Syy suhteettomuuteesi?
-
- Kitisijä
Re: Syy suhteettomuuteesi?
Taitaapi olla useampi kuin yksi syy. Vastaan uudestaan taas joskus.
Jos joku erittelyä syistä kaipaa, niin toki voidaan jauhaa pari sivua.
Jos joku erittelyä syistä kaipaa, niin toki voidaan jauhaa pari sivua.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Ei ole suhdetta, miksi = kusipää luonteeltaan, pahasti tunnevammainen.
-
- Kitisijä
Yritän kovasti miettiä tätä, mutta en oikein keksi mitään vastausta. En mä kovin aktiivisesti ehkä etsi rakkautta, luotan enemmän semmoseen sattumaan. Sitäpaitsi on mul kaikki ihan hyvin ilmanki miestä..Frederik Krueger kirjoitti:
Miten tämä tosirakkauden etsintä ilmenee sinun kohdallasi? Onko sinulla deitti-ilmoitus vetämässä jossa ilmoitat haaveilevasi pullantuoksuisesta tulevaisuudesta punaisessa tuvassa Sen Tietyn kanssa?

Ei ole deitti-ilmotusta. En halua tutustua kirjottelemalla mitään tylsiä sähköposteja, ja sit nää nettideitit on aika kamalia. (Sen sijaan oon kyl menos treffeille yhen kundin kanssa keneen oon tutustunu lähinnä puhelimessa.

Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Just oli taas iltalehdessäkin kirjoittelua aiheesta 'Naisille kelpaa renttu', jossa renttu määriteltiin aika pitkälti juuri noin. Keksi parempi tekosyy!luuseri kirjoitti:Ei ole suhdetta, miksi = kusipää luonteeltaan, pahasti tunnevammainen.

