Ketkut sotkitte mun ketjun. *pyllyhymiö*
Re: Ketkut sotkitte mun ketjun. *pyllyhymiö*
Taas on helvetti irti Kityssä. Alkaa Ranskan mellakoinnit olla pientä taas tämän riehumisen rinnalla.
No viihdettä kansalle, paitsi tietysti niille joita täällä riepotellaan. Luvatkaa sitten edes, että jatkatte tätä vääntöä livenä, ettekä tyydy hymistelemään. Varsinkin Manalalta odotan suurta panostusta fiestan vittuiluilmapiirin ylläpitäjänä. PuzzNuzz!
No viihdettä kansalle, paitsi tietysti niille joita täällä riepotellaan. Luvatkaa sitten edes, että jatkatte tätä vääntöä livenä, ettekä tyydy hymistelemään. Varsinkin Manalalta odotan suurta panostusta fiestan vittuiluilmapiirin ylläpitäjänä. PuzzNuzz!
KGrilli kirjoitti: voi kun tietäisit..
Sähän kerroit.
Lutka kirjoitti: mä olen entisen superhuippuhovimestarin lapsenlapsi ja oppinut yhtäsuntoista ravintoloiden ja tarjoilijoiden duunista mummoltani. .
Nimenomaan uikutat. Rutiset ja valitat kaikesta, kun mikään ei käy. Olisit vittu sekaantumatta koko asiaan, kun itse et saanut aikaiseksi mitään.uikutan???? sanon, että kannattaisi katsoa mitä maksaa kasasta luita ja jänteitä. tasan yksi posti. jeesus sunkin kanssasi.
Antaa porukan jähistä (itäsuomalainen murresana, tarkoittaa "nahistella"). Näitä on hauska lukea. Jos sama meininki jatkuu miitissä, niin mennään me joviaalimmat baaritiskille, poltellaan sikarit ja heitellään välillä provosoivia kommentteja sekaanMGandhi kirjoitti:Taas on helvetti irti Kityssä. Alkaa Ranskan mellakoinnit olla pientä taas tämän riehumisen rinnalla.

Höpsis. Eipäs poistuta rintamalta. Sinut on myös leimattu "perseennuolijoiden" pataljoonaan.killkill kirjoitti:mennään me joviaalimmat baaritiskille, poltellaan sikarit
AH! My kinda man (said in a strict 130% way).killkill kirjoitti:Antaa porukan jähistä (itäsuomalainen murresana, tarkoittaa "nahistella"). Näitä on hauska lukea. Jos sama meininki jatkuu miitissä, niin mennään me joviaalimmat baaritiskille, poltellaan sikarit ja heitellään välillä provosoivia kommentteja sekaanMGandhi kirjoitti:Taas on helvetti irti Kityssä. Alkaa Ranskan mellakoinnit olla pientä taas tämän riehumisen rinnalla.
Täytyypä alkaakkin etsiä päätaistelupukareiden postauksista päättömyyksiä, epäjohdonmukaisuuksia, itsensä pussiin puhumisia ja muita mahdollisia lausuntoja, joita voidaan sitten käyttää hyväksemme provoillessamme vieraisiin pöytiin.
Viikonloppuna tulleiden useiden peruutusten jälkeen, viimeisin osallistujalista:
1. AarneAnkka
2. Angita
3. annepa
4. Aydemir
5. Bluntly
6. brona
7. Camilla
8. Chap
9. DeliriumTremens
10. Dumari
11. Enthu
12. Faghag
13. Gina
14. gullible
15. Hebuli
16. HoundDog
17. Jyrki73
18. kaakki
19. killkill
20. KisSandra
21. Lil_o
22. Lolita
23. marialina
24. millivanilli
25. M-ojo
26. Nexie
27. Niba
28. Nimitz
29. ninnithequeen
30. nokkaelain
31. Patz
32. pertzi
33. Runkkis
34. Safi
35. santtu
36. SingleMalt
37. slam
38. Turbohaltija
39. Vaola
40. huima
Hankitaanko jostain lisää osallistujia vai perutaanko?
1. AarneAnkka
2. Angita
3. annepa
4. Aydemir
5. Bluntly
6. brona
7. Camilla
8. Chap
9. DeliriumTremens
10. Dumari
11. Enthu
12. Faghag
13. Gina
14. gullible
15. Hebuli
16. HoundDog
17. Jyrki73
18. kaakki
19. killkill
20. KisSandra
21. Lil_o
22. Lolita
23. marialina
24. millivanilli
25. M-ojo
26. Nexie
27. Niba
28. Nimitz
29. ninnithequeen
30. nokkaelain
31. Patz
32. pertzi
33. Runkkis
34. Safi
35. santtu
36. SingleMalt
37. slam
38. Turbohaltija
39. Vaola
40. huima

