Päivän uutiskatsaus

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Lilo
Kitisijä

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Tix kirjoitti: Öyh. En ole itse rikosasioiden kanssa missään tekemisissä, mutta tunnen silti kontaktin, jonka kautta saisin palkattua jonkun minulle täysin tuntemattoman tahon pahoinpitelemään kenet tahansa henkihieveriin 2-3 tuhannella eurolla.
:pimp:
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Storia

Viesti Kirjoittaja Storia »

Tix kirjoitti:Olisi aika tyhmä poliisi...
Se ei olisi uutta.
Tix

Viesti Kirjoittaja Tix »

Lilo kirjoitti: :pimp:
Parittajat välittävät enimmäkseen hyvinpitelyjä, eikö? Vaikoeikö?
Lilo
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Tix kirjoitti:
Lilo kirjoitti: :pimp:
Parittajat välittävät enimmäkseen hyvinpitelyjä, eikö? Vaikoeikö?
Kyl joo, Igor ja Vladimir pitää silleen pehmeesti hyvänä.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Rouva Pupu

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

http://www.iltalehti.fi/helsinki/200809 ... 6_hi.shtml

Epäillyt voi lähettää tänne Pupun luokse pikapostina, Pupulla on ollut huvit aika vähissä ja mielikuvitusta riittää.
Rouva Pupu

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

sivustahuutaja
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Rouva Pupu kirjoitti:Päiväkodissa on vaarallista: http://www.iltalehti.fi/turku/200809038206226_tu.shtml
Helvetti noita päiväkodin hörhöjä. Ei päiväkotiin enää uskalla lastaan päästää, perkele.
Storia

http://www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli/Suu ... 5239154036

Kukas se neropatti olikaan taas täällä, joka väitti, että ilmastonmuutosta ei voida todistaa eikä sille oikeastaan voida tehdäkään yhtikäs mitään?
Kyllä alkoi vituttamaan taas raskaasti, kun muistin tätä lukiessa sen kyynisen murahtelun mambojambo tiedehorinalla maustettuna.
elco

Viesti Kirjoittaja elco »

Storia kirjoitti:
Kukas se neropatti olikaan taas täällä, joka väitti, että ilmastonmuutosta ei voida todistaa eikä sille oikeastaan voida tehdäkään yhtikäs mitään?
Kyllä alkoi vituttamaan taas raskaasti, kun muistin tätä lukiessa sen kyynisen murahtelun mambojambo tiedehorinalla maustettuna.
Niin että mitä sitten siis pitäisi tehdä? Oletko sitä mieltä, ettei jäälohkareita ennen 1970-lukua irronnut mistään?
Lucy

Viesti Kirjoittaja Lucy »

Milankovicin syklit ovat urbaania legendaa. Fakta tieto. Kjeh.

http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/200809 ... 2_ul.shtml
Bisnesidea se on kai tämäkin.
Storia

elco kirjoitti:
Storia kirjoitti:
Niin että mitä sitten siis pitäisi tehdä? Oletko sitä mieltä, ettei jäälohkareita ennen 1970-lukua irronnut mistään?
No etkös sinä jo luopunut V8:sta, joten ehkä sun ei tarvitse enää tehdä paljon mitään muuta kuin käyttää biojätepusseja ja energiansäästölamppuja.

Mitä vitun väliä on sillä onko jäälohkareita irronnut ennen 1970-lukua vai ei? Viimeisen sadan vuoden aikana on jokatapauksessa maapallon väestökasvu räjähtänyt käsiin ja sitä myöten kaikki muu. Pointti on, että jokaisen on henkilökohtaisella tasolla tehtävä kaikkensa. Se riittää, mutta jokainen soraääni joka julistaa, että ihmisellä ei ole tässä mitään osuutta voi mielestäni tukehtua pullaan.
elco

Storia kirjoitti:
Mitä vitun väliä on sillä onko jäälohkareita irronnut ennen 1970-lukua vai ei? Viimeisen sadan vuoden aikana on jokatapauksessa maapallon väestökasvu räjähtänyt käsiin ja sitä myöten kaikki muu. Pointti on, että jokaisen on henkilökohtaisella tasolla tehtävä kaikkensa.
Millä tavalla kaikki on räjähtänyt käsiin?

