Manzel kirjoitti: Kun olimme menossa autolle, sanoin, että tavallaan ehkä tiedän sut jollain ihme tavalla..
Toi kuulostaa ihan joltain hämärältä henkimaailman jutulta Jollain ihme tavalla teillä on niinku yliluonnollinen yhteys.
Puolustuspuhe rankaisevalle kielipoliisille:
Lähes aina, (kuten parasta aikaa) teen paperihommia viikonloppuöisin/iltaisin tai jos olen ottanut, niin arkiöisin.
Sen jälkeen pyörähdän kitinässä, jos jaksan. Viime la-su –välisenä yönä olin viimeisen kitinäviestini jälkeen nukahtanut tietokonetuolilleni. Mut herätettiin siitä joskus kuuden maissa enkä kuulemma tajunnut maailman menosta tuon taivaallista.
Ei saa vi**uilla ”vanhalle”, lähes kroonisesta univajeesta kärsivälle ”miehelle” lauseista, jotka kuulostavat henkimaaliman jutuilta - eikä myöskään kielioppivirheistä tahi sisällöttömästä tekstistä!!
Anelen armoa, että ymmärtäisit myös meitä väsyneitä, rankkaa ruumiillista työtä tekeviä proletariaatteja!
Manzel kirjoitti: Kun olimme menossa autolle, sanoin, että tavallaan ehkä tiedän sut jollain ihme tavalla..
Toi kuulostaa ihan joltain hämärältä henkimaailman jutulta Jollain ihme tavalla teillä on niinku yliluonnollinen yhteys.
Puolustuspuhe rankaisevalle kielipoliisille:
Lähes aina, (kuten parasta aikaa) teen paperihommia viikonloppuöisin/iltaisin tai jos olen ottanut, niin arkiöisin.
Sen jälkeen pyörähdän kitinässä, jos jaksan. Viime la-su –välisenä yönä olin viimeisen kitinäviestini jälkeen nukahtanut tietokonetuolilleni. Mut herätettiin siitä joskus kuuden maissa enkä kuulemma tajunnut maailman menosta tuon taivaallista.
Ei saa vi**uilla ”vanhalle”, lähes kroonisesta univajeesta kärsivälle ”miehelle” lauseista, jotka kuulostavat henkimaaliman jutuilta - eikä myöskään kielioppivirheistä tahi sisällöttömästä tekstistä!!
Anelen armoa, että ymmärtäisit myös meitä väsyneitä, rankkaa ruumiillista työtä tekeviä proletariaatteja!
Sen verran hurmaava pikkulapsi sympaattisen isänsä kanssa tänään jonkin verran kuuden jälkeen Forumin pohjakerroksen McDonald'silla, että olisko olleet peräti Riemumieli ja jälkeläisensä? Mä olin ns. shoppailemassa (kamalaa, mutta joskus on pakko) enkä varmasti näyttänyt ollenkaan hurmaavalta, mut aina muulloin oon kyllä!
Tälle palstalle useita kontribuutioita lahjoittanut, nimeltä mainitsematon, Kekkosta ulkomuodoltaan hieman aikoinaan muistuttanut herrasmies on havaittu menevän sisään keskustassa sijaitsevaan hotelliin, jossa on korkea torni. Herralla oli tiiviisti mukanaan kaksi vaaleahiuksista nuorta naista, joista toinen muistutti epäilyttävästi tälläkin palstalla mainetta niittänyttä henkilöä.
Huoneen numeroa tiedustelu ei saanut selville yrityksistä huolimatta.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Mylwin kirjoitti: Herralla oli tiiviisti mukanaan kaksi vaaleahiuksista nuorta naista, joista toinen muistutti epäilyttävästi tälläkin palstalla mainetta niittänyttä henkilöä.
Mylwin kirjoitti: Herralla oli tiiviisti mukanaan kaksi vaaleahiuksista nuorta naista, joista toinen muistutti epäilyttävästi tälläkin palstalla mainetta niittänyttä henkilöä.
Niba kirjoitti:
Oliks jännää? Tulitko melkein heti? Takas ruudun ääreen?
Ei nyt niin kauhean jännittävää. On tämä oma pärstä sen verran tutuksi tullut tässä elämän aikana. Melkein kyllä tulin, olen minä sen verran pantavannäköinen ämmä. Joo, ruikin nyt ruudulle.
-Superior- kirjoitti:
Kyllä se vaan oli! Ylikompressoitua meteliä, jottei itse musiikin köyhyys kuuluisi läpi. Yhtä huono on ollut viimeksi Misfits Nosturissa: biisit vedettiin täysillä eteenpäin, ilmeisesti ainoana tarkoituksena saada mahdollisimman paljon desibelejä mahdollisimman vähällä vaivalla. Aika turtunut saa olla musamaku, jos siitä setistä jotain biisejä onnistui tunnistamaan.
Sen sijaan Carcass oli parempi kuin mitä ikinä edes uskalsi odottaa.
Huijui mikä vertaus En kyllä oikein ymmärrä tuota "täysillä etiäpäin desibelien tähden" kohtaa, sillä niitähän puuttui aivan julmetusti. Tuntui muutenkin kummalta kun sen pikkuteltan soundcheckin mölinät peittivät kevyesti päälavan mekkaloijat alleen, useasti!
-Superior- kirjoitti:Sen sijaan Carcass oli parempi kuin mitä ikinä edes uskalsi odottaa.
Haistakaa kaikki paska.
Onko Carcassilla nyt messissä rumpali, joka osaa soittaa rumpuja? Suurin osa diggaa sen levyillä soittaneen tyylistä, mutta minusta se oli karmaisevan kauheaa räpiköintiä. Ainakin Heartwork irvistytti juuri rumpaloinnin takia, riffithän bändillä on kohillaan.