Viimeksi muokannut Patz, 07.11.2005 11:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
onko mun MUMMO mun ÄITI?SingleMalt kirjoitti:KGrilli kirjoitti: voi kun tietäisit..
Sähän kerroit.
Lutka kirjoitti: mä olen entisen superhuippuhovimestarin lapsenlapsi ja oppinut yhtäsuntoista ravintoloiden ja tarjoilijoiden duunista mummoltani. .Nimenomaan uikutat. Rutiset ja valitat kaikesta, kun mikään ei käy. Olisit vittu sekaantumatta koko asiaan, kun itse et saanut aikaiseksi mitään.uikutan???? sanon, että kannattaisi katsoa mitä maksaa kasasta luita ja jänteitä. tasan yksi posti. jeesus sunkin kanssasi.
Kuulunko pääteppelupukareihin? Kuulunhan? Jooko pliis?MGandhi kirjoitti:Täytyypä alkaakkin etsiä päätaistelupukareiden postauksista päättömyyksiä, epäjohdonmukaisuuksia, itsensä pussiin puhumisia ja muita mahdollisia lausuntoja, joita voidaan sitten käyttää hyväksemme provoillessamme vieraisiin pöytiin.
Voin laittaa koosteena omani.
Se ei ole oleellista.KGrilli kirjoitti:onko mun MUMMO mun ÄITI?
Patz kirjoitti:Viikonloppuna tulleiden useiden peruutusten jälkeen, viimeisin osallistujalista:
1. AarneAnkka
2. Angita
3. annepa
4. Aydemir
5. Bluntly
6. brona
7. Camilla
8. Chap
9. DeliriumTremens
10. Dumari
11. Enthu
12. Faghag
13. Gina
14. gullible
15. Hebuli
16. HoundDog
17. Jyrki73
18. kaakki
19. killkill
20. KisSandra
21. Lil_o
22. Lolita
23. marialina
24. millivanilli
25. M-ojo
26. Nexie
27. Niba
28. Nimitz
29. ninnithequeen
30. nokkaelain
31. Patz
32. pertzi
33. Runkkis
34. Safi
35. santtu
36. SingleMalt
37. slam
38. Turbohaltija
39. Vaola
jaahans, että manala ei ole itse osallistujien joukossa

onhan. se on aika oleellista onko mun mummo mun äitiSingleMalt kirjoitti:Se ei ole oleellista.KGrilli kirjoitti:onko mun MUMMO mun ÄITI?

emmä jaksa enää, posket on ihan kipeet tästä nauramisesta tältä aamulta. huh.

