Syy suhteettomuuteesi?

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Pyry-Matias

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Naisen saanti on naurettavan helppoa, kun muistaa pitää homman yksinkertaisena.

"Iltalehden tietojen mukaan Saarela haki naisseuraa viimeksi tiistai-iltana helsinkiläisestä ravintola Teatterista.

Hän teki kierroksen ravintolan baarissa ja pysähtyi erään naiskolmikon eteen.

- Hei, mä olen Olli Saarela. Saisinko pyytää sua lounaalle? Olli kysyi seisten yhdeltä seurueen pitkätukkaiselta naiselta."

...ja eiku panemaan!!!
Bliss

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Pyry-Matias kirjoitti: - Hei, mä olen Olli Saarela. Saisinko pyytää sua lounaalle?"
Ei kai kukaan oikeasti ole niin ääliö, että lähtee tuolla perusteella :D
Pyry-Matias

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Bliss kirjoitti:
Pyry-Matias kirjoitti: - Hei, mä olen Olli Saarela. Saisinko pyytää sua lounaalle?"
Mutulla väittäisin, että aika moni kuitenkin. Et ehkä sinä tai naapurin Tiina, mutta vakka kantensa-periaatteen mukaisesti yllättävän moni.
MGandhi

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Bliss kirjoitti:
Kaikki ne, jotka:

a) saavat kiksejä voidessaan kertoa eteenpäin nussineensa 'julkkista' (tähän ryhmään kuuluu esimerkiksi noin 99% kaikista Sedun baareissa notkuvista)
b) haluavat munaa
c) luulevat Ollin olevan rikas ja näin saavansa itselleen sugar daddyn (tähän ryhmään kuuluu esimerkiksi noin 99% kaikista Sedun baareissa notkuvista)
d) antavat lähes aina, jos vain tajuaa riittävän selkeäsanaisesti pyytää
e) ovat riittävän kännissä sekoittaakseen Ollin Seduun ja uskovat mukaan lähtemällä saavansa VIP:n Sedun baareihin (tähän ryhmään kuuluu esimerkiksi noin 99% kaikista Sedun baareissa notkuvista)
Viimeksi muokannut MGandhi, 03.07.2008 13:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
elco

Viesti Kirjoittaja elco »

Bliss kirjoitti:
Vaikka kuinka yritän päästää feminiinisen puoleni irti ja "ajatella kuin nainen" niin en, vittu, mitenkään pysty käsittämään, mikä Olli Saarelassa voisi vedota kehenkään.

Toisekseen, en näin Miehenä kykene tajuamaan sen paremmin, miten kukaan voi olla niin tollo, että satsaa Tanja mikä-sen-sukunimi-nyt-juuri-nyt-sattuu-olemaankaanhan mitään muuta kuin yhden lastin.
MGandhi

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

elco kirjoitti: Toisekseen, en näin Miehenä kykene tajuamaan sen paremmin, miten kukaan voi olla niin tollo, että satsaa Tanja mikä-sen-sukunimi-nyt-juuri-nyt-sattuu-olemaankaanhan mitään muuta kuin yhden lastin.
Kyllä Tanja nyt kuitenkin sen verran herkku vielä on, että saattaisin satsata kahdetkin lastit.
Bliss

^Tanja oli kauan ennen kansanedustajan uraansa töissä samassa sivuduunissa mun kanssa, ja ei ainakaan silloin ollut mikään äly-ykkönen...
elco

MGandhi kirjoitti:
elco kirjoitti: Toisekseen, en näin Miehenä kykene tajuamaan sen paremmin, miten kukaan voi olla niin tollo, että satsaa Tanja mikä-sen-sukunimi-nyt-juuri-nyt-sattuu-olemaankaanhan mitään muuta kuin yhden lastin.
Kyllä Tanja nyt kuitenkin sen verran herkku vielä on, että saattaisin satsata kahdetkin lastit.
"Tanja Saarela-Vienonen-Karpela nähty viihtymässä kaljun playboyn kanssa sisäsaaristossa. Mies ei kommentoinut, että olemme vain ystäviä."

EDIT: En panisi. Mielestäni se on niin vitun tyhmä kana ja toisekseen se yrittää tehdä itsestään paitsi mahdollisimman epähaluttavan niin mahdollisimman epähaluttavan näköisen. Kolmanneksi, se on liian vanha.
BettyB.

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Vanha, tyhmä, kana. Ihan niinku mäkin.
elco

BettyB. kirjoitti:Vanha, tyhmä, kana. Ihan niinku mäkin.
Mutta ethän sä ole tyhmä!
sipsi
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja sipsi »

No ei tää Olli S. nyt kyl ehkä mitään kuumista hottia ole (todellakaan), mut saattaisin tietty hätätapauksessa antaakin sille..mut en mistään noista luetelluista syistä, vaan siksi että Bad Luck Love on täydellinen elokuva. 8)
Siis jos saa olla kännissä (daa!).
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Skuukkeli

Viesti Kirjoittaja Skuukkeli »

Skuukkelikin tietää, että kanat tykkäävät munista. Vanhat kanat tosin joutavat pataan heti sen jälkeen kun munansaanti ei enää kiinnosta.
BettyB.