Tehdä kaikkensa? Siis mitä? Millä tavalla itse teet kaikkesi?

Varmaan liikaa kysymyksiä, kun et vastannut ensimmäiseenkään.

Minusta ei ole aihetta pistää kypärää päähän ja huutaa maailmanloppua, jos jäätä sulaa kesällä.
Storia kirjoitti: Se riittää, mutta jokainen soraääni joka julistaa, että ihmisellä ei ole tässä mitään osuutta voi mielestäni tukehtua pullaan.
Mistä lähtien ei ole saanut olla eri mieltä Virallisen Totuuden kanssa? Nyt kun minä en täysin allekirjoita median lietsomaa massahysteriaa, jollainen on muuten aina olemassa, niin minun pitäisi olla hiljaa ja uskoa mitään ajattelematta valtakoneiston propagandaa?

Jollei se ole vielä tullut selväksi niin minä olen sitä mieltä, että
a) ihmisen osuus ilmastonmuutokseen on kyseenalainen
b) ihmisen vaikutusmahdollisuudet ilmastonmuutokseen syistä riippumatta ovat kyseenalaiset
c) ilmastonmuutoksen vaikutukset eivät välttämättä ole pahoja

Jos minä en saa olla tätä mieltä tai sanoa mielipidettäni ääneen niin pullaan saa tukehtua ihan joku muu.

Pitäisikö säätää laki, että ilmastonmuutoksen kyseenalaistaminen on kriminalisoitu?
Viimeksi muokannut elco, 04.09.2008 10:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Storia

elco kirjoitti: Millä tavalla kaikki on räjähtänyt käsiin? Kaikkensa? Siis mitä? Millä tavalla itse teet kaikkesi?

Varmaan liikaa kysymyksiä, kun et vastannut ensimmäiseenkään.

Minusta ei ole aihetta pistää kypärää päähän ja huutaa maailmanloppua, jos jäätä sulaa kesällä.
Miten niin en vastannut ensimmäiseenkään? Vastasin tasan tarkkaan siihen mitä kysyit ja jos et sitä ymmärtänyt, niin se on sitten vaan voe voe. Esimerkkejä annoin jo muutaman ja koska tiedän ettet ole tyhmä, niin tuskin on tarpeen alkaa eritellä keinoja mitä kukin voi henk.koht. tehdä elääkseen ekologisemmin. Et myös varmasti ole oikeasti kiinnostunut siitä mitä minä teen, joten enpä vaivaudu sitäkään listaamaan.

Ja pieni tarkennus; en ota tätä maailmanlopun julistuksen ristiä kyllä harteilleni, jos copypastetan uutisen, jossa tutkija toteaa, että näin sitä mennään. Minä kun en usko, että maailma voi loppua koskaan, mutta siitä olen kyllä perkeleen huolissani, että millaisessa ympäristössä loppuelämäni elän - puhumattakaan siskoni lapsista tai muista pienistä läheisistä.
elco

Storia kirjoitti: Miten niin en vastannut ensimmäiseenkään?
En tajunnut, että biojätepussi jotenkin pysäyttää maailmanlopun.

Paljonko esim. Suomenlahden pinta on noussut 20 vuodessa? Jos Suomenlahti on huono esimerkki niin sanotaan vaikka Atlantti sitten? EDIT2: Vastaus kysymykseen on 3,4cm! EEEEEEEEEEEEE, maailmanlopputulee, maailmanlopputulee! 3,4cm! Pelastusliivit, kypärä! Mä hukun, mä hukun!

EDIT: Tämä kuva tuo toivottavasti vähän perspektiiviä tähän keskusteluun:
http://en.wikipedia.org/wiki/Image:Post ... _Level.png
Storia

elco kirjoitti:
Storia kirjoitti: Miten niin en vastannut ensimmäiseenkään?
En tajunnut, että biojätepussi jotenkin pysäyttää maailmanlopun.
Saivartelu kunniaan? Yhden ihmisen biojätepussit eivät sitä pysäytä, mutta KAIKKIEN biojätepusseilla on jo vaikutusta. Niin kauan kun se ASENNE, että "ei tässä mitään ja mikään ei auta" leviää - niin kauan on vaikea auttaa.
Bluntly
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
elco