Viimeksi muokannut KGrilli, 07.11.2005 9:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Paljonkos niitä osallistujia pitikään olla, että homma onnistusi?Patz kirjoitti:
On se siinä mielellässä oleellista, että tietosi huipulta ovat vieläkin vanhempia, kuin jos ne olisivat olleet mutsiltasi.KGrilli kirjoitti:onhan.
Menut on min. 40 henkilölle.SingleMalt kirjoitti: Paljonkos niitä osallistujia pitikään olla, että homma onnistusi?
Ihan sen kummemmin sekaantumatta hajatelma täältä baaritiskiltä:
- jos ruokailijamäärän täyttämisessä on vaikeuksia, mitä jos unohdetaan ruokailu tyystin? Juopottelijoita on varmasti vähintäänkin riittävästi. Tosin 1 kk varoitusajalla paikan löytäminen voi olla koko lailla mahdotonta..
- jos ruokailijamäärän täyttämisessä on vaikeuksia, mitä jos unohdetaan ruokailu tyystin? Juopottelijoita on varmasti vähintäänkin riittävästi. Tosin 1 kk varoitusajalla paikan löytäminen voi olla koko lailla mahdotonta..
Yksi henkilö uupuu? Pitäiskö huhuilla paikalle kavereita? Mullakin on yksi kamu joka ehkä haluaisi tulla, ja hän on ollut ainakin yhdessä Kitymiitissäkin mukana, vaikka Kityyn ei olekaan rekisteröitynyt.Patz kirjoitti:Menut on min. 40 henkilölle.

Sopii mulle. Olenhan tömera tyttö (kuten ketjussa on jo moneen kertaan todettu) ja osaan ruokkia itseni omatoimisesti ilman suurempaa haaremiakin. Peilikin sen jo kertoo.killkill kirjoitti:unohdetaan ruokailu tyystin?
älä puhu kun et tiedäSingleMalt kirjoitti:On se siinä mielellässä oleellista, että tietosi huipulta ovat vieläkin vanhempia, kuin jos ne olisivat olleet mutsiltasi.KGrilli kirjoitti:onhan.

Pyllistä, mä nuolaisen.killkill kirjoitti: - jos ruokailijamäärän täyttämisessä on vaikeuksia, mitä jos unohdetaan ruokailu tyystin? .
Päästetään Patz paineesta ja mennään syömään pienillä porukoilla sinne minne huvittaa, niiden ihmisten kanssa kuin haluaa.
Valitaan sittten sama juottola jostain loppuillaksi.
Voi, olla että lista putoaa vielä puoleen, ja en mie sinne yksin tule, kun en edes tiedä misä mesta on? 

Varaan HETI pieneen porukkaani kaikki palstan alfaurokset.SingleMalt kirjoitti: Päästetään Patz paineesta ja mennään syömään pienillä porukoilla sinne minne huvittaa, niiden ihmisten kanssa kuin haluaa.
Pitääkö luetella vai tajuatteko ilmankin?
KGrilli kirjoitti:niin ne ovat huipulta.
Tosi huipulta on, kun suomen huonoin ketjuravintola saa arvostusta. Luulisi alan ammattilaisen arvostavan oikeita ravintoloita hieman enemmän, kuin valmisruokasyöttölöitä.
Jumaleisson, täällähän on nykyään taas hurja meininki. Pitäisköhän karata ko. päivänä roskapussinvientireissulta paaritiskille seuraamaan räminää ja räiskettä.
SingleMalt kirjoitti:KGrilli kirjoitti:niin ne ovat huipulta.
Tosi huipulta on, kun suomen huonoin ketjuravintola saa arvostusta. Luulisi alan ammattilaisen arvostavan oikeita ravintoloita hieman enemmän, kuin valmisruokasyöttölöitä.
en puhunut ruoasta vaan ravintoloiden ja tarjoilijoiden duunista.
ja tuossa kyseisessä rossossa olen tosiaankin aina saanut erittäin ystävällistä ja osaavaa palvelua.
Juu tervetuloa sinne baaritiskille mun ja KK:n seuraan vaan heittämään vettä kiukaalle.Tsaari kirjoitti:Jumaleisson, täällähän on nykyään taas hurja meininki. Pitäisköhän karata ko. päivänä roskapussinvientireissulta paaritiskille seuraamaan räminää ja räiskettä.