Koot-kot-kooo!

Vaikee munia ku ei oo kukkoa tunkiolla. Hakemuksia otetaan vastaan.
sipsi
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Skuukkeli kirjoitti:Vanhat kanat tosin joutavat pataan heti sen jälkeen kun munansaanti ei enää kiinnosta.
Mut jos on vasta pieni tipu? Tai ruma ankanpoikanen?
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Bluntly
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

BettyB. kirjoitti:Hakemuksia otetaan vastaan.
Pitääkö olla erillinen CV ja markkinointikirje?

Kelpaako Dumari suosittelijaksi?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Vihtahousu

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

^ Joo kelpaa.
elco

BettyB. kirjoitti:Koot-kot-kooo!

Vaikee munia ku ei oo kukkoa tunkiolla. Hakemuksia otetaan vastaan.
Kannattaisiko mennä jonnekin muualle foorumille kysymään niitä hakemuksia? Ei siinä, että toivoisin sinun minnekään menevän, mutta kun täällä tiimi vapaat miehet koostuu lähinnä Nibasta, McJannesta, homeboystä, aarneankasta, rollosta, gattacasta ja gandhista. Sitten on tietenkin vielä SikaMika, joka on kuin Hullun Tohtori Ei:n edellisiltä kerätystä siemennesteestä pahuuden laboratoriossa kehittämä kosto jumalalle, saatanalle ja meille kaikille muille.
Viimeksi muokannut elco, 03.07.2008 14:18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Bliss

Skuukkeli kirjoitti:Vanhat kanat tosin joutavat pataan heti sen jälkeen kun munansaanti ei enää kiinnosta.
*painuu pataan ihan vapaaehtoisesti*
BrianW
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Bluntly kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:Hakemuksia otetaan vastaan.
Pitääkö olla erillinen CV ja markkinointikirje?

Kelpaako Dumari suosittelijaksi?
Kaikkea sitä näkee. Hölmöjä juttuja ja vielä hölmömpiä kysymyksiä.

Betty ja Bliss täällä kertoo ja valittaa mm laihdutus ym kuntoilutouhuistaan. Molemmat on ainakin kuvien perusteella mitä upeimpia naisia ja vielä fiksuja. Mikä ihme voi olla ongelma ?

Sitten täällä yksi kysyy, että miten pitää menetellä. Prkele hyökkää äläkä ihmettele. Sähän alat olen kuin tuo big G kai Ankka aina whinettämässä.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
BettyB.

elco kirjoitti:täällä tiimi vapaat miehet koostuu lähinnä Nibasta, McJannesta, homeboystä, aarneankasta, rollosta, gattacasta ja gandhista.
Tässä on virhe!

Älä kulta murunen ota mua niin vakavasti, jookoskookos? En minäkään ota.

Edit: Ja sama pätee Brianiin.
elco

BettyB. kirjoitti:
Älä kulta murunen ota mua niin vakavasti, jookoskookos? En minäkään ota.
Lopeta heti kullittelu, tissinainen! Minä en ota täällä vakavasti kuin itseni.
BettyB.

elco kirjoitti:Lopeta heti kullittelu, tissinainen! Minä en ota täällä vakavasti kuin itseni.
Saako puputella? Mussu? Uros? Rakas?
pikkuego
Kitinän uhri

Viesti Kirjoittaja pikkuego »

Ehkä urveloin ulkopuolisen antama selitys sille, miksei mulla oo naista ees yhdelle sormelle, oli että suurin osa pitäis mua niin hyvänä saaliina, ettei kannata ees yrittää. No, olihan se aika hellyyttävästi sanottu, mut sit piti vetää sen kieli pois mun perseestä.

Ja jos mä oikeesti tietäisin syyn, niin olisinko suhteeton?
elco

BettyB. kirjoitti:Uros?
Uros sulla on housuissas!

Hmm, tai siis... niin. Ehkä ei.
elco

pikkuego kirjoitti: Ja jos mä oikeesti tietäisin syyn, niin olisinko suhteeton?
Siis etkö sä tullut joskus johonkin miittiin jonkun aivan uskomattoman mielettömän uskomattoman misun kanssa? huiman kanssa siinä mukahymisteltiin peruskoulupoikia sisimmältämme kun ollaan, vaikka molempia noin periaatteessa korpesi syvältä.

Vai sekoitanko sut johonkin toiseen?