Storia kirjoitti:
Yhden ihmisen biojätepussit eivät sitä pysäytä, mutta KAIKKIEN biojätepusseilla on jo vaikutusta. .
Vaikutusta mihin? Ilmastonmuutokseen? Merenpinnan nousuun? Paljonko?
Storia

elco kirjoitti:
Storia kirjoitti:
Yhden ihmisen biojätepussit eivät sitä pysäytä, mutta KAIKKIEN biojätepusseilla on jo vaikutusta. .
Vaikutusta mihin?
Vaikka taivaspaikkaan, mielenrauhaan tai omatuntoon tjsp. mikäli sellaisen sattuu omistamaan.
Muut vaikutukset voit vaikka sinä laskea - olethan kaikkitietävä insinööri. Aivan turha vastata, että MITÄÄN vaikutusta toimilla ei ole.
Lucy

Viesti Kirjoittaja Lucy »

Storia kirjoitti: Muut vaikutukset voit vaikka sinä laskea - olethan kaikkitietävä insinööri.
And she scores!
elco

Storia kirjoitti:Aivan turha vastata, että MITÄÄN vaikutusta toimilla ei ole.
Se on kuule vaan sellainen juttu, että biopusseilla ihmiset lähinnä ostavat itselleen omaatuntoa, kun he niiden myötä uskovat tekevänsä henkilökohtaisella tasolla kaikkensa hyvän asian puolesta. Ja kuten aina aiemminkin vääräuskoiset poltetaan roviolla.

Jos vaihtaisit sanan "ilmastonmuutos" sanaan "huume" voisit postata suoraan hesarin "kaikki oikeudet huumepoliisille"-palstalle.
Storia

elco kirjoitti:
Storia kirjoitti:Aivan turha vastata, että MITÄÄN vaikutusta toimilla ei ole.
Se on kuule vaan sellainen juttu, että biopusseilla ihmiset lähinnä ostavat itselleen omaatuntoa, kun he niiden myötä uskovat tekevänsä henkilökohtaisella tasolla kaikkensa hyvän asian puolesta. Ja kuten aina aiemminkin vääräuskoiset poltetaan roviolla.

Jos vaihtaisit sanan "ilmastonmuutos" sanaan "huume" voisit postata suoraan hesarin "kaikki oikeudet huumepoliisille"-palstalle.
Jahas. Onko siinä sitten mielestäsi jotain väärää, että uskoo tekevänsä kaikkensa hyvän asian puolesta? Oletko ihan tosissasi sitä mieltä, että yritysten ponnistelut ympäristöystävällisempien materiaalien ym. puolesta ovat täysin turhia? Luulisi sinun valaiden kanssa sukeltelijan jo sen verran ymmärtävän, että esim. merenelävien kannalta on aika paljonkin merkitystä muovipusseilla (vrt. maatuvatko ne vai jäävät ikiajoiksi kellumaan).
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Eikös tästä lyöty jotain vetoja täällä taas aikanaan?

http://iltalehti.fi/viihde/200809058209097_vi.shtml

:D
NuoriDaavid

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Semi vapautettu tutkinnasta

Uhkailu johti toivottuun lopputulokseen?
Bliss

Viesti Kirjoittaja Bliss »

ninnithequeen kirjoitti:Eikös tästä lyöty jotain vetoja täällä taas aikanaan?

Kuvasta päätellen Matti on saanut paistinpannusta tms. :D

Eiks muuten Mervi lakannut olemasta miljoonaperijä jo aikoja sitten? Olis pitänyt lukea seiskat tarkemmin...
Frederik Krueger
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

ninnithequeen kirjoitti:Eikös tästä lyöty jotain vetoja täällä taas aikanaan?

NuoriDaavid huomio: Mervi, eli nainen, on ollut eronhakija kaikissa kolmessatoista erohakemuksessa.

Tämä siis vielä empiirisenä todisteena sille kuin nainen on yleensä eron hakija, mies vain 20% tapauksista. Jos Matti hakisi eroa Mervistä vaikka kolme kertaa peräkkäin, istuisi se jo aika hyvin tuohon 80%/20% jakoon.
Onko joku pissinyt mun muroihin?