Ketkut sotkitte mun ketjun. *pyllyhymiö*
Re: Ketkut sotkitte mun ketjun. *pyllyhymiö*
Ovatko kaikki jo ilmottautuneet valmiita maksamaan osuutensa ruokailusta peruutuksen sattuessa?
Onhan tämä nyt järjetöntä. Ei peruta mitään, jookosta? Todella tyhmää, että yksi vaivautuu järjestämään ruokailua tällaiselle lössille ja sitten aletaankiin soutaa ja huovata. Eli jos lista näyttää jäävän vajaaksi, raahatkaa niitä kavereitanne vaikka mukaan! Minäkin voin yrittää värvätä jonkun jos tarvis on.
Tämä ketju rupeaa muistuttamaan henkilöstöpalaverin irvikuvaa. Sinänsä hyväätarkoittavat "tarttis tehdä jotain" -huutelut ovat täysin hyödyttömiä ongelman ratkaisun kannalta.
Olen.Patz kirjoitti:Ovatko kaikki jo ilmottautuneet valmiita maksamaan osuutensa ruokailusta peruutuksen sattuessa?
(jää odottamaan 39 muuta samansisältöistä viestiä. Olenpas tyhmä kun en tajunnut lähettää vain yksityisviestillä)
Eikö tätä voisi tehdä niin päin, että ne jotka ovat ilmoittautuneet maksavat ruokansa joka tapauksessa, jolleivät peruuta määräaikaan mennessä? Edelleen, kai se pöytävaraus säilyy, vaikkei seisovaa pöytää saataisikaan?Patz kirjoitti:Ovatko kaikki jo ilmottautuneet valmiita maksamaan osuutensa ruokailusta peruutuksen sattuessa?
Sinänsä tämä ketju on kyllä ollut viihteelisintä luettavaa aikoihin. Ritari Valkoinen puolustaa mielipahan aiheuttamista aiheuttamalla mielipahaa. Erityisnaurut tulivat kanssakeskustelijan syyttämisestä henkilökohtaisuuksista! Kyllä joku kakku naamaan-palkinto pitäisi manalalle miitissä pistää - siinämäärin Tohtori Jekyll ja Herra Hyde kaveri on.
Odottelen innolla lisää dramaattisia kieltäytymisiä, peruutuksia ja kelkankääntöjä.
Jep, ja maksamatta jättäviä voitaisiin vetää joukolla turpaan jos nähdään kadulla, tai vaihtoehtoisesti laittaa sille adminien puolelta joku ilkeä kity-titteli. Ehdotuksia tittelille?gullible kirjoitti:Eikö tätä voisi tehdä niin päin, että ne jotka ovat ilmoittautuneet maksavat ruokansa joka tapauksessa, jolleivät peruuta määräaikaan mennessä?
Tämä oli sitten sitä maankuulua sarkasmia. Tämä tiedoksi niille cosmo-soluille jotka olivat jo soittelemassa poliisille kuinka kityssä yllytetään väkivaltaan ja nimitellään toisia.
Kyl mää ainaski. Pitäisikö perustaa uusi ketju jossa käytettäisiin tuota uutta uljasta ilmoittautumissysteemiä? (vai maksaako vaivaa?)Patz kirjoitti:Ovatko kaikki jo ilmottautuneet valmiita maksamaan osuutensa ruokailusta peruutuksen sattuessa?
Kityfarssi osa 1150 ... hmm paljonko peruutuksen sattuessa hinta on per nuppi,jos ei ihan järkyn kallista voin maksaa osuuteni.
Viimeksi muokannut Enthu, 07.11.2005 11:49. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ei tämä nyt näin vaikeaa ole.Patz kirjoitti:Ovatko kaikki jo ilmottautuneet valmiita maksamaan osuutensa ruokailusta peruutuksen sattuessa?
Tulen syömään niin ei tartte liian monimutkaisia miettiä ja peruutella.
Josko lopetettais tää tappelu jo vihdoin?
Mie tulen, maksan ihan salettiin. Erään perkeleen takia tämä nyt uhkaa mennä puihin, herranjee. Patzille edelleen jaksuja ja
Käytöstä, hyvät kanssakityilijät. Mehän mennään ja käyttäydytään sitten. Ei kukaan provoamalla kaada meidän pikkujouluja, eihän?
Mie tulen, maksan ihan salettiin. Erään perkeleen takia tämä nyt uhkaa mennä puihin, herranjee. Patzille edelleen jaksuja ja

