Bongaa "Kityläinen" !
-
- Kitisijä
Re: Bongaa "Kityläinen" !
Ja kaks sieltä aidan sisäpuolelta!
Toinen oli vähän parempi pelaan kuin toinen.

Prepare for the worstest.
Joo, näin pääsi käymään. Näin ensimmäistä kertaa eläissäni myös Mrs. Numban.1108 kirjoitti:Sikamika pongattu.
*reps*Vaola kirjoitti:Ai niin, mäkin bongasin SikaMikan viime viikonloppuna! Ja ilmeisesti hänen 4. parhaan pihtahousunsa..?
Juujaajoo, lisäksi bongattu Tolonen hienoimmassa nahkatakissa mitä Tallinnasta pikkurahalla saa.
Ja Sipsin näin baarissa.
-
- Kitisijä
Mäkin näin SikaMikan baarissa, tosin saattaa olla että ite pyysin sen paikalle.
Lisäksi mun pitäis olla lomalla, joten sipsukka pliis mene nukkumaan. (Ninni, soita jos haluut lähtee bisselle, oon aina valmiina.

Lisäksi mun pitäis olla lomalla, joten sipsukka pliis mene nukkumaan. (Ninni, soita jos haluut lähtee bisselle, oon aina valmiina.

Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
-
- Kitisijä
Nyt pohdin tässä että missäs sää olet kun olet koneelle päässyt etkä ole töissä?sipsi kirjoitti:Mäkin näin SikaMikan baarissa, tosin saattaa olla että ite pyysin sen paikalle.![]()

The great club outshines the individual, always and forever.
Kultarakas, ukko on koko viikon ja viikonlopun ja viäl ensviikolki ylitöissä, mie en pääse mihinkään! Kiva olis kyl nähä taas pitkäst aikaa, samoin Elppaa ja pientä, vaikka tiistaina Itiksessä kahvin merkeissä muksuloitten kanssa? *vapaapäivä winkwink*sipsi kirjoitti:Ninni, soita jos haluut lähtee bisselle, oon aina valmiina.
Sipsi on kyllä ensimmäinen, jolle soitan jos pääsen karkaamaan ihan oluselle.
Ja samaa ihmettelin ku Elppa. Jos ei koneelle pääse ni kummasti ainaki Facebookissa käytiin vonkaamassa ;D
-
- Kitisijä
Oikeestaan mä bongasin sut kun kattelen kato kauniiden naisten perään. Tai no, muualleekin kun perään tietty mut junou.BettyB. kirjoitti:Lilo bongattu tänään Kampin ostoshelvetissä.

Nice shoes.
![Iso Hymy :]](./images/smilies/icon_hymy.gif)
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Kadotin niistä jo toisen. Älä kysy mitenLilo kirjoitti:Nice shoes.

-
- Kitisijä
Toi vähän niinQ kerjää kysymään.......BettyB. kirjoitti:
Kadotin niistä jo toisen. Älä kysy miten
-
- Kitinän uhri
http://linux.fi/index.php/LILO
Lilo on siis pelkkä tietokoneohjelma ja minä kun luulin ihan muuta ja te hölmöt vielä puhutte sille..??Lilo (lyhenne sanoista Linux Loader) on käynnistyslatain. Sen asetustiedosto on /etc/lilo.conf. Tämän tiedoston muokkaamisen jälkeen on aina ajettava /sbin/lilo. Liloa pidetään nykyään hieman vanhentuneena, ja grub on sen pitkälti korvannut.
-
- Kitisijä
Hmph. Pelkkä ohjelma eli ei, tää oli kyllä loukkaavaa.Jyrki73 kirjoitti:Liloa pidetään nykyään hieman vanhentuneena
En edes muista koska olisin viimeksi palstanypyttäjään törmännyt. Ne on hienoja hetkiä, ne.
Sä olet tamperelainen ja sä olet poliisi. Ihanko tosissaan väität ettet numbaan ole törmänny?Pyry-Matias kirjoitti:En edes muista koska olisin viimeksi palstanypyttäjään törmännyt. Ne on hienoja hetkiä, ne.
Nöösipoikahan tuo.ninnithequeen kirjoitti:Ihanko tosissaan väität ettet numbaan ole törmänny?
-
- Kitisijä
Näin pikkuegon pari vuotta sitten asematunnelissa.
Ai sekin on jenginuori-Superior- kirjoitti:Näin pikkuegon pari vuotta sitten asematunnelissa.

-
- Kitisijä
X
Viimeksi muokannut -Superior-, 18.05.2023 21:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- Kitisijä
Grub kieltämättä kuulostaakin paremmalta.Lilo kirjoitti:Hmph. Pelkkä ohjelma eli ei, tää oli kyllä loukkaavaa.Jyrki73 kirjoitti:Liloa pidetään nykyään hieman vanhentuneena
Nyt penikseni on fantastinen!
-
- Kitinän uhri
Hämmästyttävän nopeeta reagointia-Superior- kirjoitti:Näin pikkuegon pari vuotta sitten asematunnelissa.

-
- Kitinän uhri
Clay kirjoitti:Grub kieltämättä kuulostaakin paremmalta.Lilo kirjoitti:Hmph. Pelkkä ohjelma eli ei, tää oli kyllä loukkaavaa.Jyrki73 kirjoitti:
pelkkä hätävara.grub on sen pitkälti korvannut. Se on kuitenkin varsin toimiva vaihtoehto asennuksissa, joissa grub ei toimi.
-
- Kitisijä
Betty B ja pikkunilk...pikkuego..
Olisin muuten kävellyt ohi, mutta kun Betty B. on niin häikäisevän ja säteilevän kauniissa kunnossa ettei edes ruma mies sen vieressä pysty pimentämään sitä hehkua.
Olisin muuten kävellyt ohi, mutta kun Betty B. on niin häikäisevän ja säteilevän kauniissa kunnossa ettei edes ruma mies sen vieressä pysty pimentämään sitä hehkua.