Ketkut sotkitte mun ketjun. *pyllyhymiö*

Info tulevista miiteistä
slam

Re: Ketkut sotkitte mun ketjun. *pyllyhymiö*

Viesti Kirjoittaja slam »

SingleMalt kirjoitti:
KGrilli kirjoitti:niin ne ovat huipulta.

Tosi huipulta on, kun suomen huonoin ketjuravintola saa arvostusta. Luulisi alan ammattilaisen arvostavan oikeita ravintoloita hieman enemmän, kuin valmisruokasyöttölöitä.
singlemalt on ravintoketjun huipulta, nussija kolmannessa sukupolvessa :lol:

naur* omaa hauskaa*
slam

KGrilli kirjoitti: ja tuossa kyseisessä rossossa olen tosiaankin aina saanut erittäin ystävällistä ja osaavaa palvelua.
Lähin K-ketjun kauppa olisi halvin vaihtoehto. Saarioisten pitzat ja pussikaljat ja mennään hesan puistikkoihin istumaan patsaiden jalustoille.
killkill

Viesti Kirjoittaja killkill »

SingleMalt kirjoitti:... yrittää hävyttömästi sotkea minua kaksiKielisiin suunnitelmiinsa...
Josko järjestelytoimikunta odottaisi pari päivää? Jos näyttää siltä että ruokailijoita ei saada tarpeeksi, cancellia ruokailulle ja siirrytään plan B:hen joka on "kukin syö mitä syö mutta juodaan jossain yhdessä"
KGrilli

Viesti Kirjoittaja KGrilli »

slam kirjoitti:
KGrilli kirjoitti: ja tuossa kyseisessä rossossa olen tosiaankin aina saanut erittäin ystävällistä ja osaavaa palvelua.
Lähin K-ketjun kauppa olisi halvin vaihtoehto. Saarioisten pitzat ja pussikaljat ja mennään hesan puistikkoihin istumaan patsaiden jalustoille.
joo, mä olen juntti ja arvostan tavallista kivaa. jos olis kesä niin voitais toi tehdäkin. nyt on vähän märkä maa, mutta muuten hyvä idea.
killkill

Tsaari kirjoitti:Jumaleisson, täällähän on nykyään taas hurja meininki. Pitäisköhän karata ko. päivänä roskapussinvientireissulta paaritiskille seuraamaan räminää ja räiskettä.
Hahaa, partajepettikin!
Koeta toki tulla paikalle, ettei tämä dynaaminen teiniosasto vallan eläkeläisten oikeuksia polje :D
KGrilli

killkill kirjoitti:
Tsaari kirjoitti:Jumaleisson, täällähän on nykyään taas hurja meininki. Pitäisköhän karata ko. päivänä roskapussinvientireissulta paaritiskille seuraamaan räminää ja räiskettä.
Hahaa, partajepettikin!
Koeta toki tulla paikalle, ettei tämä dynaaminen teiniosasto vallan eläkeläisten oikeuksia polje :D
älä nyt viitsi, sähän olet mies parhaassa iässä. kyllä tosimies aina espoolaiset teinixit voittaa. ja tiedäthän sä mitä me naiset ajatellaan kun puhut sikareista? monica.
killkill

KGrilli kirjoitti:älä nyt viitsi...
No en ollut ihan täysin kamalan vakavissani..
slam

KGrilli kirjoitti:
joo, mä olen juntti ja arvostan tavallista kivaa. jos olis kesä niin voitais toi tehdäkin. nyt on vähän märkä maa, mutta muuten hyvä idea.
Kaljanjuonti pitää olla todellinen kidutus meille kaikille. Ei piä päästä liian helposti istumalla sisällä puhumalla mukavia hyvissä olosuhteissa.

Rajuun lumimyräkkään mennään testaan kenellä pysyy maltti ja kuka jatkaa äijänä istumista ulkosalla leppein mielin ilman vittuilun sanaa. :lol:
MGandhi

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

KGrilli kirjoitti:ja tiedäthän sä mitä me naiset ajatellaan kun puhut sikareista? monica.
Jahas. Jos tämä on yleinen konsensus naisten keskuudessa, niin taidankin poiketa tupikkiliikkeen kautta ja poistella muutaman Cohiban.

*kuvittelee baarin hiljentyvän ja valaistuksen himmenevän trumpetin soidessa taustalla MGandhin silhuetin ilmestyessä oviaukkoon sankan sikarisavun ympäröimänä*
slam

killkill kirjoitti:
tulen vittuilemaan sinulle koko illan XD :lol: Aamulla aloitan ja illalla lopetan... vähäx ku perusmuija parisuhteessa ;)
KGrilli

killkill kirjoitti:
emmääkää
KGrilli

MGandhi kirjoitti:
KGrilli kirjoitti:ja tiedäthän sä mitä me naiset ajatellaan kun puhut sikareista? monica.
Jahas. Jos tämä on yleinen konsensus naisten keskuudessa, niin taidankin poiketa tupikkiliikkeen kautta ja poistella muutaman Cohiban.