Käytöstä, hyvät kanssakityilijät. Mehän mennään ja käyttäydytään sitten. Ei kukaan provoamalla kaada meidän pikkujouluja, eihän?
Ei enää mitään ehtolauseita.Enthu kirjoitti:Kityfarssi osa 1150 ... hmm paljonko peruutuksen sattuessa hinta olisi per nuppi,jos ei ihan järkyn kallista voin maksaa osuuteni.
Viimeisin osallistujalista:
1. AarneAnkka
2. Angita
3. annepa
4. Aydemir
5. Bluntly
6. brona
7. Camilla
8. Chap
9. DeliriumTremens
10. Dumari
11. Enthu
12. Faghag
13. Gina
14. gullible
15. Hebuli
16. HoundDog
17. Jyrki73
18. kaakki
19. killkill
20. KisSandra
21. Lil_o
22. Lolita
23. marialina
24. millivanilli
25. M-ojo
26. Nexie
27. Niba
28. Nimitz
29. ninnithequeen
30. nokkaelain
31. Patz
32. pertzi
33. Runkkis
34. Safi
35. santtu
36. SingleMalt
37. slam
38. Turbohaltija
39. Vaola
40. huima
41. Herra aasi
1. AarneAnkka
2. Angita
3. annepa
4. Aydemir
5. Bluntly
6. brona
7. Camilla
8. Chap
9. DeliriumTremens
10. Dumari
11. Enthu
12. Faghag
13. Gina
14. gullible
15. Hebuli
16. HoundDog
17. Jyrki73
18. kaakki
19. killkill
20. KisSandra
21. Lil_o
22. Lolita
23. marialina
24. millivanilli
25. M-ojo
26. Nexie
27. Niba
28. Nimitz
29. ninnithequeen
30. nokkaelain
31. Patz
32. pertzi
33. Runkkis
34. Safi
35. santtu
36. SingleMalt
37. slam
38. Turbohaltija
39. Vaola
40. huima

41. Herra aasi
Viimeksi muokannut Patz, 07.11.2005 16:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- Kitisijä
Olisko kuitenkin helpointa, jos ruokailut maksettaisiin etukäteen jonkun tilille? Tai suoraan vaikka ravintolan tilille?
Tulen paikalle ja maksan ruokani. Force majeure-tapauksessa maksan sapuskani.
Jos joku muu jättää tulematta, en luonnollisestikaan ole kiinnostunut maksamaan näistä aiheutuneita kuluja.
Jos joku muu jättää tulematta, en luonnollisestikaan ole kiinnostunut maksamaan näistä aiheutuneita kuluja.
Juuri tätä yritin aikaisemmassa viestissäni sanoa, huonolla menestyksellä.killkill kirjoitti:Tulen paikalle ja maksan ruokani. Force majeure-tapauksessa maksan sapuskani.
Ottakaa oppia hotpápasta, senkin ruojat!
Tulen paikalle ja maksan mättöni, vaikka pää putoaisi. Muiden torveiluja en maksa.
killkill kirjoitti:Tulen paikalle ja maksan ruokani. Force majeure-tapauksessa maksan sapuskani.

-
- Kitisijä
killkill kirjoitti:Tulen paikalle ja maksan ruokani. Force majeure-tapauksessa maksan sapuskani.

Mulla alkaa olla bändi kasassa! Enää puuttuu basisti ja rumpali 

Nyt pistit aika pahankillkill kirjoitti:Mulla alkaa olla bändi kasassa! Enää puuttuu basisti ja rumpali

