Toivoisin muuten, että vastaisitte Wimbeldonin kahteen kyselyyn miesten ja naisten voittajista tuolla harrastukset-osastossa!
Stadinarska vaanii oikeinkirjoitusta kuin SiniHAI

Olet kultainen kun kirjoitat. Ja erinomaista tajua sinulla olla diplomaattinen. Olin aika raaka sinulle ja riskeerasin , kun pyysin sinut asettumaan jommankumman kannalle koska toisena osapuolena oli kaverisi, mutta kiitos hienosta tyylistäsi. PARANEPA pian ruotuun Sairaseni! Pussaira kirjoitti:Saira ei nyt kyllä jaksa puuttua mihinkään vääryyksiinkään, saira sairastaa nyt kesäflunssaa. Saira haluaa vaan juoda inkivääriteetä hunajalla ja maata sohvalla. Tylsää... Mutta saira tukee kyllä Arskaa kirjoittamalla tähän ketjuun.
Siis lue vielä äskeinen viesti. Korjasin sitä!BettyB. kirjoitti:Sori Arskis! Saanko antaa ihan pikkiriikkisen vinkin, ihan ilmaiseksi? Jos jatkossa haluat availla viikkisketjuja, avaa ne ihan vaan viikonpäivän nimellä ja ilman erikoistehosteita, sitten niihin varmasti kirjoittelee muutkin kuin sinä ja mussukkasi. Katsos, tämä Kitinä on kuin Kirstiläisen lähiön hiekkalaatikko, jossa kaikkien kanssa ei vaan leikitä. Vaikka mielestäni erilaisuus on ihana asia, täällä kannattaa sulautua massaan.
BB from Violet Hill
MOI BEDDIS!bedlam kirjoitti:Voi perse, että oli krapula. Töistä suoraan neljältä ryypiskelemään työporukalla ja tuiterissahan piti olla sitten kellon ympäri. Onneks tänään ei tartte kännäillä. Ilmathan on pal paremmat kuin mitä luvattiin, luulin että tämän päivän voi hyvällä omallatunnolla käyttää nukkumiseen kun vettä sataa kuiteskin.
Moi, turskis. On semmoinen asia kun rasittavuus ja sä johdat sitä tilastoa varmasti kitinässä. Joo sä olet rasittavin kirjoittaja, ei siksi että suollat paljon paskaa vaan siksi koska siinä ei ole järkeä. Tosin en nyt vähään aikaan ole tutustunut tuotoksiisi koska olet 98% aikaa noressa, eniten kaikista. Mutta nyt näytit osaavan avata ketjun ilmansaatananpitkääotsikkoatälläistäeiolekauhenmukavalukeavaionko?Stadinarska kirjoitti:Asia on vain ihan sattuma, jos kaksi ihmistä sattuu olemaan silloin selvänä kun minä avaan viikonpäiväketjun eli 1108 ja Vihtahousu. He avaavat uuden ketjun vain koska minä olen sen avannut. He avaavat sen silloin, jos ei ole muita kirjoittanut.
Muistanhan jopa minäkin ajan jolloin pari muutakin vakkaria täällä kirjoitti aina tietyn värisellä tekstillä...Vihtahousu kirjoitti:ps. ei sen tartte kuitenkaan täysin 100% hajuton ja kuvainnollisessa mielessä väriton olla.
Jaa, ketäs tarkoitat?NegaDuck kirjoitti:Muistanhan jopa minäkin ajan jolloin pari muutakin vakkaria täällä kirjoitti aina tietyn värisellä tekstillä...Vihtahousu kirjoitti:ps. ei sen tartte kuitenkaan täysin 100% hajuton ja kuvainnollisessa mielessä väritön olla.
Oliko HellBell ja joku toinenkin naispuolinen...ei muista.Vihtahousu kirjoitti: Jaa, ketäs tarkoitat?
MOI VIHTIS!Vihtahousu kirjoitti:Moi, turskis. On semmoinen asia kun rasittavuus ja sä johdat sitä tilastoa varmasti kitinässä. Joo sä olet rasittavin kirjoittaja, ei siksi että suollat paljon paskaa vaan siksi koska siinä ei ole järkeä. Tosin en nyt vähään aikaan ole tutustunut tuotoksiisi koska olet 98% aikaa noressa, eniten kaikista. Mutta nyt näytit osaavan avata ketjun ilmansaatananpitkääotsikkoatälläistäeiolekauhenmukavalukeavaionko?Stadinarska kirjoitti:Asia on vain ihan sattuma, jos kaksi ihmistä sattuu olemaan silloin selvänä kun minä avaan viikonpäiväketjun eli 1108 ja Vihtahousu. He avaavat uuden ketjun vain koska minä olen sen avannut. He avaavat sen silloin, jos ei ole muita kirjoittanut.
Sama koskee sitä värien käyttöä, liika on liikaa.
Toki kaikki täällä kirjoittaa itsekkäästä syystä, mutta pitää ajatella vähän muitakin. Joo ja nyt voit sanoa etten mä ajatellut sua, koska "kiusasin" sua. Guess wat? Pinna paloi jo aikaa sitten, se ei ole kiusaamista vaan vittuuntumista ja sen osoittamista. Ei täällä ei ole mitään kiusaus-salaliittoa niinkuin BB tuossa ylhäällä vihjailee ja sinäkin siitä puhut. Toki joillekin helpoille maaleille vittuillaan enemmän, mutta mielestäni täällä ei mitään noitavainoa harrasteta. Toki en tiedä kaikkea, puhun vaan mitä itse olen huomannut.
Avasit kivasti (=otsikko&pohjustus) maanantai-ketjun, jos jatkat tuolla linjalla, niin saatan ottaa sut joku päivä norestakin pois![]()
ps. ei sen tartte kuitenkaan täysin 100% hajuton ja kuvainnollisessa mielessä väriton olla.