Mulla se on kullannut jo sen verran sitä alkukuukausien horroria ja järkytystä ja pahoinvointia, että suunnittelen jo toista..
(en ois ikinä itestäni uskonu, en mä oo tällanen!
) Siippani jo vähän toppuuttelee. Muutenkin uskon, että toinen odotus voiskin olla jo jopa ihanaa ja siitä vois ihan nauttiakin, kun tietää vähän mitä se on ja että kaikki menee ohi, ja sitäpaitsi osais varautua, ettei niin yllätyksenä tulis

Vaikka saikin tulla, niin se että ei tarvittukaan hoitoja eikä siinä mennytkään sitä vuotta tai kahta, mitä pidin lähes itsestään selvänä asiana, niin olihan se melko shokki kieltämättä. Mutta luonto on viisas.
Tänään (sisäisesti) kilahdin kaupassa äidin kanssa. En voi sietää huomion keskipisteenä olemista, ja sitten mutsi menee jollekin tutullensa keskellä kauppaa selittämään ja osoittelemaan mun mahaa, että tuolla kasvaa mun tuleva lapsenlapsi ja plääplääplää. Mutsi ei ees oikeesti oo tollanen hössöttäjä, päinvastoin! Me ei edes ikinä oikeestaan jutella tällasista asioista, ja sekin siinä varmaan hämmensi mua. Ja sit se kaveri siinä että avaappas nyt vähän sitä hupparia että nähdään.. just joo

Jotain siinä vaikeena ja täysin häkeltyneenä mongersin että enpä taida nyt kuule viittiä. Meinasin ruveta itkemään. Inhoon tollasia tilanteita. Olin niin vihanen. En oikeestaan tiiä miks. En sanonu kuitenkaan mitään (oon kypsynyt ja seesteinen aikuinen nykyään!

), ajelin vaan tyynesti kotiin ja keskustelin säästä.