Bliss kirjoitti:Joo. Mä laitan sulle txt-viestiä kun tiedän ihmisten ilmoille saapumisen ajankohdasta lähemmin.
(tuliks se hiton yv perille ollenkaan?)
Myynnissä Solis Iso-Ion Comfort Plus -ilmansuodatin. Poistaa pölyjä ilmasta ja ionisoi. Pieni ja hiljainen, kuin köyhän miehen Elixair. Sveitsiläistä laatua! OstaOstaOsta! Tämän laitteenhan ideana oli että käyttäjät tilaisivat niitä myyvästä firmasta vaihtosuodattimia törkeään ylihintaan. Vaan eipä tarvitse, rautakaupassa myytävä HEPA-elektreettisuodatinkangas toimii täysin hyvin sopivankokoiseksi leikattuna.
Olen kokeillut sitä useita kertoja, mutta en käyttänyt. Se näyttää teltalta päälläni, ehkä se näyttää paremmalta jonkun toisen päällä. Saa omaksi postimaksun hinnalla tai jos asut pk-seudulla, niin treffit voidaan myös järkätä jossain vaiheessa. Laita YV, jos kiinnostaa.
Sitten olis vielä kengät kokoa 37, korkkarit (noin 10 cm) paksulla korokepohjalla (korko on siro ja kaunis). Kuva tulee, kun jaksan ottaa eli yritän laittaa huomiseksi.
EDIT: Siis se korokepohja ei ole 10cm vaan se korko. Mutta laitan kuvan sitten.
-syöttötuoli anoppilaan
-(pinnasänkykin ois kiva anopin luo saada, ettei pentu pyöri heti lattialle...).
-äitiyspakkauksen (-07 tai -08) kestovaippasetti
-harsoja, saa olla vaikka kuinka käytettyjä, kunhan ei reikiä olis...
Myydään kaksostenrattaitten alta toimivat, hyväkuntoiset ORA:n yhdistelmävaunut pehmeellä kopalla varustettu. Erikseen saatavana myös kova koppa, joka varmasti eri valmistajan tekemä...
Viimeksi muokannut mustaenkeli, 03.08.2008 22:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Eikö vieläkään käy kaupaksi Meat Loafin lippu minulle nakuna viisi minuuttia näyttäytyvälle Kitinämisulle? Itse käyttäytyisin asiallisesti, en koskisi ilman lupaa, pitäisin vaatteet päällä ja runkkaisin vasta kotona!
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Gat kirjoitti:Eikö vieläkään käy kaupaksi Meat Loafin lippu minulle nakuna viisi minuuttia näyttäytyvälle Kitinämisulle? Itse käyttäytyisin asiallisesti, en koskisi ilman lupaa, pitäisin vaatteet päällä ja runkkaisin vasta kotona!