^ Mun kummityttö nukkui sotilasvalani aikana vaunuissa vieressä täysin tyytyväisenä, vaikka vieressä ammuttiin 122-millisellä tykillä.
no kirjotitko? no kopsasitko? uteliaat ja tiedonhaluiset ovat ihan pihallaElppis kirjoitti:
Kirjottelen Alexandra sitä synnytysstooria myöhemmin, tai sitten kylmästi copy pastaan tuolta mammafoorumilta
Samma här, tosin 12 vrk paino oli 245gdaddykillkill kirjoitti:Nurse visiteerasi tänään kotona. Ikää 12 päivää ja ottelee sarjassa syntymäpaino + 200 g. Jäbällä selkeesti massakausi. Muutenkin kehui terveeksi ja virkeäksi vauvaksi.
Ai tää meni tämmöiseksi? VAIMO! Pistä molemmat tissit yhtäaikaa pojan suuhun!Elppis kirjoitti:Samma här, tosin 12 vrk paino oli 245g
daddykillkill kirjoitti:Ai tää meni tämmöiseksi? VAIMO! Pistä molemmat tissit yhtäaikaa pojan suuhun!Elppis kirjoitti:Samma här, tosin 12 vrk paino oli 245g
Isyysloma?Elppis kirjoitti:Meni se 2 viikkoa..Nyt alkoi helvetti.
Hormonit, hormonit...Elppis kirjoitti:2 viikkoa meni ns. pilvissä - nyt alkaa realiteetit iskeä naamaan. Jaksaminen vähentyy, "mä en osaa"- fiilikset kasvaa.
Good attitude!Tosin jostain syystä aina tuntia huonoa fiilistä myöhemmin löydän kaikelle aina selityksen ja hymyilen.
no aikansa kutakin, kohta toikin menee ohi ja sitten on taas helpompaaElppis kirjoitti:2 viikkoa meni ns. pilvissä - nyt alkaa realiteetit iskeä naamaan. Jaksaminen vähentyy, "mä en osaa"- fiilikset kasvaa.
Tosin jostain syystä aina tuntia huonoa fiilistä myöhemmin löydän kaikelle aina selityksen ja hymyilen.
Niin ja mikä on 'synnytys' tai 'kätilö', ainoa mitä tosta ymmärsin oli fentanyyli..alja kirjoitti:no aikansa kutakin, kohta toikin menee ohi ja sitten on taas helpompaaElppis kirjoitti:2 viikkoa meni ns. pilvissä - nyt alkaa realiteetit iskeä naamaan. Jaksaminen vähentyy, "mä en osaa"- fiilikset kasvaa.
Tosin jostain syystä aina tuntia huonoa fiilistä myöhemmin löydän kaikelle aina selityksen ja hymyilen.:hali:
alexandralle kanssa tsemppiä ja iloista mieltä
mä en jaksanu alkaa ettimään mammapalstoja elpan takia () kiva että tuli copypastea tännekin... mä en kyllä ymmärrä tosta tekstistä puoliakaan, mikä on munuaisaltaan laajentuma?
tai ilmarinta? ja muutenkin ihan kummallisia juttuja!
mutta onneksi kaikki on nyt hyvin, äitileille ja isukeille vielä onnittelut!
Sitä sanotaan kieltämiseksi. Todellisuus iskee vielä takaisin kuin rekkakuormallinen sitä ihteään.Elppis kirjoitti:Miten niin elämä muuttunut?
Mies pelaa pleikkaa ja mä surffaan
Urpudensekaista sarkasmia tuo oma yo.Riemumieli kirjoitti:Sitä sanotaan kieltämiseksi. Todellisuus iskee vielä takaisin kuin rekkakuormallinen sitä ihteään.Elppis kirjoitti:Miten niin elämä muuttunut?
Mies pelaa pleikkaa ja mä surffaan
No mutta, taivaalle kiitos läppäreistä - toukka toisessa tississä ja läppäri toisessa, ja kohta otus ei edes nukahda ilman kotoisaa läppärin lämpöä ja hurinaa.Alexandra kirjoitti:Joo, mut jos joudut olemaan vauvan tuttina LÄHES AINA kun se nukkuu, on se oma aika vähissä ja sitä todella tarvitsee! Mutta... nyt alkaa helpottamaan ja jätkä on alkanut nukkumaan pikkasen ilman muakin, YES!
Meillä ei onneksi nukuta yhdessä, eikä tuttina. Aamulla tullaan sänkyyn vähäksi aikaa puolitokkurassa tissille, mutta siitä noustaan sitten äidin aamupalaa tekemään ja sitteriin hengaamaan. Meidän tyyppi nukahtaa ihan yksin sänkyynsä kun on puhdas vaippa, puhdas yökkäri, tutti, justiinsa ruokittu ja pussattu otsaan hyvät yöt. Tosin joskus menee tuntikin kun herra pyörittelee silmiään ja tiirailee Liberon värikästä kukkatyyppiäAlexandra kirjoitti:Joo, mut jos joudut olemaan vauvan tuttina LÄHES AINA kun se nukkuu, on se oma aika vähissä ja sitä todella tarvitsee! Mutta... nyt alkaa helpottamaan ja jätkä on alkanut nukkumaan pikkasen ilman muakin, YES!
Noin mäkin ajattelin esikoisen kanssa, että ONNEKSI nukahtaa ja nukkuu hienosti yksin pinnasängyssä, vaan enpä enää. Nyt mä nautin aivan mielettömästi siitä, että SAAN nukkua vauvan kanssa joka yö, enkä mä saisi enää untakaan ilman sitä, muutaman kerran oon kokeillut. Vauva-aika on oikeesti niin lyhyt et nyt osaan nauttia kaikesta.Elppis kirjoitti: Meillä ei onneksi nukuta yhdessä.
Seniori kaato vettä läppäriin et akku hajos, toimii enää verkkovirralla, jippii!Clay kirjoitti:
No mutta, taivaalle kiitos läppäreistä - toukka toisessa tississä ja läppäri toisessa, ja kohta otus ei edes nukahda ilman kotoisaa läppärin lämpöä ja hurinaa.
Ok, mullakun tämä tarkastus menee lääkärin lomien takia varmaan 8-9 viikkoa synnytyksestäBliss kirjoitti:^Eipä taida onnistua.