Olen alusta asti sanonut bassaavani koko ruokailun (keskittyen ryybiskelyyn), joten nyt on myös basisti.killkill kirjoitti:Mulla alkaa olla bändi kasassa! Enää puuttuu basisti ja rumpali
Tsiih - tombs - tombs - tsiih - tombs - tombskillkill kirjoitti:Tulen paikalle ja maksan ruokani. Force majeure-tapauksessa maksan sapuskani.
-
- Kitisijä
En minä sanonut, että keskusteluun osallistuminen metatasolla ei olisi ollut suotavaa (osallistuinhan itsekin). Sanoin vain, että olit liian ilkeä voidaksesi uskottavasti kertoa KGrillille tämän olleen liian ilkeä. Hiekkalaatikkokielellä sama asia kuuluisi: Eipä sulla paljo varaa!Herra Manala kirjoitti:Likewise. Jos pidät itseäsi kykenevänä määrittelemään kattavasti, milloin keskusteluun osallistuminen meta-tasolla on suotavaa ja milloin ei, käyttäydy ihmeessä arviointikykysi mukaisesti. Tai lisää Tahatonta komiikkaa -varoitus ensimmäiselle riville.EveryWoman kirjoitti:Jos pidät itseäsi kykenevänä määrittelemään kattavasti, milloin epärakentavuus on suotavaa ja milloin ei, käyttäydy ihmeessä arviointikykysi mukaisesti. Tai lisää Tahatonta komiikkaa -varoitus ensimmäiselle riville.
Ymmärrän toki, jos et halua tällä palstalla ensisijaisesti viihdyttää minua. Sitä on vaikeampi ymmärtää, että olisit itse ihan tosissasi valinnut jonkin muun kuin parjaamasi best intentions -asenteen. Eikö tavoitteesi ollut tuolla loukkaavalla tekstillä saada asiat sujumaan paremmin? Jos ei, niin mihin oikein pyrit?
No mutta eikö siinä ollut jo ihan tarpeeksi? Onko sinulla joskus ollut muka rakentavampaakin sanottavaa ja itse aiheeseen liittyen? Aika pitkän postauksen sait kuitenkin aikaiseksi, ottaen huomioon ettei sinulla ole muuta lisättävää tähän ketjuun.KGrilli kirjoitti:mulla ei ole mitään muuta lisättävää tähän ketjuun, kuin toteamus siitä että manalan teksti alkaa olla niin itseriittoista ja paksua, että jatkakoon sitä ihan omassa yksinäisyydessään.
...josta et itse, siis missään nimessä kärsi millään tavalla?siinä vaiheessa kun minulle täysin tuntematon alkaa kertoa mitä minä olen minkäkin kirjoituksen aikana ajatellut ja mitkä ovat olleet motiivini ja mitä tekojeni tai sanojeni taustalla on, kyseessä on jo melkoinen napoleon-syndrooma.
Välitätkö ja oletko huolissasi itsestäsi?kuvitteletko todellakin tietäväsi kaiken ja olevasi kaikissa asioissa oikeassa? kuvitteletko olevasi toisen ihmisen pään sisällä ja tietäväsi mitä toiset ihmiset "oikeasti ajattelevat"? minusta on todella pelottavaa, että joku antaa näin ymmärtää ja olisin vakavasti huolissani tämän henkilön tasapainoisuudesta, JOS hänestä välittäisin.
Meillä on nyt ilmeisesti asian suhteen jonkinnäköinen väärinymmärrys, sillä minä en ole alunperinkään ollut kieltämässä sinua osallistumasta millekään etkoille enkä jatkoille. Ainoastaan todella ihmettelen, jos kehtaat vielä ruokailuun osallistua kaiken henkilökohtaisen arvostelusi jälkeen, jota olet patsyn järjestelytoimintaa kohtaan osoittanut.ja hei manala, dumarin järjestämille etkoille SINÄ et voi minua kieltää osallistumasta, etkä myöskään jatkamasta iltaa ainoassakaan helsingin kapakassa. se jos sinä tai perskärpäsesi satutte siellä olemaan, ei minua kiinnosta hiukkaakaan. yritä toipua siitä.
Jos et muista, niin lupasit itse dramaqueeninä skipata koko pikkujoulut takiani. Vain jotta saisit näiltä ei-perskärpäsiltäsi selkääntaputtelua ja sympatiaa. Jotta sinua kädet kyynärpäitä myöten ristissä oikein rukoiltaisiin tulemaan paikalle. En yhtään ihmettele, ettet "muista" sitä enää. Kuten sanoin, marttyyri-dramaqueen -tempauksesi tipanvääntämisineen ovat tuttua kauraa, ja todellisuudessa sinut tullaan näkemään joka ikisessä pikkujoulubaarissa. George W. Bushia lainatakseni "Fool me once, shame on you, fool me twice...you can't fool me."
En ole. Älä kuitenkaan anna itsellesi liikaa kunniaa. Peruutin tulemiseni jo 29.10 mennessä, ja ihan sen vuoksi, että buffa ei kiinnostanut ideana niin paljon kuin alkuperäinen a la carte kabinetissa. Koska en todellakaan ole tulossa Cantinaan, nyt on sinun aikasi kääntää kelkka viimeisenkin merkkipaalun osalta, ja ilmoittaa itsesi äkkiä ruokailijoiden joukkoon. Ne kun kuulemma ovat kortilla. Sitäpaitsi ajattele positiivisesti: Jossain muualla kuin Cantinassa saattaisit joutua viettämään aikaasi minun parissani.KGrilli kirjoitti:sinun kanssasi minulla ei ole mitään mielenkiintoa aikaani viettää, joten cantinassa saat ahmia kupusi täyteen ihan ilman rasittavaa seuraani.
jaahans, että manala ei ole itse osallistujien joukossa
Mukava tietää, että joku meistä on tämän kaiken loanheiton yläpuolella. En kyllä ihan äkkiseltään olisi osannut arvata että se olet sinä.ja nyt ylennyn olemaan vastaamatta kurasotaan enää tämän enempää.