-
- Kitisijä
Ja taaskaan en ymmärrä. Mikä syy on missä? Skuukkeli on hyvä ja kertoo vaan. Oonko liian luottavainen vai mitähäh?Skuukkeli kirjoitti:Skuukkeli epäilee, että syy on tässä.sipsi kirjoitti:Luotan sun kykyyn tässä diagnosoinnissa.
Skuukkelin puheita ei kannata ottaa kovin vakavasti. Skuukkelikaan ei ota.sipsi kirjoitti:Ja taaskaan en ymmärrä. Mikä syy on missä? Skuukkeli on hyvä ja kertoo vaan. Oonko liian luottavainen vai mitähäh?
Kohta on Skuukkelin päivittäinen aika käydä saamassa naapurin Penalta nyrkkiä perseeseen. Intuitio kertoi että noin kohta käy.Skuukkeli kirjoitti:Skuukkelin puheita ei kannata ottaa kovin vakavasti. Skuukkelikaan ei ota.sipsi kirjoitti:Ja taaskaan en ymmärrä. Mikä syy on missä? Skuukkeli on hyvä ja kertoo vaan. Oonko liian luottavainen vai mitähäh?
Skuukkeli lupaa harkita ehdotustasi. Skuukkeli on kuitenkin hieman epävarma siitä, asuuko Skuukkelin naapurissa yhtään Penaa.Vihtahousu kirjoitti:Kohta on Skuukkelin päivittäinen aika käydä saamassa naapurin Penalta nyrkkiä perseeseen. Intuitio kertoi että noin kohta käy.
Skuukkeli ei vielä tiedä että kieltäminen on itsepetoksista pahinta.Skuukkeli kirjoitti:Skuukkeli lupaa harkita ehdotustasi. Skuukkeli on kuitenkin hieman epävarma siitä, asuuko Skuukkelin naapurissa yhtään Penaa.Vihtahousu kirjoitti:Kohta on Skuukkelin päivittäinen aika käydä saamassa naapurin Penalta nyrkkiä perseeseen. Intuitio kertoi että noin kohta käy.
Skuukkeli ihmettelee, että mitäs Skuukkeli on kieltänyt? Skuukkeli ymmärtää oikein hyvin, että Vihtahousu on hyvin sensitiivinen henkilö, jolla on varmasti hyvä intuitio erilaisten anusaukkoon työntyvien ruumiinosien suhteen! Skuukkeli ei kuitenkaan tiedä, onko naapurissa Penaa. Saako Skuukkeli lainata Vihtahousun omaa Penaa?Vihtahousu kirjoitti:Skuukkeli ei vielä tiedä että kieltäminen on itsepetoksista pahinta.
Skuukkeli oli epävarma Penan olemassaolosta, vaikkakin Skuukkeli tietää Penasta enemmänkuin Penan äiti.Skuukkeli kirjoitti:Skuukkeli ihmettelee, että mitäs Skuukkeli on kieltänyt?Vihtahousu kirjoitti:Skuukkeli ei vielä tiedä että kieltäminen on itsepetoksista pahinta.
Vihtahousulla ei ole ketään Penaa kaverina, Vihtahousu ei tarvitse ketään.
Vihtahousu ei vielä tiedä, että kieltäminen on itsepetoksista pahinta.Vihtahousu kirjoitti:Vihtahousulla ei ole ketään Penaa kaverina, Vihtahousu ei tarvitse ketään.
Skuukkeli taitaakin olla papukaija.Skuukkeli kirjoitti:Vihtahousu ei vielä tiedä, että kieltäminen on itsepetoksista pahinta.Vihtahousu kirjoitti:Vihtahousulla ei ole ketään Penaa kaverina, Vihtahousu ei tarvitse ketään.
Vihtahousu taitaakin olla Pena.Vihtahousu kirjoitti:Skuukkeli taitaakin olla papukaija.
Toivot vaan.Skuukkeli kirjoitti:Vihtahousu taitaakin olla Pena.Vihtahousu kirjoitti:Skuukkeli taitaakin olla papukaija.
Skuukkeli tietää. Skuukkeli tietää Penasta enemmän kuin Penan äiti. Älä Pena hyvä kiellä, se on itsepetosta.Vihtahousu kirjoitti:Toivot vaan.Skuukkeli kirjoitti:Vihtahousu taitaakin olla Pena.Vihtahousu kirjoitti:Skuukkeli taitaakin olla papukaija.
-
- Kitisijä
Ei sipsukkakaan ota. No worries!Skuukkeli kirjoitti:
Skuukkelin puheita ei kannata ottaa kovin vakavasti. Skuukkelikaan ei ota.
-
- Kitisijä
"Miksi naiset rakastuvat aina pettäjärenttuihin eivätkä kiltit ja kunnolliset miehet kelpaa?"™BettyB. kirjoitti:liian kiltti mulle.
Gattacakin muistaakseni haikailee edelleen jonkun vanhan ihastuksensa perään, jonka rinnalla kukaan muu ei tunnu miltään. Sellaisten yli pitää vain päästä jos aikoo jatkaa elämäänsä onnellisena. Minäkin olen päässyt jo vaikka kuinka monesta, ja tulen vastaisuudessakin pääsemään. Harjoitus tekee mestarin.Bliss kirjoitti:Koska mulle kelpais vaan yks tietty, mutta se on yhtälö mahdoton ---> siispä ilman parisuhdetta![]()
En kato taho korviketta.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
-
- Kitisijä
Mutta onpahan sitten kerralla enemmän annettavaa toiselle. Sitä valkoista stuffia siis.Pyry-Matias kirjoitti:Kun pihtaa, jää pian ilman.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Niinku tosirakkaus odottaa? Stuffi(eli Staffordshirenbullterrieri)...eikö nämä koirajutut olleet enempi EW:n tonttia?Frederik Krueger kirjoitti:Sitä valkoista stuffia siis.
Uusiin törmääminen varmaan helpottaa edellisistä yli pääsemistä? *tahtoo löytää vapaiden samanhenkisten naisten alkulähteen*Frederik Krueger kirjoitti:Gattacakin muistaakseni haikailee edelleen jonkun vanhan ihastuksensa perään, jonka rinnalla kukaan muu ei tunnu miltään. Sellaisten yli pitää vain päästä jos aikoo jatkaa elämäänsä onnellisena. Minäkin olen päässyt jo vaikka kuinka monesta, ja tulen vastaisuudessakin pääsemään.
Kokeiltu. Ei helpota.NegaDuck kirjoitti:Uusiin törmääminen varmaan helpottaa edellisistä yli pääsemistä?Frederik Krueger kirjoitti:Gattacakin muistaakseni haikailee edelleen jonkun vanhan ihastuksensa perään, jonka rinnalla kukaan muu ei tunnu miltään. Sellaisten yli pitää vain päästä jos aikoo jatkaa elämäänsä onnellisena. Minäkin olen päässyt jo vaikka kuinka monesta, ja tulen vastaisuudessakin pääsemään.
Entä jos se uusi on kaikilla tavoilla aivan erinomaisen loistava ja parempi ja hyvempi ja kaikkee?Bliss kirjoitti:Kokeiltu. Ei helpota.
Mission Impossible.NegaDuck kirjoitti:Entä jos se uusi on kaikilla tavoilla aivan erinomaisen loistava ja parempi ja hyvempi ja kaikkee?Bliss kirjoitti:Kokeiltu. Ei helpota.