*kuvittelee baarin hiljentyvän ja valaistuksen himmenevän trumpetin soidessa taustalla MGandhin silhuetin ilmestyessä oviaukkoon sankan sikarisavun ympäröimänä*

hehehehe.... madallatko äänen silleen toooooosi makeasti ja kilisyttelet kellonvitjoja taskussa? ja puhuttelet naisia vain sanoilla "honey" ja "sweetheart" ja "dear". uuh.
slam

MGandhi kirjoitti:
Neitsyet heittelevät mattoja allesi ja patzyn tissit väännetään tiskiin eteesi ;)
MGandhi

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

KGrilli kirjoitti: hehehehe.... madallatko äänen silleen toooooosi makeasti ja kilisyttelet kellonvitjoja taskussa? ja puhuttelet naisia vain sanoilla "honey" ja "sweetheart" ja "dear". uuh.
Jotain tällaista kaavailin, dear. Liituraitapuku vois ehkä kruunata tän... Noh, voi olla että tulen sittenkin farkuissa.
KGrilli

MGandhi kirjoitti:
KGrilli kirjoitti: hehehehe.... madallatko äänen silleen toooooosi makeasti ja kilisyttelet kellonvitjoja taskussa? ja puhuttelet naisia vain sanoilla "honey" ja "sweetheart" ja "dear". uuh.
Jotain tällaista kaavailin, dear. Liituraitapuku vois ehkä kruunata tän... Noh, voi olla että tulen sittenkin farkuissa.

liituraitapuku ja sellaset musta-valkoiset golf-kengiltä näyttävät vetimet jalkaan (en tiedä onko niillä joku nimi, paitsi "mafiakengät"). ja hattu tietysti, jonka herrasmies toki riisuu cantinan savuisissa sisätiloissa.

aah, mä olen nyt kade että en pääse katsomaan!
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

KGrilli kirjoitti:aah, mä olen nyt kade että en pääse katsomaan!
Oletkohan sä jo tarpeeksi mainostanut että et tule paikalle?
Niba
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Niba »

Tästä meinasi tulla jotain erityistä?

Mitään ei peruta.

Näitä juttuja tuntuu olevan liian helppoa manipuloida!
Pyyhin Netikettiin..
Hebuli

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

killkill kirjoitti:Antaa porukan jähistä (itäsuomalainen murresana, tarkoittaa "nahistella"). Näitä on hauska lukea. Jos sama meininki jatkuu miitissä, niin mennään me joviaalimmat baaritiskille, poltellaan sikarit ja heitellään välillä provosoivia kommentteja sekaan :D
Kokemusten mukaan ei jatku. Pahinta mitä näistä yleensä voi seurata on että jotkut henkilöt hengailevat eri seurueissa ja välttelevät toisiaan, mikä on ihan normaalia pikkujouluissa, jopa ilman tällaisia alkulämmittelyjä. Eikä aina edes sitäkään, vaan palstan 'pahimmat vihamiehet' juttelevat keskenään niitä näitä.

Jos kitymiiteissä on esiintynyt mitään nokkapokkaa (mikä kokemukseni mukaan on suht epätavallista, olen itse ollut todistamassa jossain tupareissa yhtä kilahtamista ja puremistapausta :shock:, meinasin minäkin sivullisena saada naisen hellästä nyrkistä), kyseessä ei ole tuntunut olevan vanhat jännitteet, vaan kyllä siellä on keksitty ihan uusia riidanaiheita jonkun ajattelemattoman tokaisun tai muun takia. Alkoholilla on ollut ilmeisesti aina osuutta asiaan.

Eiköhän näistä ihan mielenkiintoiset pippalot tule.
Geetzu

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

slam kirjoitti:tulen vittuilemaan sinulle koko illan XD :lol: Aamulla aloitan ja illalla lopetan... vähäx ku perusmuija parisuhteessa ;)
Mitä sinä siitä tiedät... ;)
Hebuli

Öh eiku joo.
Hebuli

Patz kirjoitti:
Hankitaanko jostain lisää osallistujia vai perutaanko?
Osallistujamäärä jäi ilmeisesti toleranssien ulkopuolelle?

Seuraan enemmistön mielipidettä, tulen vaikka hampaat irvessä ja sormet verillä syömään jos ruokailu järjestetään. Jos ei, niin sitten ei. Kiitoksia patzille kuitenkin vaivannäöstä.

En tiedä menikö takaraja jo umpeen osallistujamäärän muuttamiseksi ravintolaan, mutta jos ei ja satut tätä ennen eksymään mihinkään kitymiittiin, ilmoita että syömään haluavat tulevat paikalle ja antavat ruokarahan sulle käteen. Se on sitten osallistujamäärä joka tulee paikalle, piste. Jos joku ei pääse paikalle tuomaan sulle rahoja, laittakoon jonkun toisen asialle tai se on voi voi.

Okei, menee monimutkaiseksi. Pidetään nyyttärit.
safi

Viesti Kirjoittaja safi »

Äh minäkään en jaksa riidellä enää...turhasta jutusta.
Mitään suurta ohjelmanumeroa miitissä on turha odottaa. Siellä, kun pahin riitapukari piiloutuu kuitenkin nurkkaan ja on hiiren hiljaa.

Toivoisin kuitenkin, että ruokailua ei peruttaisi. Olisihan se mukava lisä pelkän viinan kittaamisen sijaan, jota voi tehdä kotonakin.
Ei kai yhden ruokailijan löytyminen näinkin isosta porukasta luulisi olevan kovin hankalaa.
Patz

Viesti Kirjoittaja Patz »

safi kirjoitti:Ei kai yhden ruokailijan löytyminen näinkin isosta porukasta luulisi olevan kovin hankalaa.
Nyt sinulla on tilaisuutesi antaa viisisenttisesi näihin kekkereihin, ja hankkia se yksi ruokailija. Vähintään.
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ei peruta mitään, jookos. Mie otan vaikka ukkoni mukaan ni sitten meitä on se 40.
Niba
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Niba »

Oulusta, Salosta, Turusta, Tampereelta, muualta? On tulossa porukkaa näihin pippaloihin, satojen kilometrien takaa, nyt eivät saa vaikuttaa mitkään Pks-antipatiat tähän juttuun! Se ei kerta kaikkiaan ole kohteliasta kyseisiä henkilöitä kohtaa, ainoastaan tyhmää ja ajattelematonta.
Pyyhin Netikettiin..