Manala unessa. Ei yhtään noin stailattuna hurmurina ku ybook-kuvissa, vaan kärsimättömänä tuimailmeisenä (sellasissa rumissa haisevissa vaatteissa) opettamassa lapsilleni kuinka astianpesukone kuuluu tyhjentää. Mieheni seurasi opetusta vieressä ja huokaili raskaasti. Hmmh.
Geep kirjoitti:Manala unessa. Ei yhtään noin stailattuna hurmurina ku ybook-kuvissa, vaan kärsimättömänä tuimailmeisenä (sellasissa rumissa haisevissa vaatteissa) opettamassa lapsilleni kuinka astianpesukone kuuluu tyhjentää. Mieheni seurasi opetusta vieressä ja huokaili raskaasti. Hmmh.
Mä näin unta Blissistä. Katselin ekan kerroksen kerrostaloasunnon ikkunasta ulos ja pihalla B heijasi ja lohdutti itkevää pikkupoikaa itsekin vähän itkustellen. Juoksin ulos auttamaan, ilmeisesti juuri heidän kodistaan ja pihalla huomasin että pojalla on iso vekki päässä, kaatunut ilmeisesti pyörällä. Mentiin kaikki sisälle, pikkuinen alkoi rauhoittua ja me isommat jutella. Yhtäkkiä alkoi tuntua liian rauhalliselta. Pieni oli hiljennyt tajuttomaksi, B vaikutti juopuneen väsyneeltä ja itseä ei kiinnostanut enää koko tilanne, nukutti vain. Ihan viime hetkellä aikuisista löytyi tarpeeksi puhtia raahautua lapsen kanssa ulos kaasuvuotoisesta asunnosta selviytymään.
Mä tykkään unien tulkinnasta, joten tulkkaan tuon omaan elämäntilanteeseen sopivaksi. Ihan jo siksi ettei jää tuntumaan että manailen öisin kitinäläisille onnettomuuksia.
Lähipiirissä eräällä tuoreella äidillä on hyvin vaikea tilanne, uhka jaksamisesta leijuu painostaen yllä päivittäin. Perheen isä ei pysty tilanteessa auttamaan ja olen kipuillut jo pidempään kuinka voisin olla tukena, haluaisin niin auttaa ennen kuin jotain ikävämpää tapahtuu. Sinänsä turha uni, sillä tiedostan kyllä uhkan, en vain tiedä keinoja vähentää sitä. Ratkaisuja kiitos, alitajunta!
Ei periaatteessa Kityuni, mutta ku Elppa soitti mul eilen ja kerto jostain ihanasta uudesta "ninnin"-kaupasta itiksessä, ni mä ny si viime yönä olin siel kaupassa unissani
Geep kirjoitti:Manala unessa. Ei yhtään noin stailattuna hurmurina ku ybook-kuvissa, vaan kärsimättömänä tuimailmeisenä (sellasissa rumissa haisevissa vaatteissa) opettamassa lapsilleni kuinka astianpesukone kuuluu tyhjentää.
That's me! Oli muuten just rumat ja haisevat vaatteet päällä kun tulin pöllisavottaa tekemästä. Pesukoneessa pyörivät jo.
Päähuomioni kohdistui Geetzuun, mutta samalla hiukan silittelin miehenkin selkää, ettei koe itseään aivan ulkopuoliseksi. Tein sen kuitenkin velvollisuudesta.
Mä en voi sille mitään, että nukkumatti oli jotenkin perverssi. Unessa mun fiilikset olisi sellaiset, että kai tuota miestä nyt täytyy vähän silittää, kun se on muuten niin reppana tuossa.