kertaan ennen kuin painaa ENTER nappia!prosessi kirjoitti:Toivoisin, ettet käyttäisi minun lastani vittuiluvälineenä.1108 kirjoitti:ENTER!
1108 kirjoitti:ENTER! ENTER! ENTER! ENTER!
Joo, olet oikeassa. Tais mennä vähän liian pitkälle.prosessi kirjoitti:Toivoisin, ettet käyttäisi minun lastani vittuiluvälineenä.
Olivatko ne muka jotenkin parempia kuin Tapio-miitin sidukka ja tissikeskustelut likkojen kanssa?-Superior- kirjoitti:Sidukka ja tissikeskustelut likkojen kanssa menivät edelle!
Anna mennä, kunhan se on se parempi kuva...ninnithequeen kirjoitti:Mul ois nyt niit kuvii. Laittakaa yyveellä osotetta (Aarnen ja Xiberian osote löytyy)
ELPPA! Saako laittaa kuvan susta ja ihunasta miehestäs tonne? Ja masuki näkyy